Archiv pro rubriku: seo

Tvorba webových stránek Zlín

Jsme profesionálové, a proto tvoříme web stránky, které odpovídají Vaší cílové skupině a jsou v souladu s Vašim podnikatelským cílem.

Tvorba webových stránek Zlín

Tvorba webových stránek Zlín

V poslední době nejen my, ale stále více lidí chápeme vytvořené web stránky jako velmi silný obchodní a marketingový nástroj. Při tvorbě web stránek přistupujeme ke každému zákazníkovi individuálně podle jeho představ a přání. Snažíme se o to, aby námi vytvořené web stránky byly moderní, přehledné a neposlední řadě úspěšné. Proto upřednostňujeme především to, co od internetových stránek očekává Váš zákazník. Podle jeho chování určíme to, jak budou nově vytvořené web stránky vypadat, co budou obsahovat a jaké budou mít funkce.

Tvorba webových stránek Zlín

Tvorba webových stránek Zlín

Pochopitelně při tvorbě web stránek vnímáme bedlivě i Vaše požadavky a představy. Pokus se stane, že Vaše požadavky a představy zákazníků se liší, snažíme se nabídnout vám kompromisní řešení, aby obě strany byly spokojeny. Chcete-li se odlišit od konkurence, nebojte se být kreativní a překvapte své návštěvníky, zákazníky či obchodní partnery originálním designem a inovativní strukturou.

S námi si kšandu rozhodně neuříznete!

Jste už napnutí jak kšandy a říkáte si, o co tady jde? Pak vězte, že o kšandy!

Vzpomínáte si, jak jste jako malí nosili na kalhotách kšandy, neboli šle? U malých dětí jsou kšandy považovány za běžnou součást oblečení, ale později je lidé většinou opouští a nahrazují páskem. Je to docela škoda, protože kšandy jsou nejen praktické, ale i mimořádně stylové. A navíc v poslední době zažívají velký boom.

S námi si kšandu rozhodně neuříznete!

S námi si kšandu rozhodně neuříznete!

Nepostradatelnou součástí oblečení se první kšandy stal už v 18. století, v tehdejší době se jednalo o jednoduché popruhy, které pánové schovávali pod košilí. Bývaly součástí spodního prádla a jako takové nesměly být vidět. Ještě dlouho trvalo, než mohly být odhaleny. Pravé kšandy vznikly v roce 1822 a jejich tvůrcem byl  Albert Thurston. Jeho kšandy se připínaly ke knoflíčkům na kalhotách. V roce 1894 se objevily kovové úchyty, známí „krokodýlci“. Dnes máte na výběr, do módy se vrací i kšandy s tradičními koženými poutky pro připevnění ke kalhotám. Kšandy tak prošly dvěma sty lety téměř beze změny, zkrátka jsou tak dokonalé, že na nich není co vylepšovat, ani měnit. Dnes se nosí jak jako součást klasických obleků, tak v uvolněnější podobě jen ke košili. Oživit jimi můžete i neformální kalhoty, skvěle vypadají třeba k riflím. A to jsme ještě nezmínili módu spadlých šlí, které se jen tak volně houpají podél boků. Sice pak naprosto neplní svůj původní účel, ale jsou zkrátka trendy. Kšandovým variacím se meze nekladou a jestli jste je ještě nezkusili, je na ně právě teď ten správný čas!

S námi si kšandu rozhodně neuříznete!

S námi si kšandu rozhodně neuříznete!

Proč si kšandy dopřát právě dnes?

  • Jsou IN! Kšandy se objevují na světových přehlídkových molech a jsou dnes nezbytným doplňkem každého gentlemana.
  • Jsou maximálně pohodlné a přitom vždy elegantní.
  • Vyhnete se nenápadnému popotahování pásku, kšandy sedí dokonale celý den.
  • V kšandách napřímíte záda a hrději vykročíte vpřed.

Vyzkoušejte Charlieho kšandy a dejte svému vzhledu nový rozměr!

 

SEO optimalizace

Návštěvnost a atraktivitu webových stránek lze zvýšit pomocí SEO praktik. Jedná se o soubor metod, kterými lze zvyšovat návštěvnost vlastního webu z přirozených výsledků vyhledávání internetových vyhledávačů Google, Seznam apod.

