Archiv pro rubriku: podnikání

Výběr ochranných pracovních pomůcek

Ze zákona je za poskytování ochranných pracovních prostředků odpovědný zaměstnavatel. Způsob, podmínky a dobu používání ochranných prostředků stanoví zaměstnavatel na základě četnosti a závažnosti vyskytujících se rizik, charakteru a druhu práce a pracoviště a s přihlédnutím k vlastnostem těchto ochranných prostředků.

Výběr ochranných pracovních pomůcek

Výběr ochranných pracovních pomůcek

Výběr OOPP by měl provádět proškolený odborník, který je důkladně seznámen s konkrétním prostředím a možnými riziky, před kterými mají OOPP chránit. Správným výběrem osobních ochranných prostředků je zaručena maximální ochrana zdraví při práci, ekonomika provozu i spokojenost zaměstnance a jeho komfort při používání OOPP.

Při výběru osobních ochranných prostředků musí odpovědný pracovník zvážit veškerou míru rizik pro dané pracoviště a způsob užívání. Nelze vybírat osobní ochranné pomůcky pouze podle ceny. Pokud bude pro každé definované riziko nalezena požadovaná deklarovaná ochranná vlastnost, budou vybrané OOPP kvalitně chránit pracovníka.

Při nákupu OOPP je důležité vybírat takové zboží, které má „ES prohlášení o shodě“. V případě pracovního úrazu, při kterém byl zaměstnanec vybaven ochrannými pracovními pomůckami, které nemají ES prohlášení o shodě, můžou pro zaměstnavatele nastat vážné problémy.

UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou

UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou

Mezi společnosti, které respektují veškeré předpisy a dodávají na český trh zboží známého původu, známé kvality, účinku a za podmínek daných obchodními zákony určitě patří společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. Společnost dodává ochranné pracovní pomůcky značky uvex, které zaručují kvalitní ochranu, mají dlouhou životnost a vysoký komfort pro uživatele.

 

Význam SWOT analýzy

Součástí každého podnikání je důležité mít přehled, jak na tom firma v danou dobu je, jakou naději na úspěch má připravovaný projekt, případně jakým směrem by se firma ve své činnosti měla ubírat. Řešením je provedení SWOT analýzy.

Význam SWOT analýzy

Význam SWOT analýzy

SWOT analýza je základním marketingovým nástrojem, pomocí kterého lze včas identifikovat možné příležitosti a hrozby, umožňuje včas realizovat strategická rozhodnutí a je důležitým podkladem pro další vývoj firmy či projektu.

SWOT je zkratka anglických slov Strengths (Silné stránky) = S, Weaknesses (Slabé stránky) = W, Opportunities (Příležitosti) = O,Threats (Hrozby) = T.

SWOT analýza u nezávislé marketingové agentury

SWOT analýza u nezávislé marketingové agentury

Vnitřní prostředí identifikuje silné a slabé stránky, které firma sama může ovlivnit. Vnější prostředí identifikuje příležitosti a hrozby, které firma nemůže ovlivnit. Správně sestavená SWOT analýza je důležitým nástrojem, který firmě umožňuje a usnadňuje strategická rozhodnutí. Aby měla SWOT analýza očekávaný význam, musí být odpovědně sestavena a využita pro následná marketingová rozhodnutí.

Pro firmy je výhodné, pokud si nechají zpracovat SWOT analýzu u nezávislé marketingové agentury, která má bohaté zkušenosti a není ovlivněna profesní slepotou. Mezi firmy s mnohaletými zkušenostmi v oblasti marketingového poradenství a analýz patří například společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

 

Nezapomínejte na stávající klienty

Každá firma potřebuje zákazníky, kteří od ní nakupují nabízené produkty či služby. Základem jsou kvalitní výrobky či služby za odpovídající ceny.

Nezapomínejte na stávající klienty

Nezapomínejte na stávající klienty

Současný trh se velice rychle rozvíjí a výrobci nabízí díky novým možnostem a novým technologiím stále nové či modernizované výrobky nebo produkty za výhodnější ceny. Stále ale platí, že každý kdo něco nabízí, potřebuje zákazníky, kteří si nabízené produkty koupí a přinesou tak peníze na chod a další rozvoj firmy. Mnohé firmy vynakládají nemalé prostředky do marketingu a reklamy se zaměřením na hledání nových zákazníků. Při své honbě za novými klienty však zapomínají na své odběratele současné.

Je důležité si uvědomit, že finančně náročnější a mnohem pracnější je získání nového zákazníka než opakování zakázek pro stávající klienty. Abychom si zákazníky udrželi, je nutné s nimi neustále pracovat a budovat užší vztah. To neznamená, že takovému zákazníkovi stačí poslat dárek k vánocům a jednou ročně zavolat, zda od nás něco nepotřebuje.

