Archiv pro rubriku: podnikání

Nástěnky ve firmách mají stále své místo

Ve výrobních firmách nemá každý přístup k firemnímu počítači a v případě sdělení informací všem zaměstnancům je nástěnka stále ideálním řešením.

Nástěnky ve firmách mají stále své místo

Nástěnky ve firmách mají stále své místo

Přestože nás obklopují moderní technologie a různé sociální sítě, interním komunikačním nástrojem ve výrobních firmách stále zůstávají nástěnky, tištěný papír a osobní kontakt vedoucích pracovníků se zaměstnanci na dílnách.

Je důležité, aby každý zaměstnanec firmy měl informace o dění ve firmě, o plánech a vizích firmy. Informovaný zaměstnanec se cítí součástí firmy a týmu a stává se loajálním. A je obecně známé, že loajální zaměstnanec podává lepší výkony a na veřejnosti šíří dobré jméno firmy.

Proto i v současnosti mají nástěnky ve firmách své místo a svou důležitou úlohu v oblasti interní komunikace.

Interní komunikace je hybnou silou firmy a je součástí PR firmy.

Interní komunikace je hybnou silou firmy a je součástí PR firmy.

Interní komunikace je hybnou silou firmy a je součástí PR firmy. Pokud se vedení firmy rozhodne zlepšit komunikaci se zaměstnanci, určitě se jedná o velmi rozumné rozhodnutí v cestě k dalšímu rozvoji firmy. Ideální je poradit se s odborníky, jak komunikovat se zaměstnanci. Mezi zkušené agentury v oblasti PR a vnitřní komunikace určitě patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

Prodej a servis šroubových kompresorů Kaeser.

Široký výběr pro šroubové kompresory Kaeser v bazaru použitých kompresorů.

Zajišťujeme nákup a prodej použitých šroubových kompresorů Kaeser, pozáruční servis, opravy, údržbu, revize, střední opravy, generální opravy a dodávky náhradních dílů (ND) a spotřebního materiálu pro šroubové kompresory Kaeser.

Prodej a servis šroubových kompresorů Kaeser.

Prodej a servis šroubových kompresorů Kaeser.

Zajišťuje komplexní revize olejových šroubových kompresorů včetně provedení vibrodiagnostického měření a měření úniku stlačeného vzduchu v rozvodech stlačeného vzduchu a měření spotřeby stlačeného vzduchu.

V případě Vašeho zájmu na použitý šroubový kompresor nás neváhejte kontaktovat. Databáze kompresorů se týdně aktualizuje.

 

E-mail: info@kompresory-kaeser.cz

Začínáme obchodovat binární opce – vše o binárním obchodování

Zdravím všechny čtenáře kvalitnirecenze.cz, me jmeno je Michal Navrátil a zajímám se o finanční trhy již pátým rokem. Za tento čas se mi podařilo získat spoustu praktických zkušenosti o burze a tak jsem se rozhodl, že se vámi o ně v tomto článku podělím. Je spousta možností pomocí kterých se v dnešní době internetu vstoupíte na burzu. Já osobně jsem toho obchodoval opravdu spoustu a to až do akcií, derivátů, forexu až po cenné papíry a zlato. Všechno tohle obchodování je dost složité a tak ho nemá cenu vysvětlovat v tomto krátkém článku někomu, kdo o tom nic neví. Co vám ovšem vysvětlím je nový finanční nástroj zvaný binární opce. I přesto, že je tu už od roku 2008, tak o něm moc lidí nový. Pojdme si ted povědět nějaké základní info, které předtím, než se do obchodování binárních opcích pustíte potřebujete vědět.

Začínáme obchodovat binární opce - vše o binárním obchodování

Začínáme obchodovat binární opce – vše o binárním obchodování

Binární opce: aneb kde vůbec začít

Binární opce jsou finančním nástrojem na burze, to je asi všem jasné. Co vám ovšem nemusí být jasné je jejich princip. Ten je přibližně následující: zvolíte si aktivum, které chcete obchodovat, expirační dobu a směr jakým se cena tohoto aktiva posune. Pak už jen vyberete částku, kterou do tohoto obchodu chcete investovat a to je vše, obchod je na světě. V případě, že jste ale nikdy na burze neobchodovali, tak nejspíše neznáte pojmy jako podkladové aktivum, anebo expirační doba. Podkladové aktivum je takové aktivum, které vám může přinést nějaký výdělek a může se jednat třeba o nějakou komoditu (zlato, ropa, káva… apod), o nějaký index, o nějaký měnový pár, anebo o nějaké akcie.

Binární opce: aneb kde vůbec začít

Binární opce: aneb kde vůbec začít

Je pouze na vás, co se rozhodnete z výše zmíněného obchodovat. Expirační doba je pak taková doba po které víte výsledek vašeho obchodu. Takže si třeba vyberete, že chcete obchodovat zlato a že vzhledem k aktuální ekonomické situaci po brexitu půjde jeho hodnota nahoru. U tohoto obchodu si zvolíte expirační dobu např. 1 hodinu. Pokud se cena zlata za tuto dobu pohne bid jen o minimum, tak vyděláte plnou hodnotu, kterou tato opce nabízela (většinou 70-85% u klasických opcí).

Začínáme obchodovat binární opce - vše o binárním obchodování

Začínáme obchodovat binární opce – vše o binárním obchodování

Binární opce a Forex

Mnoho obchodníků, kteří dřívě obchodovali vyloženě čistě pouze Forex přešli na binární opce, protože jsou mnohem jednoduší a mnohem méně riskantní. Risk zde je totiž vždy omezen pouze na investici, kterou vy se rozhodnete do obchodu vložit. I přesto, že se ale rozhodnete obchodovat binární opce, tak stále budete moci obchodovat forex měnové páry, s tím, že je ale budete obchodovat jako binární opce. Když třeba zvolíte směr nahoru u měnového pár EUR/USD, tak předpovídáte, že cena Eura půjde oproti americkému dolaru nahoru. A přesně takto to funguje i u všech ostatních světových měnových párů, vždy porovnáváte hlavní měnu k ceně kotované.

Nezodpovědný přístup zaměstnanců k používání OOPP se nevyplácí

Zákoník práce ukládá povinnosti zaměstnavatelům i zaměstnancům v oblasti používání osobních ochranných pracovních pomůcek.

Nezodpovědný přístup zaměstnanců k používání OOPP se nevyplácí

Nezodpovědný přístup zaměstnanců k používání OOPP se nevyplácí

Povinností zaměstnavatele je poskytnout zaměstnancům takové ochranné pracovní pomůcky, které jim chrání zdraví a životy před možnými riziky na pracovišti. Poskytnuté OOPP musí odpovídat podmínkám na pracovišti a zároveň musí zohledňovat dispozice a potřeby konkrétního zaměstnance. Na základě analýzy rizik zaměstnavatel vybere vhodné OOPP a jejich používání zanese do vnitřního předpisu.

Na druhé straně pro zaměstnance tímto vzniká povinnost tento předpis respektovat a přidělené ochranné pomůcky používat. Nepoužívání ochranných prostředků může být považováno jako porušení pracovní kázně. Velký problém nastane pro zaměstnance, který nepoužije přidělené OOPP, pokud dojte k úrazu. Jestliže je prokázáno, že zaměstnanec nepoužíval přidělené ochranné prostředky v době úrazu, porušil pracovní kázeň a zaměstnavatel mu nemusí dorovnávat mzdu či jej jakýmkoli jiným způsobem podporovat.

povinnost tento předpis respektovat a přidělené ochranné pomůcky používat

povinnost tento předpis respektovat a přidělené ochranné pomůcky používat

Jedním ze základních předpokladů, aby zaměstnanci ochranné prostředky používali, je komfort jejich užívání. Pokud ochranný prostředek nebude zaměstnance v ničem omezovat a nebude jej nijak obtěžovat, je málo pravděpodobné, že jej nebude používat.

Každý pracovní úraz je problémem nejen pro zraněného zaměstnance, ale i pro zaměstnavatele. Zaměstnavatel by tak měl svým pracovníkům poskytovat kvalitní OOPP, které zajišťují zaměstnancům maximální komfort užití.

UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou

UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou

Mezi OOPP nejvyšší kvality a vysokého komfortu nošení patří určitě všechny ochranné prostředky značky uvex. Dodavatelem kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek značky uvex  v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

 

Firemní nákup efektivně

Mnohé firmy z ekonomického hlediska stále kladou důraz na oblasti jako je výroba, marketing a prodej vlastních produktů, ale význam nákupního oddělení opomíjí.

Každý manažer firmy by si měl uvědomit, že zisky se navyšují nejen kvalitním prodejem, ale i snížením nákladů nakupovaného zboží a služeb. Každá zbytečně utracená koruna znamená o korunu menší zisk a každá ušetřená koruna přináší zisk o korunu vyšší.

Firemní nákup efektivně

Firemní nákup efektivně

Nákupní oddělení sice přímo netvoří hodnoty, ale může firmě ušetřit významné finanční náklady. Tak jako je vytvářen plán prodeje, měla by každá firma nakupovat podle předem daného plánu. Kvalitní nákupní oddělení má nastaveny optimální nákupní cíle, zná techniky pro snižování nákladů, je si vědomo a zná případná rizika a má zkušené nákupčí. Kvalitní nákupčí musí být schopným vyjednávačem, který dokáže argumentovat a prodejce motivovat.

Nejjednodušší cesta ke snížení firemních nákladů nákupního oddělení je řešení nákupu externí profesionální nákupní firmou. Outsourcingem nákupu firma získá nákupní oddělení profesionálních nákupčích, kteří mají dlouholeté zkušenosti ve snižování nákladů nákupu, ve tvorbě a implementaci nákupních strategií a mající zkušenosti při realizaci výběrových řízení.

Mezi zkušené firmy, které nabízí externí řešení firemního nákupu, patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

 

Vánoční firemní večírek

Z pohledu zaměstnavatelů a majitelů firem by měl být firemní večírek jedinečnou příležitostí jak upevnit loajalitu svých zaměstnanců. Večírek je účinným prostředkem, jak poděkovat zaměstnancům za předchozí období a jak je motivovat k další práci.

Vánoční firemní večírek

Vánoční firemní večírek

Firemní večírek je vždy levnější a většinou účinnější než rozdání odměn nebo třináctých platů. U většiny zaměstnanců navíc navozuje pocit závaznosti.

Účast na večírku by neměla být povinná. Ne všichni lidé jsou zrovna společenští, někdo může řešit osobní problémy či zrovna nesežene hlídání k malým dětem. Pokud je účast povinná, můžou zaměstnanci získat pocit podřízenosti.

Účast na večírku by neměla být povinná.

Účast na večírku by neměla být povinná.

Vánoční večírek by neměl být teambuildingem. Účelem večírku není posuzování schopností vedoucích pracovníků ani podrobná prezentace dosažených či nesplněných cílů. Vánoční večírek by měl mít uvolněnou atmosféru. Samozřejmostí je krátké poděkování vedení firmy zaměstnancům za jejich celoroční práci, dobré jídlo a příjemný zábavný program a uvolněná zábava.

Zvýšení účinnosti večírku jako loajalizační akce lze dosáhnout tím, že jsou zaměstnanci pozváni i se svými partnery. Firemní večírek je jedinečnou příležitostí, jak zvýšit loajalitu celých rodin zaměstnanců a budovat dobré jméno firmy.

Firemní večírek je jedinečnou příležitostí, jak zvýšit loajalitu celých rodin zaměstnanců a budovat dobré jméno firmy.

Firemní večírek je jedinečnou příležitostí, jak zvýšit loajalitu celých rodin zaměstnanců a budovat dobré jméno firmy.

Při pořádání večírku se nevyplatí extrémně šetřit. Pozvat pouze některé zaměstnance je opravdu velice netaktní a s budováním loajality takováto akce nemá nic společného. Nevhodné je také limitovat hosty v konzumaci či určit dobu, po kterou platí zaměstnavatel a od kdy už „jede každý na své triko“.

V případě, že chce zaměstnavatel šetřit, může zvolit levnější zábavný program či vybrat levnější prostory. Než si uříznout ostudu, je lepší sezvat zaměstnance v prostorách firmy a uspořádat jednoduchou oslavu se studeným občerstvením.

Pokud se vedení firmy rozhodne uspořádat pro své zaměstnance vánoční večírek, na který budou všichni vzpomínat a který splní očekávání jak zaměstnanců, tak i managementu, je vhodné svěřit takovouto organizaci profesionální agentuře. Mezi nejzkušenější agentury zajišťující firemní akce a vánoční večírky patří marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

 

Povinnosti zaměstnavatele v prevenci rizik

Ze zákoníku práce vyplývá zaměstnavatelům několik povinností spojených s prevencí rizik úrazu a poškození zdraví zaměstnanců. Základem je vytvářet bezpečné pracovní prostředí a přijmout opatření, která umožní rizikům předcházet.

Povinnosti zaměstnavatele v prevenci rizik

Povinnosti zaměstnavatele v prevenci rizik

Zaměstnavatel je dále povinen vyhledávat nebezpečné činitele pracovních podmínek a pracovního prostředí, zjištěná rizika vyhodnotit a přijmout taková opatření, která rizika odstraní nebo alespoň minimalizují.

V případě, že rizika nelze odstranit změnou technologie či organizace výroby, musí být případná rizika minimalizována osobními ochrannými pracovními prostředky (OOPP). Tyto prostředky slouží pro ochranu zdraví pracovníků při výkonu zdraví ohrožující pracovní činnosti. OOPP jsou důležitou součástí pro zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.

Při výběru vhodných OOPP by se měl zaměstnavatel řídit následujícími základními pravidly: Ochranné pracovní pomůcky musí krýt daná rizika a sami o sobě nesmí představovat rizika další. Musí odpovídat specifickým podmínkám daného pracoviště, být uzpůsobeny fyzickým předpokladům konkrétního zaměstnance a respektovat jeho ergonomické požadavky a zdravotní stav.

velké množství pomůcek a prostředků, které při správném výběru a používání maximálně chrání zdraví pracovníků a minimalizují riziko úrazu

velké množství pomůcek a prostředků, které při správném výběru a používání maximálně chrání zdraví pracovníků a minimalizují riziko úrazu

OOPP zahrnují velké množství pomůcek a prostředků, které při správném výběru a používání maximálně chrání zdraví pracovníků a minimalizují riziko úrazu. Mezi přední dodavatele těch nejkvalitnějších OOPP patří společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. Uvedená společnost dodává na český trh kompletní sortiment OOPP značky uvex chránící jednotlivé části těla od hlavy až k patě.

 

Plnění EET bude kontrolováno

Kontrolu plnění povinností souvisejících s elektronickou evidencí tržeb budou provádět finanční a celní úřady.

Plnění EET bude kontrolováno

Plnění EET bude kontrolováno

Kontrolní orgány budou mít pravomoc provádět kontrolu také formou kontrolního nákupu.

Při ukládání pokut za správní delikty uvedené v zákoně o evidenci tržeb se jako procesní právní předpis uplatní správní řád. V případě ukládání pokut za přestupky uvedené v zákoně o evidenci tržeb se jako procesní právní předpis uplatňuje zákon o přestupcích.

Právnické a podnikající fyzické osoby, které se dopustí správního deliktu tím, že závažným způsobem ztíží nebo zmaří evidenci tržeb nebo jako osoba, která eviduje tržby, poruší povinnost zaslat datovou zprávou údaje o evidované tržbě nebo vystavit zákazníkovi účtenku bude sankcionována dle ustanovení § 29. Za takovéto delikty muže být uložena pokuta až do výše 500 000 Kč. Pokud tyto osoby poruší povinnost umístit informační oznámení či zacházet s autentizačními údaji nebo certifikátem pro evidenci tržeb tak, aby nemohlo dojít k jejich zneužití, dopustí se správního deliktu, za který může být uložena pokuta do výše 50 000 Kč.

Výše pokuty bude stanovena na základě správní úvahy kontrolního orgánu a vždy bude odpovídat závažnosti porušení povinnosti. V krajním případě při opakovaném nebo závažném porušení zákona

Plnění EET bude kontrolováno

Plnění EET bude kontrolováno

může kontrolní orgán sáhnout k uzavření provozovny a pozastavení výkonu činnosti.