SEO optimalizace

SEO optimalizace

SEO optimalizace pro vyhledávače jsou souhrnem dílčích technik, mezi které patří zejména: optimalizace zdrojového kódu, optimalizace textů webových stránek, volba klíčových slov, provázanost obsahu webu, registrace do katalogů a budování zpětných odkazů.

Prvním krokem SEO optimalizace by měla být detailní analýza současného stavu webové prezentace a její SEO optimalizace. Analýza odhalí jak použitelnost stránek z hlediska návštěvníka, tak přístupnost z hlediska vyhodnocování robotů a internetových vyhledávačů.

SEO optimalizace nejsou žádná kouzla. Jedná se o soustavnou rutinní práci, při které je zkvalitňován obsah www stránek a upravován zdrojový kód tak, aby byl vyhledatelný co nejlépe.

SEO optimalizace webových stránek je pro lajka složitá, neustále se vyvíjející disciplína. Pro firmu, která se nezabývá internetovým marketingem, je neefektivní neustále sledovat veškeré novinky a trendy v SEO optimalizace. Takovýmto firmám se určitě vyplatí využít zkušeností profesionálů. Jednou ze zkušených agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi a referencemi v oblasti SEO je určitě společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

 

AdMob – propagujte své aplikace!

Každý, kdo vlastní mobilní aplikaci nebo přemýšlí o vývoji, by měl znát AdMob. AdMob je vlastně dalším z marketingových nástrojů od Google. Jedná se o jednoduchý systém, kde můžeme svou aplikaci buďto propagovat nebo ji monetizovat.

AdMob - propagujte své aplikace!

AdMob – propagujte své aplikace!

Pokud máme novou appku, potřebujeme ji „dostat do světa,“ ale máme omezený rozpočet na marketing, AdMob je ideální volba. Stačí si nabít kredit, vyhledat aplikaci v Apple Store nebo Google Play, nahrát bannerové nebo textové inzeráty, zacílit na správnou cílovou skupinu a spustit. Během chvilky můžeme mít nastavenou reklamu, která se bude zobrazovat relevantním potenciálním uživatelům a nebude vás stát majlant. Jako cenový model si zvolíme CPC, tedy platbu za proklik a vzhledem k tomu, že konkurence v AdMob není zatím tak velká, cena za proklik je v poměru s PPC v AdWords daleko nižší. Ze zkušenosti doporučujeme nastavovat CPC opravdu pouze v řádech nižších korun.

Pokud potřebujete více informací o propagaci na AdMob nebo si nevíte rady s nastavením kampaně, neváhejte se ozvat. Rádi vám pomůžeme.

8 důvodů proč návštěvníci opouští váš web

Zaujmout návštěvníky webu je samo o sobě hodně náročná úloha. Ještě náročnější však je si jejich zájem udržet a přetavit ho do nákupu vaší služby nebo produktu. Při tvorbě webových stránek se musí myslet na hodně věcí a není nic horšího než když lidi váš web opouštějí kvůli nejmenšímu detailu. Hodiny/dny/týdny vaší práce pak přijdou vniveč.

návštěvníci opouští váš web

návštěvníci opouští váš web

Na co konkrétně si dát pozor?

  1. Špatná navigace
  2. Příliš velké množství reklamy
  3. Špatná struktura obsahu
  4. Vtíravé video
  5. Požadavek na registraci
  6. Špatný web design a nuda kam se oko podívá
  7. Špatná čitelnost
  8. Neaktuálnost obsahu

Rádi byste měli kvalitní web, kde ani jeden z těchto faktorů není přítomný? Obraťte se na nás a my vám s vašim webem rádi pomůžeme! Funkční web a moderní responzivní web jsou pro nás při naší práci samozřejmostí.

 

Tvorba webových stránek s administrací

Při tvorbě webové stránky na míru, nejde jen o to, jak budou vypadat „zvenčí,“ tedy jaký bude design. Velmi důležitou roli hraje i vnitřní část webu, což je redakční systém. Právě ten rozhoduje o tom, jak snadná bude správa a administrace webu a mimo jiné posiluje vaší nezávislost na programátorovi, takže s ním každou i byť minimální úpravu na webu nemusíte řešit, ale můžete ji provést jednoduše sami.