Základem je získání informací o klientovi a jeho potřebách

Základem je získání informací o klientovi a jeho potřebách

Marketingová činnost zaměřená na stávající klienty má svá specifika a vyžaduje soustavnou a koordinovanou činnost. Základem je získání informací o klientovi a jeho potřebách a požadavcích, evidence těchto údajů a efektivní práce se získanými informacemi.

Marketing je neustále se rozvíjející proces. Pro firmu zabývající se vlastní činností je neefektivní neustále sledovat veškeré novinky a trendy v oblasti marketingu. Určitě je výhodnější využít zkušeností profesionálů. Jednou ze zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi z praxe a referencemi je společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

 

Konference UVEX DAY 2016

U příležitosti konání Mezinárodního strojírenského veletrhu a veletrhu Interprotec na brněnském výstavišti pořádá společnost UVEX Safety CZ, k.s. odborné diskusní setkání pro všechny, kteří se zabývají bezpečností a ochranou zdraví při práci.

Konference UVEX DAY 2016

Konference UVEX DAY 2016

Setkání odborníků zabývajících se ochranou zdraví při práci a pracovníků BOZP se uskuteční v úterý 4. října 2016 od 10:00 do 16:00 hod. v Hotelu Holiday Inn v Brně.

Hlavními diskutovanými tématy budou otázky nejnovějších inovativních řešení v ochraně zdraví při práci, maximální ochrana ve spojení s komfortem užívání, nejvyšší standardy bezpečnosti a individuální OOPP.

Návštěvníci budou mít jedinečnou příležitost diskutovat s odborníky problémy konkrétních pracovišť a zároveň budou mít možnost seznámit se s nejnovějšími inovativními produkty, které mohou zajistit maximální ochranu pracovníků.

Konference UVEX DAY 2016

Konference UVEX DAY 2016

Filozofií značky uvex je vyrábět produkty zajišťující maximální možnou ochranu pracovníků při nejvyšším komfortu nošení. Současná praxe ukazuje, že se jedná o správnou cestu při vývoji nových ochranných pracovních pomůcek.

Značka uvex patří a určitě i v budoucnu bude patřit k lídrům výrobců a dodavatelů ochranných pracovních pomůcek.

Pořadatelem konference UVEX DAY 2016 je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou – dodavatel kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek špičkové kvality značky uvex v České republice.

 

uvex měří a porovnává užitné vlastnosti OOPP

uvex vytvořil nový produktový systém i-gonomics, který spojuje dohromady bezpečnostní prvky produktu s jeho vynikajícími ergonomickými vlastnostmi – a toto spojení je také vědecky měřitelné i napříč výrobci.

uvex měří a porovnává užitné vlastnosti OOPP

uvex měří a porovnává užitné vlastnosti OOPP

Uživatel OOPP v současnosti požaduje maximální bezpečnost a optimální komfort při nošení – přičemž stále větší roli zde hrají také designové aspekty výrobku.

Produktový systém i-gonomics byl vyvinut proto, aby bylo dosaženo „harmonie“ mezi perfektním komfortem nošení a nejlepšími možnými bezpečnostními vlastnostmi produktu pro jeho uživatele. Název konceptu „i-gonomics“ vzešel ze slov „inovace“ a „ergonomie“. Cílem konceptu je úzce propojit výkonnostní vlastnosti produktu s výkonem jeho uživatele.

Faktor síly udává hodnotu, jakou sílou působí tlak na uživatele Faktor hmotnosti představuje absolutní nebo relativní hmotnost produktu. Faktor klima posuzuje komfort použití při různých klimatických podmínkách. Konečnou příslušnou hodnotu uvex relief-indexu“ konkrétního produktu se vypočítá jako průměr těchto tří faktorů. Základní škála je od 0,0 do 5,0 (čím vyšší hodnota, tím lepší výsledek).

Maximální hodnota je přitom posouzena dle toho, čeho by bylo dosaženo dle stávajícího stavu použité techniky v tom nejlepším případě.

Měření jsou podporována akreditovanými laboratořemi v Německu.

Dodavatelem kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek značky uvex v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

 

Levně řešený marketing menších firem

Marketing můžeme definovat různými způsoby. Jedna z definic říká, že marketing je filozofií úspěšného podnikání, kde základem úspěchu je spokojený zákazník.

Levně řešený marketing menších firem

Levně řešený marketing menších firem

Z této definice je zřejmé, že každá firma při své činnosti musí marketing nějakým způsobem řešit a úspěch firmy tak na marketingu záleží.