Ani drobní podnikatelé provozující bary, kavárny, pivnice, hospody, penziony a další stravovací a ubytovací zařízení se EET nevyhnou. Všem se určitě vyplatí řešit elektronickou evidenci tržeb pro jejich provoz včas.

Uvedeným podnikatelům budou ke splnění EET určitě stačit jednoduché pokladní systémy typu chytré pokladny miniPOS.

 

 

Spokojený zaměstnanec

Každému je jasné, že relativně spokojený zaměstnanec, který důvěřuje vedení firmy, pracuje uvolněněji, rychleji a spolehlivěji. Aby byli zaměstnanci spokojení, je důležité ve firmě budovat dobré mezilidské vztahy.

Spokojený zaměstnanec

Spokojený zaměstnanec

Každý podnikatel by měl vědět, že pokud chce vést úspěšnou firmu, měl by zaměstnávat spokojené zaměstnance. Základem je určitě odpovídající plat a pohoda v pracovním kolektivu. Lidé musí umět mezi sebou komunikovat, a to nejen o pracovních záležitostech. Aby si k sobě našli zaměstnanci cestu, je vhodné uspořádat firemní akci. Tato akce by se neměla konat ve firemních prostorech a klidně se může uskutečnit až pop pracovní době.  Neformální atmosféra a příjemné prostředí mimo pracoviště usnadňují vzájemnou komunikaci.

Společná firemní akce pro všechny zaměstnance je navíc jedinečnou příležitostí, při které vedení firmy může pracovníky seznámit s plány a cíli firmy. Odborníci na mezilidské vztahy se shodují, že zaměstnanci si cení informací o firmě a o jejích cílech. Informovaní pracovníci vědí, co a hlavně proč dělají, cítí se součástí firmy a týmu a stávají se loajálními. Loajální zaměstnanec podává lepší výkony a na veřejnosti šíří dobré jméno firmy.

Spokojený zaměstnanec

Spokojený zaměstnanec

Aby firemní večírek splnil požadovaný účel a zaměstnanci se při něm nejen dobře najedli, ale i dobře bavili, je důležité vše předem naplánovat, připravit a zajistit. Určitě se vyplatí na uspořádání firemní akce využít služeb profesionální agentury, která má bohaté zkušenosti s realizací firemních akcí na míru a je tak zárukou úspěchu a nezapomenutelných zážitků. Odreagování od každodenního stereotypu, příjemný a nezapomenutelný zážitek je pro zaměstnance odměnou s vyšším účinkem než finanční dar.

Jednou z firem, které má bohaté zkušenosti s pořádáním firemních akcí na míru je společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Zkušení pracovníci této společnosti pomohou s výběrem ideálního prostředí, připraví program na míru, zajistí občerstvení a postarají se o to, aby se všichni hosté v průběhu firemního dne cítili příjemně a aby si z takovéhoto setkání odnesli nezapomenutelné zážitky.

 

Pokladna pro malé podnikání

Zavedením elektronické evidence tržeb (EET) vznikne pro podnikatele a živnostníky přijímající platby v hotovosti či kartou povinnost odeslat údaje o každé přijaté platbě v reálném čase do centrálního uložiště Finanční správy.

Pokladna pro malé podnikání

Pokladna pro malé podnikání

Spouštění EET proběhne postupně ve čtyřech etapách. Nejprve se bude týkat provozovatelů ubytovacích a stravovacích zařízení, v další etapě půjde o podnikatele v maloobchodě a velkoobchodě, následovat budou ostatní podnikatelé a v závěrečné etapě řemeslníci.

Provozovatelé malých stravovacích a ubytovacích provozů nemusí mít obavy, že si budou muset pořizovat složitá a finančně nákladná zařízení, která jim zajistí dodržení zákona.

Softwarové pokladní řešení miniPOS je určeno právě pro drobné podnikatele. Systém miniPOS stačí nainstalovat na svůj počítač, tablet či chytrý telefon, nastavit vzhled účtenky a ceník se zbožím či poskytovanými službami. Prodej na pokladně se provádí pomocí pár kliků. Doklady jsou automaticky odesílány na Finanční správu. Veškerá data jsou uložena na zabezpečeném místě a prodávající k nim má odkudkoli přístup.

Pokladna pro malé podnikání

Pokladna pro malé podnikání

Pokladna nabízí přesně takové funkce, které malý podnikatel potřebuje. Nenabízí a neobtěžuje ničím, co drobný živnostník nepotřebuje. Pokladna a její obsluha je jednoduchá a intuitivní. Účtenky lze snadno tisknout pomocí malé mobilní tiskárny, kterou může mít prodávající trvale umístěnu ve své provozovně nebo ji může užívat i na cestách.

Samozřejmostí pokladny miniPOS je hotline a poskytování podpory na telefonu nebo e-mailem a v případě potřeby i pomoc s instalací pokladny a jejím nastavení.

 

Význam veletrhů z marketingového hlediska

Hlavním účelem prezentace na veletrhu či výstavě už není pouze uzavírání obchodů, ale zejména prezentace firmy, budování image a PR a sledování konkurence.

Význam veletrhů z marketingového hlediska

Význam veletrhů z marketingového hlediska

Díky neustále se rozvíjejícímu mezinárodnímu obchodu stále více českých firem prezentuje své výrobky a svou firmu nejen na tuzemských veletrzích, ale i na prestižních veletrzích v Evropě.  Účastnit se každého významnějšího veletrhu ve svém oboru je asi pro téměř všechny firmy nemyslitelné (jak z finančních tak z kapacitních důvodů). Proto je velmi důležité zjistit maximální množství informací o jednotlivých veletrzích. Ze široké nabídky konaných akcí je nutné dobře zvolit ty, na kterých se firma bude prezentovat svým stánkem a akce, které zástupci firmy navštíví pouze jako návštěvníci.

S výběrem vhodného veletrhu a s přípravou účasti na něm je důležité začít s dostatečně velkým předstihem.  Velké množství informací o veletrhu a kvalitní příprava prezentace na veletrh zajistí nejen maximální marketingový a obchodní efekt, ale i sníží náklady za účast na veletrhu.  Existuje i řada možností, jak snížit náklady na expozici na zahraničním veletrhu. V létě 2016 bude vyhlášen dotační program Marketing, který je součástí operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (OPPIK). Prostřednictvím tohoto programu bude možné čerpat finance na zajištění účasti na zahraničním veletrhu.

Další možností, jak snížit náklady za prezentaci na zahraničním veletrhu je spojení více firem v jednom prezentačním stánku a tím rozdělení nákladů na prezentaci mezi více subjektů.

Některých výstav či veletrhů se účastní i jednotlivé okresní, resp. krajské hospodářské komory a jejich prostřednictvím lze prezentovat svou nabídku.

získání přehledu o trhu

získání přehledu o trhu

Mezi základní přednosti účasti na veletrhu patří: získání přehledu o trhu, přímé místo střetu nabídek a poptávek, ideální místo na prezentaci novinek, možnost osobní komunikace, budování vlastní identity a PR.

Vzhledem ke složitosti veletržního marketingu se určitě vyplatí poradit se s odbornou marketingovou agenturou, která má zkušenosti s přípravou a realizací veletržních expozic i se získáváním financí z dotačních programů. Odborné poradenství nebo i přípravu a realizaci veletržní expozice zajistí například marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

 

Podnikatelé, zabývejte se řešením EET včas

První skupina podnikatelů bude muset své tržby evidovat již od 1. prosince letošního roku. Elektronická evidence tržeb se bude nejprve týkat provozovatelů stravovacích a ubytovacích zařízení.

zabývejte se řešením EET včas

zabývejte se řešením EET včas

Již 13. dubna 2016 byl vyhlášen zákon o evidenci tržeb ve Sbírce zákonů jako zákon č. 112/2016 Sb. Současně s tímto zákonem byl vyhlášen i doprovodný zákon č. 113/2016 Sb., kterým se snižuje DPH v oblasti stravovacích služeb z 21% na 15 % (vyjma alkoholických nápojů). Účinnost zákona vstoupí v platnost od 1. 12. 2016.

Všichni provozovatelé stravovacích a ubytovacích zařízení by se měli začít zabývat včas otázkou, jaký způsob a jaká technika EET bude pro jejich podnikání nejvýhodnější. Na trhu se objevují stále nové a nové firmy, které nabízí řešení EET jak malým podnikatelům, tak velkým stravovacím a ubytovacím společnostem. Snad všechny pokladních systémy nabízí řadu dalších funkcí, které usnadní podnikání.