Tvorba webových stránek s administrací

Tvorba webových stránek s administrací

Pod administrací webu si můžeme představit:

  • vkládání článků, popisků produktů
  • přidávání kontaktního formuláře, bannerů
  • založení diskuze, fóra
  • vkládání fotek, videí
  • přidávání položek v menu
  • neustálé obnovování aktualit na webu
  • aktualizace nových akcí
  • pravidelné podávání informací o Vašem podnikání

Tvorba webu s administrací je v dnešní době základ. Čím jednodušší administrace, tím efektivnější práce s webem, ušetřený čas i peníze. Při tvorbě webových stránek se vždy snažíme navrhnout maximálně efektivní administraci, ve které klient bude moct sám, pokud bude chtít, měnit či upravovat text, obrázky, spravovat kompletně obsah, přidávat, ubírat podstránky, tlačítka, menu, provádět SEO optimalizaci atd.

8 typů vizuálních prvků na webu

Uživatelé web nečtou. Nejdříve ho celý „přejedou“ a až pak se začtou do té části textu, která je zajímá. Nemají čas číst vše od začátku do konce. Právě proto se v posledních letech změnil i přístup k designu webu a my všude slýcháme o třech královnách web designu. A které to jsou? Jednoduchost! Přehlednost! Funkčnost! Tři elegantní strážkyně skvělého designu každého webu. Říkáte si „no jo, o nich jsem už slyšel. Ale jak na ně? Jak skvělého designu dosáhnout?“

8 typů vizuálních prvků na webu

8 typů vizuálních prvků na webu

Podstatnou součástí web designu jsou právě vizuální prvky, které na webu používáte. Lidé jsou vizuální tvorové a jeden obrázek je vždy lepší než tisíc slov.

  • Přidejte kvalitní fotografie a obrázky a přilákáte pozornost návštěvníku webu k vašemu obsahu.
  • Používejte infografiky – je to příjemnější a rychlejší cesta jak uživatelé stráví informace.
  • Používejte grafy a jiné typy vizualizace tvrdých dat. Důvod je stejný jako u infografik.
  • Nebojte se experimentovat s pohyblivými GIF animacemi. Pobaví a informují.
  • Nezapomínejte na formátovaní! Zarovnání do bloku se vždy čte lépe.
  • Oživte svůj web a natočte video.
  • K zahození nejsou ani SlideShare či Prezi. Můžete pomocí nich sdělit příběhy, které tak milujeme. Klidně třeba o tom, jak se vaše firma stala úspěšnou.
  • Zinteraktivněte svůj web pomocí webových aplikací.

P-shine! Manikúra z Japonska

Přemýšlíte jak se lépe starat o své nehty? Nosíte akrylové nehty nebo gelové nehty a chcete je udržovat v nejlepším stavu? Jednou z možností, jak mít dokonale upravené nehty, je P-shine manikúra, která se stává stále oblíbenější. Je určená zejména pro ženy, které si nechtějí nebo nemohou lakovat nehty.  Po aplikaci manikúry zůstává nehtům přirozený a zdravý vzhled.

Výhody P-shine manikúry

P-shine je založená čistě na přírodních látkách, má dlouhodobý účinek a její udržování je velmi jednoduché. Slouží jako prevence proti lámavosti a třepení nehtů. Její nanesení zvyšuje lesk nehtů, vyhlazuje všechny nerovnosti a obnovuje metabolismus nehtového kořene a lůžka. Je vhodná po aplikaci modeláže (ovšem ne ihned po sundání umělých nehtů). Nehty si odpočinou a krásně se obnoví.

POZOR: Aplikovat jakýkoli lak na nehty není při této manikúře vhodné.

Manikúra se provádí ve dvou krocích.

První krok spočívá v nanášení pasty ze včelího vosku, mateří kašičky a dalších přírodních vitamínů na leštičku. Tou se hmota do nehtu opatrně zapracuje a vytvoří tak ochrannou vrstvu, která vyrovná a zpevní nehet.
Ve druhém kroku naneseme trošku pudru na další leštičku a opět jemně zapracujeme. To nám zajistí výrazný lesk.

