Archiv pro rubriku: strojírenství

Prodej a servis šroubových kompresorů Atlas Copco.

Široký výběr pro šroubové kompresory ATLAS COPCO v bazaru použitých kompresorů.

Zajišťujeme nákup a prodej použitých šroubovýchkompresorů ATLAS COPCO, pozáruční servis, opravy, údržbu, revize, střední opravy, generální opravy a dodávky náhradních dílů (ND) a spotřebního materiálu.

Prodej a servis šroubových kompresorů Atlas Copco.

Prodej a servis šroubových kompresorů Atlas Copco.

V případě Vašeho zájmu na použitý šroubový kompresor nás neváhejte kontaktovat. Databáze kompresorů se týdně aktualizuje.

 

Šroubové a pístové kompresory ESOair od slovenského výrobce kompresorů

Slovenské energeticky úsporné šroubové kompresory ESOair vyrobené na Slovensku.

Výroba, montáž a prodej Slovenská šroubových a pístových kompresorů ESOair.

Když kompresor, tak proč ne i energeticky úsporný kompresor?

Šroubové a pístové kompresory ESOair od slovenského výrobce kompresorů

Šroubové a pístové kompresory ESOair od slovenského výrobce kompresorů

Zákazník si při koupi nového kompresoru musí být jistý, že z kompresoru vytěží co nejvíce ze svých investovaných peněz do kompresoru!

To je přesně to, co název EsoAir znamená: (EsoAir = energy saving – optimal = optimální energetická úspora). Nabízíme k prodeji pístové kompresory EsoAir od výkonu 0,75 kW a šroubové kompresory EsoAir až do výkonu 22 kW.

Šroubový kompresor má již ve standartním vybavení zabudován rekuperační výměník s výstupem a přípravou na ohřev teplé užitkové vody nebo vytápění.

ekonomický provoz

Standardní elektronický řídicí systém Solid Control automaticky vybere nejvhodnější režim. Na LCD displeji lze pohodlně přečíst všechny důležité parametry stroje. Možnost připojení řízení na nadřazené řízení.

Šroubové a pístové kompresory ESOair od slovenského výrobce kompresorů

Šroubové a pístové kompresory ESOair od slovenského výrobce kompresorů

Inteligentní Konstrukce

Na šroubových kompresorů EsoAir je jasně vidět dlouholeté zkušenosti našich inženýrů z provozu a konstrukci šroubových kompresorů.

Aby bylo zajištěno optimální proudění chladicího vzduchu a pro maximální spolehlivou a efektivní provoz kompresoru je v kompresoru použita ležatá olejovo vzduchová kombinovaná tlaková nádoba.

variabilní provedení

Šroubové kompresory řady EsoAir S jsou k dispozici v užitečné odstupňovaných výkonnostních třídách 4-22 kW a 7,5 až 13 bar. Kromě toho si můžete vybavit svůj kompresor s vzdušníkem i se sušičkou stlačeného vzduchu.

http://www.kompresory-esoair.sk/

Email: info@esoair.sk

Obyčejné nože nebo nože Solingen

Pokud chcete dobře a kvalitně uvařit ve Vaší kuchyni potřebujete mít kvalitní kuchyňské potřeby, bez kterých se neobejde ani ten nejlepší Master shef, pro kterého jsou hlavním náčiním především ty nejlepší kuchyňské nože. Proto je správná volba si vybrat nože Solingen, které jsou k dostání jak v jednotlivých kusech, tak jako sada nožů. Nože Solingen mají dlouhou tradici a vyrábějí se jak z nejušlechtilejší oceli, tak z dalších moderních materiálů.

Obyčejné nože

Obyčejné nože

Nože Solingen se používají nejenom v profesionálních kuchyních, ale i v domácnostech a lze je využívat nejen v kuchyni, ale i na zahradě při grilování. Nože jsou vysoce odolné vůči venkovním vlivům a při zahradním grilování by určitě neměl chybět ani chladící box na pivo. Tedy pánové nože a pokrmy přenechte dámám a vy se usaďte a vychutnejte si každý doušek!

Každý nůž by měl uspokojit zákazníka, a proto bychom neměli opomenout i sady nožů, které jsou dodávány v různých dárkových baleních. Sada nožů může být vhodným dárkem pro blížící se Vánoce.