Řada převážně menších firem vzhledem ke svému obchodnímu modelu nemůže mít zejména z finančních důvodů vlastní marketingové oddělení. Pro mnohé firmy není efektivní ani samostatný marketingový manager. Samotný marketingový pracovník nemůže být schopen svými silami obsáhnout širokou škálu marketingových aktivit. Samotný marketingový pracovník tak musí jednotlivé služby objednávat a nakupovat u specialistů. Firmě tak vznikají dvojí náklady. Firma hradí jednotlivé marketingové služby a navíc platí ještě samotného marketingového pracovníka (mzdové náklady, kancelář, telefony, auto, apod.).

Řešením marketingu bez kompromisů a za odpovídající finanční náklady je outsourcing marketingu. Firma tak získá celý tým marketingových odborníků a může ihned využít jejich know-how získané dlouholetou praxí ve všech oblastech marketingu.

Externí marketingová firma má znalostní náskok v oboru a vyšší dostupnost informačních zdrojů. Velkou výhodou jsou zkušenosti s řešením obdobných problémů jiných firem. Na rozdíl od vlastního marketingového pracovníka externí marketingový partner nemá dovolenou a je k dispozici dle potřeb zákazníka.

Levně řešený marketing menších firem

Levně řešený marketing menších firem

Jestliže se firma rozhodne řešit marketing externě, může se při výběru řídit historií a referencemi marketingové agentury. Mezi zkušené marketingové firmy určitě patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce, která se v oblasti marketingu úspěšně pohybuje již od roku 1990.

 

GDPR se týká všech firem a institucí

GDPR je nařízení Evropského parlamentu a Rady EU o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů. V platnost vstoupí od 25. 5. 2018.

GDPR se týká všech firem a institucí

GDPR se týká všech firem a institucí

GDPR se týká všech firem a institucí, které nakládají s osobními údaji osob. Může se jednat o vlastní zaměstnance i obchodní partnery. Z toho vyplývá, že se toto nařízení o ochraně osobních údajů týká takřka všech firem.

Vzhledem k tomu, že každá firma je specifická, musí mít každá firma a instituce vlastní řešení GDPR uzpůsobené na míru své činnosti a podnikání. GDPR zavádí spoustu nových pravidel a nařízení a stanovuje i vysoké sankce za jejich porušení. Jestliže se firmy a instituce chtějí vyhnout vysokým finančním postihům, nemohou GDPR neřešit.

Každá firma by si měla být vědoma práce s osobními údaji, mít je dostatečně zabezpečené, monitorovat nakládání s nimi, automaticky hlásit a řešit jejich případné zneužití a na případnou žádost být schopna všechny údaje o dané osobě smazat.

Je pochopitelné, že pro každou firmu je zavedení GDPR nemalou zátěží administrativní, časovou i finanční. Žádné organizaci nic nebrání v tom, využít služeb externích konzultantů pro úkoly související s ochranou osobních údajů. Mezi firmy nabízející pomoc, poradenství a konzultace při zavádění GDPR ve firmách patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Odborně proškolení a certifikovaní pracovníci společnosti ANERI pomohou se zavedením potřebných opatření a zajistí průběžnou kontrolu plnění nařízení GDPR.

 

Proč je důležitá firemní identita?

Firemní identita je souborem pravidel, která určují vnější vystupování firmy k zákazníkům i vnitrofiremní vztahy mezi zaměstnanci.

 

Firemní identita je důležitým nástrojem při budování silné a známé značky. Firemní identita představuje styl, kulturu, principy a tradice, kterými se firma prezentuje vůči svému okolí a vůči zákazníkům.

Základními prvky firemní identity je firemní design, komunikace, kultura a firemní image.

Díky jednotnému vizuálnímu stylu je firma lehce identifikována a odlišuje se od ostatních firem. Graficky zpracovaná vizuální tvář firmy je definována grafickým manuálem, který přesně určuje podobu a užití firemního loga, užívání firemních barev a podobu veškerých vizuálních prezentací firmy.

Firemní komunikace zahrnuje veškeré komunikační prostředky s vnějším prostředím i uvnitř firmy. Cílem firemní komunikace je adekvátní oslovení jednotlivých cílových skupin takovým způsobem, aby byly budovány pozitivní postoje okolí i zaměstnanců k firmě.

Celkový charakter firmy a vystupování jejich pracovníků vůči okolí určuje firemní kultura.

Dodržování kvalitních pravidel firemní identity je základem budování pozitivního image firmy.

Při vytváření firemní identity je velice důležité mít dobře připravenou koncepci. Tato koncepce musí vycházet ze skutečných potřeb firmy a její filozofie. Nesmí se stát, že z pohledu veřejnosti není v souladu to, jak firma vypadá a co o sobě říká.

Vytvořit firemní identitu, která přesně vystihuje podstatu firmy, a stanovit jasná pravidla je složitý proces. Určitě se vyplatí využít služeb profesionálů. Mezi firmy s mnohaletými zkušenostmi v oblasti marketingového poradenství a tvorby firemní identity patří například společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

 

Jak si udržet spokojeného zákazníka?