Určitě se vyplatí s dostatečným předstihem oslovit více firem a nechat si zpracovat konkrétní nabídku na míru.

Jedním z nejlevnějších a nejjednodušších pokladních systémů pro malé restaurace, bary, kavárny, ubytovací a gastro provozy je chytrá pokladna miniPOS.

 

Máme se chovat ke všem zákazníkům stejně?

Říká se: náš zákazník – náš pán, a tak bychom se ke všem zákazníkům měli chovat stejně bez ohledu na to, jací zákazníci to jsou a jak moc u nás nakupují. Je správné se řídit tímto doporučením?

Máme se chovat ke všem zákazníkům stejně?

Máme se chovat ke všem zákazníkům stejně?

Přistupovat se stejným úsilím a vervou ke všem zákazníkům se určitě nevyplácí. Jednotliví zákazníci se od sebe liší – jakým způsobem nakupují a kolik peněz za nabízené produkty a služby utrácí.

Zákazníky lze většinou rozdělit do tří skupin. Do první skupiny patří takzvaní VIP klienti. Jedná se o zákazníky, kteří u nás nakupují pravidelně a ve velkém objemu. Přestože takovýto klient může mít nadstandardní požadavky, dokáže jejich splnění ocenit. Těchto VIP zákazníků nebývá mnoho. Jedná se převážně o milé lidi, se kterými je radost spolupracovat. Tito zákazníci nehledají neustále levnější konkurenci, se spoluprací s námi jsou spokojeni a platí včas. Spolupráce s těmito klienty přináší pravidelné a významné zisky. Tito zákazníci si určitě zaslouží nadstandardní přístup a pozornost.

Do druhé skupiny patří klienti takzvaně standardní dobří zákazníci. Jedná se o početnou skupinu zákazníků, kteří se k nám vrací a nakupují od nás. Neustále však sledují zajímavé nabídky od konkurence a neváhají změnit dodavatele. U některých zákazníků této skupiny se určitě vyplatí nabídnout nadstandardní služby a přístup a postupně je zařadit do skupiny VIP zákazníků.

Do třetí skupiny patří zákazníci, kteří nedokážou ocenit hodnotu nabízených produktů a neustále smlouvají o cenách a uzavírají minimum obchodů. Jedná se většinou o velké množství zákazníků, jejichž přínos pro podnikání je velice malý.

Pokud si své zákazníky rozdělíme do takovýchto skupin, určitě se nebudeme chovat ke všem stejně. Pokud VIP zákazníkům budeme věnovat nadstandardní péči a více energie, určitě se nám to po finanční stránce vyplatí. Zákazníkům z druhé skupiny je dobré poskytovat standardní dobrou službu a občas je motivovat a zkusit je dostat mezi VIP klienty.

Zákazníky ze třetí skupiny nelze také odrazovat od nákupu u nás. Také těmto klientům poskytneme základní čas. Někteří sami vycítí, že nejsou připraveni na spolupráci s námi a sami odejdou a někteří se postupně dostanou do druhé skupiny našich zákazníků.

Pro firmu zabývající se vlastní činností je neefektivní neustále sledovat novinky v oblasti marketingu a v přístupu ke svým klientům. Určitě je výhodnější využít zkušeností profesionálů. Jednou ze zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi z praxe a referencemi je určitě společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

 

Jak dosahovat lepších výsledků nejenom v podnikání?

Chtěli byste ve svém podnikání dosahovat lepších výsledků a současně mít víc volného času?

Máte svoje obchodní partnery tzn. právnické a fyzické osoby pod kontrolou? Sledujete pravidelně obchodní a insolvenční rejstřík? Ověřujete si před každou interakcí, jestli se u nich něco zásadního nezměnilo? Zahájení insolvence, změny v orgánech společnosti, změna vlastnické struktury, změny základního kapitálu, změny zakladatelských smluv nebo podíly v jiných společnostech?

Jak dosahovat lepších výsledků nejenom v podnikání?

Jak dosahovat lepších výsledků nejenom v podnikání?

Sedět u počítače a neustále sledovat obchodní a insolvenční rejstřík na justice.cz je časově náročné a v dnešní době hlavně zbytečné! Svoje obchodní partnery si můžete nechat nepřetržitě hlídat.

Jak na to?

Navštivte stránky www.donasec.cz a využijte služby hlídání změn v obchodním a insolvenčním rejstříku u fyzických a právnických osob.

Donašeč hlídá právnické a fyzické osoby. Nepřetržitě sleduje obchodní a insolvenční rejstřík a při jakékoliv změně vás bude informovat stručným mailem. Donašeč spolehlivě ohlídá i fyzické a právnické osoby, které v rejstříku dosud nejsou, ale mohli by se do něj dostat. Například když začnou podnikat nebo spadnou do insolvence.

Teď už budete včas informováni o všech změnách v obchodním a insolvenčním rejstříku u právnických a fyzických osob – vašich obchodních partnerů a můžete se tak rozhodnout, s kým obchodovat a s kým rozhodně ne.

Mít přehled se vyplatí!

 

Tvorba WWW stránek

TVORBA WWW STRÁNEK ZLÍN

Tento článek obsahuje stručný návod pro akce, jež se provádí před vlastní tvorbou WWW stránek Zlín. Jde o vytvoření seznamu klíčových slov.

TVORBA WWW STRÁNEK ZLÍN

TVORBA WWW STRÁNEK ZLÍN

Klíčová slova jsou slova, či víceslovná spojení, která vybíráte při tvorbě WWW stránek a  uživatelé je zadávají do vyhledávačů Google a Seznam. Pokud například vlastníte stavební firmu, určitě budete chtít obsadit nejlepší místa ve výsledcích vyhledávání při zadání klíčového slova stavební firma. Při sestavování seznamu klíčových slov nezahrnujte ta příliš obecná (‚stavba‘), ani ta příliš překombinovaná (‚nejlevnější a nejrychlejší a nejkvalitnější stavební firma). Velmi složitý vyhledávací příkaz zadá málokterý uživatel a naopak obecná klíčová slova vedou k zobrazení spousty nesouvisejících stránek, kde se ta vaše jistě ztratí. Při vyhledávání slova ‚stavba‘ se zobrazí nejen stavební firma, ale především prodejci stavebního materiálu, nebo různé odkazy na budovy a jiné stavby.

Po vytvoření seznamu klíčových slov do něj nahlídněte při výběru domény, při tvorbě textů a jistě ho poskytněte vašemu programátorovi při tvorbě WWW stránek Zlín.

 

Loajální zaměstnanci

Loajální zaměstnanci jsou jedním z předpokladů úspěšné firmy. Loajalita pracovníka vůči firmě závisí do značné míry na tom, jak s nimi organizace a její manažeři jednají.

Loajální zaměstnanci

Loajální zaměstnanci

Mezi největší aktiva firmy patří oddanost a věrnost zaměstnanců. Marketingové průzkumy, které se zabývaly vlivem loajality zaměstnanců na hospodářské výsledky firmy, došly k závěru, že loajalita zaměstnanců je jedním ze základů, při budování úspěšné firmy. Je důležité si uvědomit, že loajální zaměstnanec cítí sounáležitost s firmou a ostatními spolupracovníky, je v práci poctivý a jeho pracovní nasazení je vyšší. Loajální pracovník se cítí součástí firmy a nikdy nepoškodí její zájmy.

Loajalitu zaměstnanců nejvíce ovlivňuje chování manažerů. Odpovědný manažer musí být pro zaměstnance příkladem, musí dodržovat zásady firemních hodnot a musí se zaměstnanci komunikovat. Zejména otevřená a srozumitelná komunikace je základním prostředkem při budování loajality zaměstnanců. Zaměstnanci firmy by měli být informováni o záměrech a strategii firmy. Manažeři by měli být ochotni se zaměstnanci diskutovat o jejich problémech a umět naslouchat jejich připomínkám a názorům.