Uskutečňujeme zemní a výkopové práce Benešov, Praha pronajímáme stavební techniku

Pro bezpečné zemní a výkopové práce Benešov, Praha, stejně jako například k odbahňování rybníků, se mají zvát znalí odborníci s náležitým vybavením. Pracovníci firmy Libora Pospíšila fungují na Benešovsku a v okolí, což samozřejmě není podmínka. Zásluhou vlastních strojů a zařízení jsou veškeré zemní a výkopové práce Benešov, Praha dělány s malými náklady navíc. Na firemních internetových stránkách jsou popsána a vyfotografována používaná zařízení, jako jsou minibagr, pásový bagr, pásový minibagr či traktorbagr. Vystavené stavební stroje, rovněž také hutnící techniku, plošiny a nutné nářadí pronajímá půjčovna stavebních strojů Benešov, Praha.

Zmiňované minibagry, bagry, traktorbagry, stejně plošiny, smykové kolové nakladače, stabilní pracovní teleskopická plošina – rameno, ale i zametací vůz se pronajímají za smluvní částky, ceník je představen na webových stránkách firmy. Spolehlivá půjčovna stavebních strojů Benešov, Praha, zapůjčuje stroje v lokalitách okolo Benešova, u Prahy a v oblastech Středočeského kraje. Pro všechny zájemce je samozřejmostí proškolená obsluha. Ověřená půjčovna stavebních strojů Benešov, Praha je zde pro soukromé osoby i pro veškeré společnosti.

Rovněž i nákladní autodoprava Benešov, Praha je tu pro jednotlivce i celé firmy. Podmínky půjčení nákladních aut Renault, Tatra T-815 a nákladní velkoobjemové dopravy, jakož i podmínky zápůjčky naleznete na internetových stránkách firmy. Autopůjčovna Libor Pospíšil má svoje auta, proto jsou veškeré služby, servis a ceny za půjčení aut velice uspokojivé. Mimo aut Tatra, Renault, automobilů Iveco, Man se zapůjčuje třeba Ginaf 380 s hydraulickou rukou či podvalník pro dopravu těžkých strojů do třiceti tun.

Podnik je orientován také na pronajímání hutnící techniky, dále se soustředí například na přistavení a zapůjčení velkokapacitních kontejnerů, zajistí nutné demolice a bourací činnosti, rozporcuje asfalt nebo beton.

Máte realitní kancelář? Využijte drona!

Prodáváte rodinné domy, budovy, stavby či dokonce velké areály? Jistě tedy potřebujete reprezentativní prezentaci, protože víte, že krásné obrázky prodávají. A co takhle vytvořit nápadité video objektu pomocí drona s kamerou a oslovit tak zákazníka. Představte si video z ptačí perspektivy v HD kvalitě, digitálně upravené a s příjemnou hudbou.

Pokud chcete být před konkurencí napřed a zákazníky jednoduše ohromit, nechte si vyrobit originální video prezentaci. Přece jenom, bude to vaše vizitka. Cena a náročnost získání leteckých záběrů dronem je navíc zanedbatelná oproti pronájmu drahých vrtulníků s kameramanem. Kvalita je přitom stejná, možná ještě lepší.

Tank T-35

V meziválečném období několik států experimentovalo s konstrukcí vícevěžových tanků. Této mánii podlehli iv Sovětském svazu. Ačkoli celý svět tuto koncepci nakonec odmítlo, v Sovětském svazu se takové tanky i sériově vyráběly. Jedním z takových tanků byl i T-35. Vývoj tanku začal v roce 1930 a první prototyp byl hotov v létě 1932. Veřejnosti byl představen 1.května 1933 av srpnu 1933 bylo rozhodnuto o jeho sériové výrobě. Celkem bylo vyrobeno 59 kusů. Během války se projevily slabiny tohoto tanku. Pro svou neohrabanost a rozměry se stávaly snadným cílem a při poruše nebylo k dispozici dostatečně výkonné vozidlo na odtažení tanku. Jediným světlým místem v bojovém nasazení těchto tanků byla obrana Moskvy v zimě 1941-1942. Zde sloužily tyto kolosy jako mobilní pevnosti. Stroje které tyto boje přežili, byli brzy vyřazeny ze služby.
Jediný dochovaný kus tohoto tanku je vystaven v muzeu obrněných sil Ruska na vojenské základně Kubinka.
Technický popis