TIP: Před začátkem manikúry je dobré nehty desinfikovat a upravit pilníkem. Nezapomeňte nehty pilovat jen jedním směrem, aby nedocházelo ke třepení.

Pokud uvažujete o této manikúře, určitě poprvé vyzkoušejte péči odborníka. V případě vaší spokojenosti s touto technikou si lze jednoduše koupit sadu P-shine manikúry domů a mít denně dokonale upravené nehty bez větší námahy.

Co taková sada obsahuje?

Sada obsahuje pastu, leštičku s povrchem z přírodní kůže jelenice, pudr z drcených lastur, leštičku k pudru, malé pilníky, špachtli a jelenicovou hadru, kterou slouží na závěrečné dočištění nehtu a doleštění. Zkrátka všechno, co pro svou domácí P-shine manikúru potřebujete. Nezapomeňte po dokončení promasírovat kůži kolem nehtů olejíčkem. Výživu koneckonců nepotřebují jen vaše nehty.

SCIENTOLOGICKÁ CÍRKEV V ROCE 2009 – expanze Scientologie

Všichni scientologové v čele s panem Davidem Miscavigem, který je předsedou správní rady Religious Technology Center a představitelem scientologického náboženství, oslavují renesanci své víry. Scientologická církev se dodnes rozšířila na více než 8 000 organizací, misí a přidružených skupin působících v 165 národech – což je zdvojnásobení jejich počtu v uplynulých pěti letech. Jen letos dokončila scientologická církev rozsáhlou rekonstrukci své nejstarší památné budovy na Floridě a slavnostně otevřela pět hlavních církevních organizací v Malmö, Dallasu, Nashvillu, v Římě a Washingtonu. Současná poptávka po knihách a přednáškách L. Rona Hubbarda o Dianetice a Scientologii překonala počty prodaných výtisků za uplynulých pět desetiletí dohromady, přičemž za poslední dva roky bylo distribuováno téměř 70 milionů titulů. Ruku v ruce s tímto nárůstem jde také neustálé rozšiřování humanitárních a sociálních programů církve v oblasti protidrogové prevence, lidských práv, morálního vzdělávání a aktivní pomoci při katastrofách. Tyto programy pozitivně ovlivnily již stovky milionů lidských životů. Jak se toto desetiletí chýlí ke konci, slaví scientologové po celém světě dosud nejúspěšnější rok svého náboženství vůbec. V roce 2009 oslavila Mezinárodní asociace scientologů (International Association of Scientologists), oficiální členská organizace, 25. výročí. Při oslavě tohoto výročí 16. října v Anglii oslovil pan David Miscavige více než 7 000 přítomných scientologů a hostů, přičemž ocenil jejich odhodlání a podíl na dosavadních vynikajících úspěších církve a vyjádřil svůj optimismus v budoucnost scientologie: „Bitvy, které jsme bojovali včera, jsme vedli o naše přežití. Bitvy, které nás čekají v budoucnu, povedeme o překonání překážek stojících v cestě samotné věčnosti. Dostali jsme se tam, kde dnes jsme, díky tomu, že jsme nikdy nepustili ze zřetele konečný cíl, k němuž směřujeme. Máme za sebou dvacet pět let fantastických úspěchů a před sebou budoucnost ještě úžasnější, než jsme si dovolili snít.“ Náboženské texty Dianetiky a Scientologie obsahují přes 500 000 stran a více než 3 000 nahraných přednášek od zakladatele, L. Rona Hubbarda. Od července roku 2007 bylo distribuováno přes 67 milionů výtisků základních knih a přednášek L. Rona Hubbarda o Dianetice a Scientologii. (V průběhu prvních 50 let existence církve se do oběhu dostalo 39 milionů výtisků děl pana Hubbarda). Za uplynulé desetiletí objem překladů děl pana Hubbarda desetkrát převýšil počet přeložených stran za předcházejících pět desetiletí dohromady, díky čemuž jsou dnes všechny tyto materiály dostupné v 15 jazycích a devět základních knih je k dispozici v 50 světových jazycích. Tento pozoruhodný fakt je zaznamenán i v Guinessově knize rekordů, která uznala L. Rona Hubbarda jako nejpřekládanějšího autora na světě. Vlastní digitálně vybavené vydavatelství dokáže vytisknout přes 500 000 knih a 925 000 nahraných přednášek na CD týdně. Poptávka po materiálech L. Rona Hubbarda v posledním roce exponenciálně narůstala ruku v ruce s množstvím nových lidí, kteří přicházejí do organizací a misí, aby zjistili něco více o Scientologii. Můžeme říci, že scientologické náboženství nyní prožívá největší éru expanze ve své historii, kdy veřejná poptávka po knihách a přednáškách L. Rona Hubbarda stále narůstá v již více než 165 zemích světa. Aby církev s takovou poptávkou udržela krok, provozuje dvě moderní digitální vydavatelství, která vydávají i CD, a to v Los Angeles a Kodani. V