Loajální zaměstnanci

Loajální zaměstnanci

Zaměstnanci firmy mají různé vlastnosti a různé chování. Někteří mají vrozený respekt k autoritám, ale řada pracovníků takovouto vlastností nedisponuje. Firma ale potřebuje loajalitu všech zaměstnanců. Proto je na místě, aby vedení firmy všechny zaměstnance vhodně motivovalo a tak podpořilo jejich loajalitu.

Jak budovat loajalitu zaměstnanců, jak s nimi komunikovat a jaké marketingové aktivity podpoří vztah zaměstnanců k firmě, poradí odborníci marketingových firem. Jednou z velmi zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, bohatými zkušenostmi a referencemi je určitě společnost ANERI s.r.o. z Liberce

 

Jak nejlépe prezentovat nemovitost při jejím prodeji

Jak nejlépe prezentovat nemovitost při jejím prodeji

 Každý již určitě zažil tu chvíli, kdy přemýšlel nad tím, jak nejlépe prezentovat sám sebe. Kdo by se nechtěl ukázat v tom nejlepším světle u přijímacích pohovorů, před klienty nebo před rodinou svého nastávajícího či nastávající. Ve většině případů na to máme jen několik málo okamžiků. Někteří odborníci mají názor, že si vytváříme základ pro trvalé hodnocení druhého člověka, již během prvních 120 sekund.

prezentovat nemovitost při jejím prodeji

prezentovat nemovitost při jejím prodeji

A co pro naší dobrou prezentaci uděláme?

Pěkně se oblékneme, učešeme, navoníme. Šaty přeci jen dělají člověka. Přemýšlíme o svých kladných stránkách, které bychom měli určitě předvést nebo alespoň zmínit. Chceme působit vyrovnaně, klidně a přátelsky.
Nebo si myslíte, že stejné šance bychom měli, kdybychom přišli neupravení v teplákách a s protivnou náladou? Opravdu si myslíte, že tak by člověk měl šanci získat například své vysněné zaměstnání?

A stejných zásad se držíme i my při prodeji bytů, domů, chat a chalup

Poskytuje takové služby, aby se kupujícímu nemovitost zalíbila již na první pohled. V žádném případě nechceme kupujícím zatajovat vady, ale snažíme se vyzdvihnout její pozitiva. Stejně jako pěkné oblečení, hřeben,voňavka a dobré chování dokáže lidi zcela proměnit, existují účinné metody i v případě prezentace nemovitostí našich klientů.
Jednou z  metod je námi zajišťovaná služba Home Staging. Cílem této služby je zvýšení atraktivity prodávané nemovitosti pomocí jednoduchých úprav interiéru, správné volby bytových doplňků a výběrem vhodných barev. Nemovitost oblékneme do svátečních šatů.
Další metodou, která zajistí vyšší zájem potencionálních kupců v obrovské konkurenci ostatních inzerátů, je volba dobrého fotografa a pořízení profesionálních fotografií. Každý si určitě vybaví fotografie bytů, kde se v koupelně na prádelních šňůrách suší ponožky nebo fotografie, které představují jindy světlý byt, jako tmavou podzemní kobku. Věřte, že nám při takovéto prezentaci nemovitostí naskakuje husí kůže. Vždyť přece krásná fotografie nás nikdy nenechá chladnými a dokáže nás potěšit!
To však není vše, co lze pro lepší prodejnost udělat. Ještě lepších výsledků lze dosáhnout zhotovením rozmanité video prezentace, správně zvoleným textem inzerátu či dobře vymodelovanou 3D animaci dispozičního uspořádání. I tyto všechny oblasti patří k těm, ve kterých si dovolím říci, že se dobře vyznáme a vynikáme.
Prezentace nemovitosti je jedna věc, ale její nabízení je věcí druhou a neméně důležitou. Aby nemovitost opravdu našla svého majitele, nenecháváme nic náhodě a kromě inzerátů na inzertních portálech, využíváme cílenou reklamu prostřednictvím sociálních sítí a internetové služby Google AdWords. Bohužel tyto způsoby nemají zatím v lásce velké realitní dómy, a to zejména pro svou finanční náročnost a nepotvrzenou účinnost. Jinými slovy je mají za vyhazování peněz. Přitom nám se díky těmto internetovým službám podařilo prodat nemovitosti minimálně v polovině případů. O tom však někdy příště.

UKÁZKY NAŠÍ PRÁCE

Binární obchodování bez rizika – demo účet

Chtěli byste si vyzkoušet obchodování, aniž byste museli investovat své vlastní peníze? Přesně k tomu slouží demo účty, ty mohou být jak například na forex, tak i na binární opce. Jelikož forex je trochu složitější, tak Vám zde představím obchodování binárních opcích. Nechci Vám nalhávat, že jsou nějak jednoduché a že na nich hnedka vyděláte balík, protože pokud nemáte zkušenosti s trhem, tak by to nejspíše nebyla pravda. Co ovšem jednoduché je, je jejich princip. Ten spočívá v prostém bud a nebo. Bude cena zlata za 15 minut vyšší, anebo nižší než je nyní? Pokud myslíme, že půjde nahoru, tak koupíme call opci, pokud myslíme, že se její hodnota sníží, tak opci prodáme – Put. To není tak složité ne? Ted jen, jak u binární obchodování správně určit, jakým směrem se teda posune. To je ten nejtěžší úkol, ke kterému obchodníci používají strategie, v našem případě binární strategie.

Binární obchodování bez rizika

Binární obchodování bez rizika

Kdo demo účty na binární opce nabízí

Někteří brokeři nabízejí demo verze, nejlepší je ale si založit tento účet u brokera, u kterého pak budete chtít obchodovat. Výběr brokera je samozřejmě pouze na vás, nejvíce lidí ale volí mezi brokery TopOption, ETX Capital, IQ Option a Stockpair. Ti nabízejí férové podmínky a mají velmi slušnou reputaci. Kromě toho mají taky všechna povolení a licence, takže jejich působnost na českém a slovenském trhu je zcela legální. (na rozdíl od některých australských brokerů bez ČNB notifikace, nebo CySEC licence). Já osobně demo účet na binární opce doporučuju každému, kdo s trhem nemá předešlé zkušenosti. Přeci nebudete obchodovat s penězi něco, s čím nemáte ještě zkušenosti ne? Já osobně jsem začínal u brokera TopOption, je tam všechno jednoduché a jasné. K aktivaci demo účtu je teda potřebovat vložil minimální vklad, ten je ale v bezpečí na vašem reálném účte, zatímco vy si můžete zkoušet obchodovat na cvičném úctě. Tenhle vklad si pak později můžete vybrat, kdybyste si vaším obchodováním nebyli jisti, anebo by vás to prostě nebavilo. Broker je Vám tyto peníze vydat, protože je licencovaný úřadem CySEC, který má na starosti kontrolu právě těchto aktivit.

Jaké bonusy brokeři nabízejí a vyplatí se je přijmout?

Většina brokerů nabízí tzv. uvítací bonus, který se většinou odvíjí od výše vašeho počátečního vkladu, může se jednat třeba o 30-125%. Tento bonus ovšem má určité podmínky, a pokud ho přijme, tak se zavazujete, že s nimi souhlasíte. Pozorně si tedy předem přečtěte, jaké jsou, abyste později nezjistili, že Vám nějakým způsobem brání ve výběru vašich financí. U některých brokerů to není problém, protože jsou poctiví, jsou ale i tací, kteří ne a na ty si musíte dát pozor. Odpověď je tady jasná, ano bonus se vyplatí přijmout, ale pouze u některého brokera.

Dopravci, čtěte objednávky přepravy důsledně.

Pokud speditér ve své objednávce pro dopravce uvede konkrétní požadavky, musí se jimi dopravce řídit nebo musí předem písemně dohodnout jiné podmínky přepravy. Nedodržením požadavků uvedených v objednávce se dopravce dopouští hrubého nedbalostního jednání.

Pojištění pro dopravce

Pojištění pro dopravce

V poslední době se množí škody, kdy speditéři uvedou do objednávky pro dopravce nutnost během transportu parkovat na hlídaných či doporučených parkovištích, což je nutné v případě potřeby doložit účtenkou za parking. Dopravci objednávku podepíší, ale pokyn poruší a parkují kdekoli, jak vycházejí pauzy AETR. Když pak dojde ke škodě (nejčastěji krádež při pauze), požaduje speditér uhradit škodu v celkové hodnotě zboží dle čl. 29 Úmluvy CMR a nikoli jen do výše přepočtu hr. váhy dle čl. 23 Úmluvy CMR. Speditéři se odvolávají právě na to, že dopravce porušil podmínku objednávky a že se dopustil hrubě nedbalostního jednání.