Tank měl pět věží, větší hlavní a čtyři menší. V hlavní věži byl umístěn kanón KT-28 ráže 76,2 mm, který byl spřažen s kulometem DT ráže 7,62 mm. Před hlavní věží byl vpravo od podélné osy ve směru jízdy umístěna věže s kanónem ráže 45 mm a vlevo věž s kulomet DT. Za hlavní věží byly umístěny stejné věže, ale vpravo byla kulometná a vlevo kaňonovité.
Podvozek měl na každé stane šest pojezdových kol zavěšených a odpružených po dvojicích. Vrchní část pásu neslo šest kladek. Vpředu bylo napínací kolo a vzadu hnací. Téměř celý podvozek zakrýval ocelový plát.
Jako pohonná jednotka byl použit vzduchem chlazený zážehový dvanáctiválec M-17M s výkonem 365 kW. U tanků ze zesíleným pancířem vyráběných od roku 1937 byla použita verze motoru M-17 s výkonem 425 kW. Motor měl objem 46 900 cm2 a spotřebu 6 l / km. Motor i převodovka byly umístěny v zadní části vozu.
V přední části vlevo seděl řidič, který byl zároveň mechanikem. Druhým mužem v trupu byl starší mechanik. Ostatní členové posádky byli ve věžích. V hlavní věži byly velitel, střelec a nabíječ. V menších dělových věžích byly střelec a nabíječ. V kulometných věžích byl jeden kulometčík. Posádku celkově tvořilo 11 mužů. Posádka mezi sebou komunikovala pomocí interní telefonní soupravy TPU-7. Pro komunikaci s ostatními tanky as velitelstvím sloužila radiostanice 71-TK-1. Rozměrná anténa radiostanice byla umístěna na osmi nosnících kolem věže.
Posledních šest tanků vyrobených v roce 1939 mělo zešikmené boční stěny věží a hlavní věž měla v zadní části další kulomet DT. Změněná byla i vrchní část motorového prostoru a některé detaily korby.

Tank T-72 CZ

Tank T-72 CZ je modernizace tanku T-72M1 pro Armádu České republiky. Vývoj byl realizován ve Vojenském opravárenském podniku 025 Nový Jičín. Záměrem modernizace bylo přiblížit parametry tanku T-72 tankem 3. generace.
Technický popis

Tank je vyzbrojen původním kanónem ráže 125 mm s automatickým nabíjením a stabilizací ve dvou rovinách. Hlaveň je chráněna termoizolačiným pláštěm. Systém řízení palby TURMS-T firmy Officine Galileo umožňuje vyhledávat a ničit cíle v denních i nočních podmínkách. Pomocnou výzbroj tvoří dva kulomety, jeden ráže 7,62 mm a druhý ráže 12,7 mm.
Ochrana tanku je zvýšená soupravou dynamického pancéřování DYNA-72. Souprava zabezpečuje zvýšenou ochranu proti všem typům střel na všech životně důležitých místech tanku. DYNA-72 je odolná proti účinkům pěchotních střel a střepinám.
Pohon zajišťují dvě typy motorů, čímž vznikly dvě verze tanku. T-72M3 CZ má motor V-46TC a převodové ústrojí je upraveno tak, aby byla zachována pohyblivost původního tanku i při zvýšené hmotnosti. T-72M4 CZ má motor Condor CV-12 1000 TCA. Je to vznětový vodou chlazený dvanáctiválec s přímým vstřikováním paliva a dvěma turbodmychadly. Tank má automatickou převodovku XTG 416-6.
Pracoviště řidiče je vybaveno novým pasivním pozorovacím přístrojem, který podstatně zlepšuje možnost sledování terénu v noci. Tank je vybaven radiostanicí RF 1350 a moderním navigačním systémem schopným spolupracovat se systémem GPS. Tank je vybaven systémem diagnostiky, který umožňuje sledovat vybrané parametry motoru, převodovky a elektronických systémů.