roce 2009 vydavatelství církve (Bridge Publications, Inc.) se sídlem v Los Angeles otevřelo nový tiskařský a výrobní závod o rozloze 25 500 čtverečních metrů, čímž navýšilo svou výrobní kapacitu na 500 000 knih a 925 000 CD týdně, které představují 660% nárůst oproti roku 2007. Moderní filmová a nahrávací studia s nejpokročilejším digitálním nahrávacím a střihačským vybavením na světě V červnu 2009 oslavila církev 21. výročí první plavby svého náboženského útočiště, lodi Freewinds, tradičním každoročním shromážděním pokročilých scientologů. Během týdenní série slavností a seminářů ohlásil pan Miscavige „ten nejzásadnější pokrok dianetické technologie“ od prvního vydání knihy Dianetika dne 9. května 1950. Projekt, který tímto představil, se připravoval plné čtyři roky pod osobním vedením pana Miscavige a jeho výsledkem je 32 filmů o celkové délce 4,5 hodiny, přeložených do 15 jazyků. Převádějí Dianetiku do vizuální formy a zpřístupňují tak toto téma skutečně každému. V červnu byly také vydány vzdělávací filmy, které podporují církví sponzorované sociální a humanitární programy. Prvním z nich byl filmový dokument Pravda o drogách, který oslovuje mládež buď závislou nebo drogovou závislostí ohroženou a poskytuje jim možnost zjistit pravdu o tom, jak dokáže drogová závislost zcela roztříštit život člověka, přímo od těch, kteří si peklem drog sami prošli. Druhým vydaným filmem byl Příběh lidských práv, vzdělávací film, který divákovi nabízí krátkou, stručnou a působivou exkurzi do historie a názorně ukazuje nutnost lidských práv a 30 bodů Všeobecné deklarace lidských práv. V říjnu byl dokončen a vydán film Cesta ke štěstí. Tento dvouhodinový film představuje a ilustruje nenáboženský průvodce k morálnímu životu, založený na zdravém rozumu, který sestavil L. Ron Hubbard. Církví a scientology sponzorované humanitární programy ovlivnily v roce 2009 životy stovek milionů lidí. Církví sponzorované humanitární programy oslovily jen v roce 2009 s využitím výše zmíněných tří filmů stovky milionů lidí. Program zaměřený proti drogám (Řekni ne drogám – řekni ani životu) je nejrozsáhlejší nevládní protidrogovou kampaní na světě a svými filmovými klipy, distribucí protidrogových vzdělávacích brožur a veřejnými akcemi propagujícími život bez drog od svého počátku oslovil přes 853 milionů lidí. Vzdělávací program na podporu lidských práv (Jsme spojeni za lidská práva) je největším programem svého druhu na světě a je celý zaměřen na zvýšení povědomí o 30 bodech Všeobecné deklarace lidských práv OSN. Prostřednictvím vysílaných filmových klipů, symposií a veřejných akcí zaměřených na lidská práva a distribucí vzdělávacích materiálů o lidských právech tato kampaň od svého počátku zasáhla již 943 milionů lidí. Program Cesta ke štěstí vycházející z průvodce životem založeného na zdravém rozumu dosud vysílanými klipy, vzdělávacími materiály a soutěžemi Dej dobrý příklad oslovil téměř 800 milionů osob. Dobrovolní duchovní scientologické církve, kterých je přes 200 000, jen v roce 2009 poskytli pomoc více než 1,4 milionům osob postiženým nějakou katastrofou. Heslem scientologických dobrovolných duchovních je „Něco se s tím dá udělat.“ Pan Miscavige vede hnutí, které skrze církevní ideální organizace scientologické církve obsahuje celý svět. Vize pana Miscavige směřuje k získávání, přípravě a plánování nových církevních organizací – doslova od počátku myšlenky až ke slavnostnímu přestřižení pásky. V posledních pěti letech se církev intenzivně věnovala vyhledávání, renovaci a otevírání nových organizací nebo budovám, které mají sloužit novým členům a jejich komunitám po celém světě. Od uvedení tohoto programu před pěti lety bylo pro tyto účely celosvětově získáno více než 70 nových budov. Rozloha vlastněných nemovitostí se z celkových 520 000 čtverečních metrů v roce 2004 rozrostla na stávající 1 219 000 čtverečních metrů v roce 2009, přičemž renovace více než 55 000 čtverečních metrů byly dokončeny právě v roce 2009. 14. březen 2009: V březnu roku 2009 byl po renovaci a rekonstrukci, která si vyžádala 40 milionů dolarů, v hlavním sídle scientologické církve ve floridském Clearwateru znovu otevřen hotel Fort Harrison. Jeho budova byla rekonstruována téměř od základů, její součástí se staly nové ultramoderní systémy. Tato historicky významná stavba si však stále nese své charakteristické historické znaky včetně původní tepané výzdoby hlavní lobby z černého železa a lišt ze zlatých listů. Díky kompletní renovaci celé vnější tváře budovy, která zahrnovala i doladění architektonických detailů, je dnes toto náboženské útočiště ještě krásnější, než bylo ve svých legendárních počátcích v roce 1926, kdy proslulo jako „aristokrat mezi jihofloridskými hotely“. 