České soudy toto vyhodnocují jako hrubou nedbalost i když řidič učinil další kroky k minimalizaci nějakého ohrožení. Soudy dávají za pravdu speditérovi a dopravce musí uhradit celou škodu. Může se jednat opravdu o obrovskou finanční částku, proto je důležité dbát na prevenci.

Je nutné dodržovat podmínky přepravní smlouvy nebo předem dohodnout písemně jiné podmínky přepravy. V opačném případě se určitě vyplatí přepravu odmítnout.

Pokud dopravce pro přepravu angažuje subdopravce, musí uvést v objednávce stejné podmínky, jaké zadal speditér.

Pokud už dojde k porušení podmínky objednávky přepravy a speditér dopravce učiní odpovědným z hrubé nedbalosti, měl by dopravce toto odmítnout a napsat, že souhlasí se svou odpovědností pouze do výše dle čl. 23 Úmluvy CMR. To ještě neznamená, že se dopravce zbaví odpovědnosti, ale speditér nemůže nafakturovat rovnou celou částku, ale bude muset dopravce zažalovat, aby soud hrubou odpovědnost prokázal.

Toto platí analogicky pro veškeré podmínky, které jsou vyspecifikované v objednávce přepravy, např. na zákaz překládky nebo ručení za náklad v jeho celkové hodnotě, i když nebyla určená cena zásilky nebo zvláštní zájem na dodání. Tato podmínka sice odporuje Úmluvě CMR, nicméně dle vyjádření právníků jakmile se na tom obě strany smluvně dohodli, je platná. Je tedy nutné číst celou objednávku přepravy a někdy i zvláštní podmínky, kterými se objednávka přepravy řídí a které fyzicky nejsou součástí objednávky přepravy.

Mezi základní prvky prevence patří důsledné přečtení objednávky dopravcem a samozřejmě kvalitní pojištění dopravce na možná rizika. O způsobu a rozsahu pojištění se určitě dopravcům vyplatí poradit s odborníky. Mezi nejzkušenější poradenské firmy se zaměřením na zprostředkování pojištění pro dopravce patří společnost EKONSERVIS-CZ s.r.o. Společnost EKONSERVIS-CZ zajistí svým klientům maximálně výhodné pojistné smlouvy, povede správu pojistných smluv a v případě pojistné události zajistí její likvidaci.

 

 

 

Budujte dobrou pověst firmy

Public relations (PR) buduje vztah firmy s veřejností. Dobrá pověst firmy v dnešní době patří mezi nejcennější aktiva každé společnosti.

Pověst vlastní firmy

Pověst vlastní firmy

Dobrou reputaci firmy či značky je nutno neustále budovat a chránit. Dobrá pověst získává loajalitu zákazníků i zaměstnanců a poskytuje i ochranu v době krizí. Dobré jméno společnosti a značky je nutno vytvářet systematickou komunikací se všemi cílovými skupinami. Kvalitní PR vyžaduje jasně definovanou strategii a profesionální postupy.

Při budování povědomí o značce nelze spoléhat pouze na reklamu. Vztah ke značce se formuje z mnoha dojmů, postřehů, zkušeností doporučení a podobně. Se zákazníky je nutné komunikovat.

Velké množství lidí lze oslovit prostřednictvím médií. Jedním z nejdůležitějších prvků PR je dobře zvládnutá komunikace s médii. Tak jako média mohou při budování PR významně pomoci, mohou při nezvládnuté komunikaci zasadit firmě tvrdou ránu.

V současnosti se stává jedním z velice důležitých komunikačních nástrojů internet a on-line komunikace na sociálních sítích.

Řada firem se při budování vztahů s veřejností soustředí na komunikaci s externím prostředím a opomíjí komunikaci interní. Zde hrozí riziko nejenom v nižší loajalitě a výkonnosti zaměstnanců, ale v krajním případě může dojít i k poškození dobrého jména firmy. V digitálním světě se kritika a spekulace šíří velice rychle.

Řešení PR na požadované úrovni je pro mnohé firmy svépomocí nereálné. Zejména středním a menším firmám se vyplatí spolupráce s profesionální PR agenturou. Mezi zkušené agentury, které poskytují komplexní marketingové služby včetně PR, patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

 

Leckdo si zařídil výhodný ekonomický systém Pohoda

Jste podnikatelem a musíte mít v pořádku účetnictví? Nebo pracujete jako účetní a hledáte vhodný software pro svou práci? Možná už jste zaznamenali ekonomický systém Pohoda, jenž je přehledně uspořádaný a flaxibilní. Kvalitní ekonomický systém Pohoda umožní vést si veškerou evidenci financí, přizpůsobí se všem na míru.

ekonomický systém Pohoda

ekonomický systém Pohoda

Zvolte si kvalitní ekonomický systém Pohoda dle individuálních požadavků

Kvalitní účetní systém Pohoda má přední místo na tuzemském trhu, uživatelé si jej vychvalují. Odborný účetní systém Pohoda pro vedení veškeré daňové evidence anebo účetnictví je pro svou komplexnost využíván jak fyzickými, tak právnickými osobami. Především větší podnikatelé se bez něj již nedokáží obejít, je přínosem také pro drobné živnostíky, pro které je výhodnější vedení daňové evidence než použití výdajových paušálů.

A proto byste před nákupem programu účetnictví Pohoda měli rozvážit, jestli si chcete vést daňovou evidenci anebo účetnictví. Jelikož zmíněný účetní systém Pohoda přináší možnosti pro oba typy evidencí. Variantu s oběma typy obecně doporučujeme účetním společnostem. K dispozici je rovněž nadstavba programu účetnictví Pohoda pro sklady a fakturace.

Spolehlivý účetní systém Pohoda bude každému pomocnou rukou

Před zvolením daného programu účetnictví Pohoda doporučujeme nahlédnout na web Ucetni-systemy.cz, kde se dozvíte o konkrétních programech více informací. V uspořádané tabulce najdete jednotlivé možnosti systému, hlavně Mini, Lite, Profi, Standard, Jazz, Komplet a Prémium, poté uvidíte, v čem je jejich síla. Na vyzkoušení většinou stačí některá ze základních licencí. Ač se vám vůbec nechce investovat do zmíněného účetnictví Pohoda, nezapomeňte na minimalizaci chyb a časové uspoření, což účetní systém Pohoda v budoucnu zaručí.

Rekonstrukce domů

Rekonstrukce budovy na dlouhou dobu vyřeší starosti s drobnými opravami a navýší cenu objektu.

Každé rekonstrukci budovy musí předcházet důkladné posouzení aktuálního stavu domu. Na základě odborného posudku a požadavku na nový stav odborná firma připraví adekvátní návrh řešení. Na základě odsouhlasení návrhu řešení je připravena projektová dokumentace.

Rekonstrukce domů

Rekonstrukce domů

Mezi nejběžnější opravy při rekonstrukcích budov patří zateplování fasády, výměna výplní otvorů (okna, dveře), oprava střechy včetně zateplení, oprava hydroizolací, rekonstrukce instalací přestavba interiérů. Každá stavební rekonstrukce zlepšuje stav budovy, prodlužuje životnost objektu, navyšuje jeho cenu a zvyšuje atraktivitu budovy a estetický vzhled. Cílem rekonstrukce by mělo být snížení výdajů za vytápění a úspora veškerých energií a samozřejmě zajištění funkčních výhod a zvýšení komfortu bydlení.

Zastaralé dispoziční uspořádání většinou neodpovídá současným požadavkům na funkčnost a pohodlí bydlení. Nové architektonické řešení zajistí modernizaci interiéru domu i ve vztahu k exteriéru.

modernizaci interiéru domu

modernizaci interiéru domu

Ať už se jedná o kompletní či částečnou rekonstrukci domu, je nutné veškeré úpravy provádět s ohledem na komplexní řešení a celkovou atraktivitu objektu.

Použitím moderních technologií a materiálů při rekonstrukci získáme moderní bydlení a zvýšíme užitnou hodnotu domu a jeho celkovou cenu.