MERKAVA

Izraelský tank Merkava vznikl pro potřeby izraelské armády. Jeho netradiční koncepce plně zohžadňuje základní pravidlo izraelských konstruktérů, kterým je maximální ochrana lidí. Vývojový tým, který vedl známí velitel ze šestidenní války v roce 1967 generál Tal, zúročil do nejmenších detailů zkušenosti z bojového nasazení tanků. Vývoj tanku byl zahájen v roce 1970 ao rok později byl k dispozici první prototyp. První tanky byly zařazeny do výzbroje izraelské armády v roce 1979.
Technický popis

Tank používá americký vznětový dvanáctiválcový motor AVDS-1790-6A s výkonem 662 kW spojený s poloautomatickou převodovkou Allison. Motor je umístěn v přední části korby. Řidič sedí v levé části vedle motoru. Dalším americkým komponentem je 105 mm kanón M68, který vyráběla v licenci izraelská firma IMI. Kanón je spolu se spřáhly kulometem MAG ráže 7,62 mm lafetovaný v nízké věži, která je ovládána elektricky. Hlaveň kanónu má tepelnou ochranu a má náměr -8,5 ° až + 20 °. Tank je vybaven počítačovým systémem řízení pažby s laserovým diažkomerom a prostředky nočního vidění. V pravé části věže sedí střelec a za ním velitež. Nabíječ sedí v levé části věže. Na věži před poklopy střelce i veliteža je po jednom kulometu stejného ráže 7,62 mm. Standardní zásoba munice je 62 kusů pro kanón a 2000 kusů pro spřažený gužomet. Munice je uložena ve speciálních individuálních kontejnerech pod úrovní uložení věže. Tank je vyzbrojen i 60 mm granátometem, pro který je k dispozici 30 kusů munice. Umístěním pohonné jednotky v přední části korby vznikl poměrně Věžky prostor v její zadní části. Zde je možné přepravovat další munici, případně převážet 5 až 6 osob.

Merkava Mk.2
Od roku 1983 byla zařazována do výzbroje vylepšená verze Mk.2. Na přední část korby a věže přibyl přídavný pancíř. Prostor přechodu mezi korbou a zádí věže chrání clona řetězů, které mají přivést k výbuchu kumulativní munici. Minomet byl přesunut na žavú stranu věže a nabíječ je při obsluze chráněn krunýřem. Byl modernizován systém řízení pažby. Tank dostal novou převodovka izraelské konstrukce a mírně zvětšené palivové nádrže.

Merkava Mk.3
V roce 1989 byl zaveden do výzbroje nový typ Mk.3. Merkava Mk.3 má kompletně přepracovanou korbu i věž. Tank využívá více jednotlivých celků vrstveného pancíře, které mají specifickou konstrukci a funkci v závislosti na konkrétním umístění na tanku. Tank dostal nový přeplňovaný motor AVDS-1790-9AR s výkonem 883 kW a elektronicky řízenou automatickou převodovku izraelské výroby. Do tanku byl umístěn nový izraelský kanón MG251 ráže 120 mm. Náměr kanónu je -7 ° až + 20 °. Vezeni zásoba munice pro kanón je 50 kusů. Tank je vybaven moderním systémem řízení palby KNIGHT Mk.III.

Lehký tank M8 AGS

Lehký tank M8 AGS (Armored Gun System) začala vyvíjet firma FMC v roce 1992 jako náhradu za tank M551 SHERIDAN. Při konstrukci byly ve velké míře použity sériově vyráběné celky a systémy, což vedlo ke snížení ceny a urychlení vývoje. V roce 1994 dodal výrobce US Army šest prototypů na zkoušky. Po zkouškách které trvaly osmnáct měsíců a tank v nich splnil všechny požadované parametry, US Army prohlásila tank za připraven pro sériovou výrobu.
Technický popis