4. duben 2009: Tři týdny po slavnostním otevření nového Fort Harrisonu oficiálně otevřela své dveře také nová organizace scientologické církve v jihošvédském městě Malmö. Jejího slavnostního představení, které uvedl pan Miscavige, se účastnili evropští hosté z 32 národů, aby společně oslavili tento významný den – otevření budovy nové organizace scientologické církve o rozloze 6 600 čtverečních metrů, jejíž získání, vytvoření architektonického plánu, renovace a otevření trvaly jen necelých šest měsíců. 11. duben 2009: O týden později své brány otevírá nová organizace o rozloze 3 800 čtverečních metrů v texaském Dallasu. Během ceremonie, již vedl pan Miscavige, byla dallaská organizace scientologické církve slavnostně přivítána v metroplexu (shluku měst) Fort Worth starostou města Irving panem Herbertem Gearsem. 25. duben 2009: Takto úspěšný duben zakončilo slavnostní otevření nové církevní organizace scientologické církve a Celebrity centra o rozloze 3 300 čtverečních metrů v texaském Nashvillu. Otevření nové budovy v tomto americkém městě hudby opět vedl pan Miscavige, který přivítal mnoho místních významných postav veřejného života, zdejších obyvatel a umělců, s celkovou účastí přes 3 000 návštěvníků. 24. říjen 2009: V říjnu se více než 6 000 lidí shromáždilo v římské čtvrti Casalotti de Boccea, aby oslavili slavnostní otevření nové organizace scientologické církve v Římě. Tato organizace, jejíž nová budova o celkové rozloze 6 400 čtverečních metrů se nachází uprostřed 113 000 m2 parku, představuje dosud největší expanzi scientologie za její třicetileté působení v Itálii. V jejich novém domově přivítal členy církve opět pan David Miscavige. Tato organizace bude sloužit členům církve ze střední Itálie a dalších oblastí Středozemí. 31. říjen 2009: O týden později otevřela své nové prostory, ležící jen šest bloků od Bílého domu, zakládající organizace scientologické církve ve Washingtonu, kterou původně otevřel roku 1955 zakladatel scientologie L. Ron Hubbard. Otevření se zúčastnilo téměř 3 000 scientologů a hostů a celé ceremonii předsedal pan David Miscavige. Nově získané a plně rekonstruované prostory v historické budově o 4 500 čtverečních metrů jsou dosud největší scientologickou organizací v hlavním městě USA v historii. S jejím slavnostním otevřením má nyní církev ve Washingtonu tři velmi důležité budovy: a) novou budovu, která poskytuje veškeré církevní služby členům církve ve Washingtonu; b) původní prostory zakládající církve, kde osobně pracoval L. Ron Hubbard a které byly tímto plně restaurovány a opět zpřístupněny veřejnosti jako historický odkaz; c) historicky známou budovu Fraser Mansion na DuPont Circle, kde bude nyní sídlit kancelář církve pro veřejné záležitosti. V nastávajícím roce 2010 očekává scientologická církev další rozmach a ještě větší expanzi a úspěchy v poskytování náboženských služeb svým členům. Letošní rok byl pro Scientologii rokem dosud největší expanze. A s plánovaným otevřením množství nových organizací, nových budov a pokročilých organizací na obzoru se církev pro rok 2010 těší na ještě větší úspěchy. Otevření nových organizací se chystá například v kalifornské Pasadeně, v kalifornském Inglewoodu, v Las Vegas v Nevadě, ve washingtonském Seattlu, newyorském Harlemu, oregonském Portlandu, v Twin Cities v Minnesotě, v Bostonu ve státě Massachusetts, v ohijském Cincinnati, kanadském Québecu, mexickém Mexico City, izraelském Tel Avivu, v australském Melbourne i v Sydney a v tchajwanském Kaohsiungu. Asi největší chystanou událostí je ale slavnostní otevření nově vybudované organizace o rozloze 34 800 čtverečních metrů, které bude sloužit jako hlavní „mekka“ scientologického náboženství ve městě Clearwater na Floridě. Rok 2010 také uzavře nesmírně důležitý desetiletý projekt restaurování a zpřístupnění kompletního díla pana Hubbarda, jehož součástí je i přes 3 000 nahraných přednášek, z nichž stovky dosud nikdo neslyšel (kromě původních účastníků přednášek).