Aby konečný stav budovy po rekonstrukci odpovídal počátečním představám, je nutné využít služeb odborníků, a to již při posouzení stavu budovy před zahájením rekonstrukcí, zpracování projektové dokumentace i samotné rekonstrukce.

Mezi zkušené firmy zabývajícími se rekonstrukcemi a zateplováním domů patří společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Odborní pracovníci společnosti Stav Agency nejen poradí s realizací, ale v případě zájmu zajistí i kompletní přípravné úkony i stavební práce spojené s rekonstrukcí.

 

 

Outsourcing marketingu

Marketing je nedílnou součástí každého podnikání. I ti podnikatelé, kteří si myslí, že marketing nepotřebují, se bez něj neobejdou.

Outsourcing marketingu

Outsourcing marketingu

Marketing je proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka a proto marketing musí řešit každý podnikatel. I samotný živnostník při poskytování svých služeb či nabízení svých výrobků se řídí poptávkou a potřebami svých zákazníků, sleduje okolní trh, upravuje ceny svých služeb a produktů, plánuje a přijímá důležitá rozhodnutí.

Marketing je velice složitý proces, který ovlivňuje chod celé firmy.

Řada menších firem si z finančních důvodů nemůže dovolit vlastní marketingové oddělení s týmem odborníků na jednotlivé marketingové oblasti. Pro firmy není ani řešením, pokud mají na marketing pouze jednoho pracovníka, který by měl sám obsáhnout tak širokou oblast, jako je marketing. Aby samotný pracovník své úkoly zvládl, musí nakupovat jednotlivé služby od specializovaných marketingových firem. Firma tak má náklady na svého marketingového pracovníka (mzda, kancelář, telefon, auto apod.) a další náklady za nákup jednotlivých marketingových služeb. Pro takovéto firmy je mnohem výhodnější outsourcing marketingu než jeden vlastní marketingový pracovník.

Outsourcingem marketingu firma získává celý tým marketingových specialistů a odborníků s praxí leckdy za cenu nižší než náklady za vlastního zaměstnance. Outsourcing marketingu přináší firmám celou řadu výhod. Firma má k dispozici marketingové oddělení celoročně (bez dovolených či nemocí), získává know-how profesionální marketingové firmy a kontakty na dodavatele souvisejících služeb za zvýhodněné ceny. Externí marketingová firma má znalostní náskok a řešením srovnatelných problémů u jiných firem i praktické zkušenosti. Navrhovaná marketingová řešení nejsou ovlivňována profesní slepotou a díky bohatým zkušenostem mívají vysokou efektivitu.

Při výběru vhodné externí marketingové firmy je vhodné si stanovit některá kritéria, která by měla marketingová firma splňovat. Mezi takováto kritéria by mělo být zahrnuto: historie, zkušenosti, reference, členství v profesních sdruženích, dosažená ocenění v oboru apod.

Mezi zkušené marketingové agentury s mnoha lety praxe, zkušenostmi s implementací navržených řešení přímo do praxe, úspěchy a referencemi patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

 

Pravda o binárním obchodováním

Většina stránek zaměřených na binární opce prezentují, jak je binární obchodování jednoduché, v následujícím článku si řekneme, kde leží pravda. To, že binární opce jsou jednoduché může být pravda, ale jen pouze do té doby, kdy se bavíme o jejich principu.

Pravda o binárním obchodováním

Pravda o binárním obchodováním

Jakmile přijde na samotné obchodování a předpovídání, tak to už tak jednoduché samozřejmě není. Na internetu je spoustu podvodů jako profitonline, nebo Miroslav Kadlec a jeho zázračné výdělky, řeknu Vám k tomu jen následující, nevěřte tomu, vše je lež. Pokud opravdu věříte, že si můžete vydělat několik stovek dolarů během hodiny, tak binární obchodování není nic pro Vás.

V případě, že to ale myslíte vážně a jste ochotni se učit a studovat trh, tak můžou být binární opce skvělým prostředkem, jak si nějakých těch pár dolarů přivydělat. Obchodování je navíc opravdu zábava a není to jako na ruletě, kdy máte vždycky 50% šanci, zde se můžete vzdělávat a poučovat se ze svých chyb, takže postupem času se z vás mohou stát úspěšní obchodníci. Postupem času také přijdete, že vědět obchodovat není vše a že si musíte také vybrat dobrého brokera. Já osobně ted obchoduji u brokera eXbino, který nabízí velmi slušné výnosy a hlavně mě dost dobrou reputaci.

Ve výsledku to je přeci jen o tom, jak brokera hodnotí ostatní obchodníci. Pokud tam lidé obchodují rádi, tak píší dobré recenze a vy tak můžete vědět, že je to nejspíš dobrej broker (samozřejmě dokud to sami nevyzkoušíte, tak si nejste nikdy jisti, že?). V případě, že byste hledali brokerovi české stránky.Pokud by Váš jazyk nebyl čeština, tak tuto volbu můžete změnit v pravém horním rohu. Přeji hodně úspěchu všem binárním obchodníkům:)

Co by měl vědět každý občan – právní minimum

Právní minimum které by měl znát každý občan je znalost občanského zákoníku. Nový občanský zákoník platí už téměř dva roky a je velkou právní změnou, na které se pracovalo mnoho let. Potřeba nové úpravy základního zákoníků vyvstala po sametové revoluci v roce 1989. O potřebě nové a moderněji zformulovat nově právní vztahy se hovořilo celá devadesátá léta. Občanský zákoník z roku 1994 se do nekonečna novelizoval a měnil. Změn bylo každý rok několik a po čase začalo být obtížné se ve všech změnách orientovat.

Co by měl vědět každý občan - právní minimum

Co by měl vědět každý občan – právní minimum

Od 1. ledna 2014 je účinný Nový občanský zákoník a řada dalších předpisů, které jsou součástí tzv. rekodifikace soukromého práva. Ministerstvo spravedlnosti ČR připravilo v souvislosti s touto převratnou legislativní změnou komplexní systém vzdělávání úředníků státní správy a samosprávy.

Nový občanský zákoník i po téměř dvou letech platnosti je pro většinu laického obyvatelstva stále ještě velkou neznámou. Málokdo si našel čas si nový občanský zákoník koupit a přečíst. Kromě právníků a odborné veřejnosti, studentů právnických škol a dalších odborníků jej zatím vůbec pročetl málokdo. I laici si už ale možná všimli velkých změn, které zákoník přinese do nemovitostí. Všichni by měli věnovat pozornost studiu tohoto zákona. Shrnuto: nechcete-li zažít velké právní spory, vyřešte co nejdřív otázku pozemků pod svým domem.

Je také dobré vědět že zanikl obchodní zákoník a několik dalších zákonů.

Středověká architektura na slovensku Dechtice

Kvalitní pilové kotouče a nože

Kvalitní pilové kotouče a nože. Nůžky a nože brousí rádi nožíři. Když jsem byl kluk s oblibou jsem chodil do nožířství ptát se zda brousí šavle. Ptal jsem se snad každý rok. Obvykle mi odpovídali, že pokud se šavle vejde do přepravního kufru i šavli mi nabrousí. Asi vozili ze sběrné prodejny nože a nůžky na broušení do nějakého centrálního místa, kde brusíř nože a nůžky brousil a pak to zase zpět rozváželi. Pokud bych měl tupý pilník, nebudu se ho snažit nabrousit brouskem na kosu. Broušení pilníků probíhá zcela jinak, než broušení nůžek a nožů. Ploché nože jsou užitečné nástroje. Pokud bychom neměli nože co bychom dělali s jídlem, jak bychom mohli jídlo rozdělit na menší části. Nože a pilové kotouče se dají brousit.

Kvalitní pilové kotouče

Kvalitní pilové kotouče

Pila je užitečný nástroj pro dělení dřeva, plastů, železa, minerální vaty a podobně. Pilous miluje pily a často si kupuje pily na řezání dřeva i na volné víkendy, aby jen tak ze zábavy pilou řezal. řezání pilou pokud je ostrá jde velmi lehce, pokud je tupá, je to utrpení. Proto je dobré vědět něco o broušení pilových kotoučů a pilových listů. Brousit pilu na železo je ale poměrně nemožné. Nové pilové listy pro řezání železa se dají koupit ve specializovaných prodejnách.