M8 je lehký tank zkonstruován tak aby poskytl vysokou palebnou sílu a dostatečnou ochranu při nízké hmotnosti vozidla, která umožňuje jeho snadnou leteckou přepravu. Pro tyto parametry je tento tank vhodný pro jednotky rychlého nasazení. Tank má klasické uspořádání. Uprostřed přední části sedí řidič, ve středu je dvoumístná otočná věž s kanónem av zadní části je pohonná jednotka.
Korba i věž jsou svařeny z hliníkového krunýře a jsou přizpůsobeny k montáži přídavného pancíře. Podvozek se skládá ze šesti párů pojezdových kol, které jsou odpružené torzními tyčemi. Podvozek je konstruován tak aby umožnil vzdušný výsadek vozidla. Na tank se dají použít sady přídavného pancíře ve třech stupních odolnosti. První stupeň poskytuje ochranu před střelami ručních palných zbraní, střepinami dělostřeleckých granátů a běžnou municí těžkých kulometů. Druhý stupeň odolává průbojné munici těžkých kulometů a tříštivotrhavý munici malorážových kanonů. Třetí sada poskytuje největší ochranu například proti kumulativním střelám krilu.
Tank je vyzbrojen kanónem M35 ráže 105 mm, který je stabilizovaný ve dvou rovinách a má náměr -10 ° až + 20 °. Kanón má nabíjecí automat v levé části věže. Zásobník automatu obsahuje 21 nábojů a je oddělen od prostoru posádky. Dalších 9 nábojů je umístěno v korbě. Kanón může střílet všemi druhy munice ráže 105 mm standardizovaných v NATO. S kanonem je spřažen kulomet M240 ráže 7,62 mm.
Střelec sedí před velitelem v pravé části věže. K dispozici má denní / noční (Termovizní) zaměřovač s integrovaným laserovým dálkoměrem. Zobrazení ze zaměřovače může na svém displeji sledovat i velitel. Vpravo vedle kanónu se nachází záložní optický zaměřovač. Tank je vybaven integrovaným digitálním systémem řízení střelby s balistickým počítačem. Velitel může mít k dispozici 12,7 mm kulomet M2, 40 mm granátomet Mk 19 nebo 7,62 mm kulomet M240A2, které mohou být umístěny na věži. Na věži je na každé straně umístěn osemhlavňový vrhač zadymovacých granátů.
V zadní části je vznětový motor Detroit Diesel 6V92TIA s výkonem 427 kW. Motor tvoří s automatickou převodovkou jeden celek. Tento motorový blok je v tanku umístěn tak, že umožňuje jeho snadnou a rychlou výměnu v polních podmínkách. Objem palivových nádrží je 570 litrů.

Zámečnictví a kovovýroba

Potřebujete parapet nebo atiku? Sháníte oplechování jako ukončení fasády? Nic pro nás není problém, působíme na trhu už více než třináct let (ano, založení firmy se datuje do roku 1991, máme tedy opravdovou tradici jako má v moderní době jen málo tuzemských firem) a máme za sebou řadu spokojených zákazníků. Dodací lhůty bez zbytečného čekání, výborná kvalita výrobku a navíc – co je dnes velmi důležité – i příznivá cenová hladina. Prostě vše, co si jen přejete.

Své služby nabízíme firmám i jednotlivcům

Služeb zámečnictví Brno nemusí využít jen jednotlivci, jsme tu i pro obce a města – nabízíme mimo jiné také kvalitní odpadkové koše určené k umístění na veřejná prostranství. Vyrábíme ale i trubkové spoje či nerezové nádrže, jednoduše vše, co má něco společného se zpracováním kovů. Naše firma se jen tak mimochodem zabývá nejen zpracováním železa, ale třeba i nerezu nebo hliníku. Pokud chcete konečně realizovat několik roků odkládanou rekonstrukci, naše služby jsou Vám plně k dispozici. Svařování na jedničku díky preciznímu strojnímu vybavení – to zařídíme jen my!

Vaši zakázku zpracujeme od A po Z

Kompletní zpracování zakázky, žádné dělení práce mezi několik firem. Dle výkresové dokumentace pro Vás zpracujeme vše, co si jen zadáte. Není pro nás problémem sériová ani jednokusová výroba, to už je jen na Vás a Vašem konkrétním přání. Lehké ocelové konstrukce? Nebo potřebujete práce na CNC ohraňovacím lisu? Případně třeba také pozinkování plechů? Záleží na domluvě, jsme všemu přístupní!

Kde nás můžete najít?

Kovovýroba Brno sídlí v našem druhém největším městě – na adrese Výstaviště 1 v areálu BVV. K dispozici je Vám hned několik kontaktů – telefonní spojení, fax, ale také email pro písemné dotazy a případné objednávky našich služeb.