Kdo je nejznámější Scientolog

Scientologická církev v Budapešti

web pisurad.cz – Reklamní články zdarma

PíšuRád.cz je jeden z mnoha serverů, kam je možné umístit reklamní články zdarma. Server obsahuje několik rubrik. Do článků je možné umístit libovolné množství zpětných odkazů.

Jako zpětný odkaz (anglicky backlink, inbound link) se označuje každý odkaz mířící na danou stránku z jiné stránky. Pokud máme na mysli pouze zpětné odkazy z jiných internetových prezentací, pak je primární funkcí zpětných odkazů především přivádět na náš web nové návštěvníky. Zpětné odkazy tedy zvyšují viditelnost webu.

Zpětné odkazy jsou také důležitou součástí optimalizace pro vyhledávače (SEO), vyhledávače podle jejich kvality a počtu usuzují na kvalitu a relevanci cílové stránky vzhledem k položenému dotazu (tzv. odkazová popularita). Např. míří-li na některý web 100 odkazů s textem „zelený kolibřík“, je velmi pravděpodobné, že je tato stránka mnohem více o kolibřících než stránka bez jediného zpětného odkazu. Protože často nemusí cílová stránka ani zmiňovaný text obsahovat, využívá se tohoto jevu při tvorbě tzv. Google bomby.

Kromě textového obsahu zpětného odkazu však záleží i na mnoha jiných vlastnostech, např. na jeho stáří, umístění na dané stránce, PageRanku dané stránky, počtu dalších odkazů na dané stránce, celkové kvalitě dané stránky, jejím tématu atd. Souhrn těchto vlastností tvoří tzv. off-page faktory.

Je dobré si také uvědomit, že mezi zpětné odkazy se započítávají i odkazy umístěné ve stejné prezentaci (interní zpětné odkazy). Je tedy užitečné důkladně promyslet informační architekturu a jednotlivé stránky správně propojit odkazy. Mezi další časté způsoby získávání zpětných odkazů patří registrace do katalogů, výměna odkazů a nákup placených odkazů.

Počet zpětných odkazů lze alespoň přibližně zjišťovat ve vyhledávačích pomocí operátoru link (např. dotazem link:www.example.com).

Web PíšuRád.cz funguje pod WordPressem. Vlastníkem webu je Václav Bartoš tel. 606 120 081 vaclav.bartos@nekultura.cz  Klumparova 605, 50002, Hradec Králové, CZ. Díky panu Bartošovi za dobrý web, který mohou všichni využívat.