Anketa JOBkralle – online žádost o práci

Stále více firem nabízí uchazečům o práci možnost se ucházet prostřednictvím online žádosti. Výhody pro personální oddělení jsou zřejmé – vhodný software seskupuje automaticky všechny došlé žádosti od všech uchazečů. Ti obdrží automatickou odpověď o přijetí žádosti. Systém dále vygeneruje žádosti na základě klíčových slov. Díky nim jsou texty žádostí skenovány. Uchazeči mají na druhou stranu tu výhodu, že při další žádosti o práci ve stejné firmě již nemusí opakovat všechny kroky procesu, ale mohou předat svou žádost pouze kliknutím na portálu s pracovními nabídkami společnosti. Ale je to opravdu jednoduší než klasické písemné nebo elektronické žádosti nebo je celý tento proces pro uchazeče o práci zbytečně složitý?
JOBkralle požádala své uživatele o vyplnění krátkého dotazníku, co je opravdu nervuje u online žádosti a právě Vám přinášíme výsledky našeho průzkumu.

Anketa JOBkralle

Anketa JOBkralle

Skoro pětina (19%) dotazovaných se shodla na tom, že je u online žádosti nervuje dlouho strávený čas, který jí musí obětovat. A jsou toho názoru, že tento způsob žádosti je časově náročnější než odeslání písemných či elektronických žádostí.

Dále se shodlo až 17% respondentů s názorem, že u online žádosti chybí osobní kontakt. Žádosti jsou vyhodnocovány strojem, nýbrž ne člověkem, který si při přečtení žádosti může udělat dobrý nebo špatný dojem.

Jako druhý nejkritizovanější bod u online žádosti považuje celých 21% dotazovaných registraci. Webová stránka Vám hlásí červeným písmem, pokud se chcete o dané pracovní místo ucházet, musíte se nejdřív zaregistrovat. Bez registrace vyplnění žádosti není možné.

Nejkritizovanější bod u online žádosti je pro mnohé uchazeče vyplňovaní polí s hvězdičkou nebo-li „pole povinná“. Celých 33% uživatelů se shodlo na tom, že právě registrace je nejvíce rozčiluje u online žádosti. Vyplňování těchto polí musíte učinit, jinak Vás systém nepustí k vyplňování další stránky. U online žádosti se počet stránek, které musí být vyplněny pohybuje kolem 3-8 stránek.

Nejméně procent a to celou jednu desetinu (10%) dosáhly jiné důvody. U kterých nelze určit, co přesně uchazeče u online žádosti nervuje.

JOBkralle provedla tento uživatelský průzkum v červenci 2015!

JOBkralle v Čechách www.jobkralle.cz

JOBkralle na Slovensku www.jobkralle.sk

JOBkralle po celé EU www.jobkralle.net

Pomoc firmám, které se dostali do druhotné platební neschopnosti

Pokud dlužník není schopen dostát svým závazkům z důvodů insolvence svých odběratelů, říkáme, že se dostal do druhotné platební neschopnosti.

Pomoc firmám, které se dostali do druhotné platební neschopnosti

Pomoc firmám, které se dostali do druhotné platební neschopnosti

Stav druhotné platební neschopnosti může nastat, pokud některý z dlužníků sice není v platební neschopnosti, ale nemá vůli dluh splácet. Jedná se o dlužníky, kteří své závazky hradí dlouho po splatnosti a po mnoha a mnoha urgencích. Tito dlužníci většinou hradí faktury nejprve těm, kteří nejvíce urgují a „otravují“.

Pro firmu požadující své peníze je časově a ve svém důsledku i finančně náročné neustále urgovat dlužníka a vymáhat své finance. Řešením je Upomínkový systém nezaplacených faktur Reminders.

Pokud se firma rozhodne využívat tuto službu, nemusí se už starat o urgování svých neuhrazených faktur. Tento systém automaticky zákazníka informuje, že faktura je monitorována a bude důsledně upomínáno včasné uhrazení závazku.

Pokud je již od vydání faktury zákazník informován, že je důsledně kontrolován termín splatnosti faktury a že případný neplatič bude soustavně a systematicky urgován o uhrazení svého závazku, většina zákazníků zaplatí fakturu v řádném termínu.

Díky velice přijatelným cenám se vyplatí využít Upomínkový systém nezaplacených faktur i v případě fakturovaných částek v řádech stokorun.

Firmy využívající Upomínkový systém nezaplacených faktur potvrzují, že platební morálka jejich zákazníků se výrazně zlepšila a nedostávají se tak do druhotné platební neschopnosti.

Podrobné informace o službě Upomínkový systém nezaplacených faktur získají případní zájemci u společnosti Reminders s.r.o. z Berouna.

http://reminders.cz/web/reminders/vyhody-spoluprace/

AdMob – propagujte své aplikace!

Každý, kdo vlastní mobilní aplikaci nebo přemýšlí o vývoji, by měl znát AdMob. AdMob je vlastně dalším z marketingových nástrojů od Google. Jedná se o jednoduchý systém, kde můžeme svou aplikaci buďto propagovat nebo ji monetizovat.

AdMob - propagujte své aplikace!

AdMob – propagujte své aplikace!

Pokud máme novou appku, potřebujeme ji „dostat do světa,“ ale máme omezený rozpočet na marketing, AdMob je ideální volba. Stačí si nabít kredit, vyhledat aplikaci v Apple Store nebo Google Play, nahrát bannerové nebo textové inzeráty, zacílit na správnou cílovou skupinu a spustit. Během chvilky můžeme mít nastavenou reklamu, která se bude zobrazovat relevantním potenciálním uživatelům a nebude vás stát majlant. Jako cenový model si zvolíme CPC, tedy platbu za proklik a vzhledem k tomu, že konkurence v AdMob není zatím tak velká, cena za proklik je v poměru s PPC v AdWords daleko nižší. Ze zkušenosti doporučujeme nastavovat CPC opravdu pouze v řádech nižších korun.

Pokud potřebujete více informací o propagaci na AdMob nebo si nevíte rady s nastavením kampaně, neváhejte se ozvat. Rádi vám pomůžeme.

Marketingový plán

Marketingový plán je jednoduchý dokument, který koordinuje veškeré marketingové aktivity firmy. Marketingový plán vychází ze současného stavu firmy a směřuje k dosažení plánovaných cílů.

Marketingový plán

Marketingový plán

Marketingový plán by měl být nedílnou součástí firemního plánování. Jasně definuje marketingové cíle a cestu k jejich dosažení. Marketingový plán eliminuje plýtvání peněz z investování do reklamy a propagace bez jasné strategie.

Základní struktura marketingového plánu by měla zahrnovat:

Celkové shrnutí – představení firmy, oblasti podnikání, vize a časové období, na které je plán připravován.

Situační analýzy – rozbor současného stavu firmy – SWOT analýza. Analýza vnějšího prostředí (ekonomické a politicko-právní faktory, konkurence).

Marketingový cíl – určení a definování cílů, kterých chceme za dané období dosáhnout. Cíle by měly být měřitelné a vyhodnotitelné.

Marketingová strategie – návrh konkrétních marketingových úkonů v daném časovém harmonogramu (marketingový mix). Průběžné vyhodnocování jednotlivých měřitelných marketingových aktivit. Vyhodnocení by mělo být prováděno také po určitých časových úsecích, tak aby bylo možno zkontrolovat, zda se průběžně blížíme ke konečnému marketingovému cíli.

Rozpočet – rozpočet na realizaci marketingového plánu by měl vycházet z rozpočtu firmy určeného na marketing. Rozpočet by měl také odpovídat cílům, kterých chceme dle marketingového plánu dosáhnout.

Systém měření a kontroly – je vhodné, pokud je přímo v marketingovém plánu uvedeno, co, kdy, kdo a jak budeme měřit.

Marketingový plán by neměl být žádným složitým dokumentem. Jeho sestavení má však své zákonitosti a požadavky. Pokud sestavuje marketingový plán pracovník, který nemá potřebné marketingové znalosti a zkušenosti, měl by se určitě poradit u odborníků. Mezi zkušené marketingové společnosti s mnohaletými zkušenostmi nabízející marketingové poradenství nejen při sestavování marketingového plánu patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

http://www.aneri.cz/cs/aktualne/marketingovy-plan/