Udržet si stávajícího zákazníka je téměř vždy levnější než získat zákazníka nového. Abychom si zákazníka udrželi, musíme ho něčím zaujmout.

 

Většina firem vynakládá nemalé prostředky na shánění nových zákazníků a své stávající klienty trošku zanedbává. Každý by si měl spočítat, jaké finanční prostředky vynaložil na jednoho nového zákazníka a jakou částku uvolnil na udržení stávajícího zákazníka.

Mezi první signály, které napovídají, že dlouholetý zákazník uvažuje o odchodu ke konkurenci, patří drobné reklamace a připomínky, které projevuje a které by v minulosti přecházel mlčky. Dává tak najevo, že by chtěl více pozornosti. Zde je možné ještě něco dělat a zákazníka si udržet. Větší problém je, pokud zákazník přestane úplně komunikovat a o nic se nezajímá. Většinou se tak stává, pokud již zákazník přechází ke konkurenci. Zde je potřeba zvážit, zda se ještě vyplatí investovat finance a čas do udržení takového zákazníka.

Z těchto poznatků jasně vyplývá, že zákazníkovi je potřeba se věnovat a připomínat. Důležitá je každá pozornost, ať už se jedná o drobné dárky, schopnost poradit, informace o novinkách, výhody pro stálého klienta apod.

Marketingová činnost zaměřená na stávající klienty má svá specifika a vyžaduje soustavnou a koordinovanou činnost. Základem je získání informací o klientovi a jeho potřebách a požadavcích, evidence těchto údajů a efektivní práce se získanými informacemi.

Aby byla práce se zákazníky účinná a efektivní, je dobré se poradit s odborníky. Jednou ze zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi z praxe a referencemi je společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

 

Sponzoring jako součást marketingové strategie

Sponzoring je poskytnutí finančního prostředku nebo nefinanční podpory převážně neziskové organizaci nebo na neziskovou akci.

Sponzorství není reklama, ale jedná se o smluvní vztah, kdy sponzor poskytuje dar a požaduje protislužbu – prezentaci značky nebo produktu. Sponzorovaná událost vyvolává zájem veřejnosti a médií. Výsledná publicita je součástí marketingové strategie při budování pozice značky ve společnosti.

Dobře organizovaný sponzoring přináší firmě poskytující sponzorský dar řadu marketingových výhod.

Působí na emoce, zvyšuje loajalitu zákazníků a zvyšuje celkovou účinnost všech komunikačních prostředků. Na rozdíl od reklamy je sponzoring veřejností vnímán pozitivněji. Obraz firmy u veřejnosti je vnímán podle toho, jakou oblast společenského života sponzoruje.

Mezi základní výhody sponzorství patří: zlepšování image firmy, příležitost oslovit vybranou cílovou skupinu potenciálních zákazníků, příležitost k setkání s obchodními partnery z obchodní branže a budování loajality ke značce.

Aby se ze sponzoringu nestalo neúčinné rozhazování finančních prostředků, je důležité správně zvolit podporovanou organizaci nebo akci a smluvně dojednat nejvhodnější podmínky sponzoringu. Tak jako v ostatních oblastech marketingu je vhodné se poradit s odborníky. Společnosti, které chtějí sponzorské prostředky vynakládat efektivně, se můžou poradit u pracovníků marketingové agentury ANERI s.r.o. v Liberci. Společnost ANERI poskytuje marketingové služby již déle než čtvrt století a i v oblasti sponzorství pomůže zájemcům definovat nejdůležitější otázky, na které by se firma měla před poskytnutím sponzorského daru zaměřit.

 

Marketing realizovaný podle plánu je nejefektivnější

Marketing realizovaný podle předem stanoveného plánu je efektivnější a finančně méně nákladný oproti náhodně realizovaným marketingovým aktivitám.

 

Řada majitelů a vedoucích pracovníků malých firem žije v domnění, že marketingový plán je dobrý pouze pro velké společnosti a pro malé firmy není potřebný. Důležité je si uvědomit, že marketing řeší každá firma včetně drobného živnostníka. Každý porovnává své produkty s konkurencí, volí optimální cenu a nabízí své služby a produkty zákazníkům.

Sestavní marketingového plánu potřebuje svůj čas a základní znalosti. Ideálním termínem na sestavení marketingového plánu na následující rok je listopad. Lze již z větší části vyhodnotit současný rok a plán je připraven dostatečně brzy, aby mohl být realizován od začátku ledna.

Důležité je, aby roční marketingový plán korespondoval s dlouhodobou strategií firmy a aby cíle stanovené na následující rok byly reálné. Je také důležité, aby stanovený cíl byl konkrétní a měřitelný, aby jej bylo možné vyhodnotit.

Před vypracováním ročního marketingového plánu je důležité zpracovat alespoň základní analýzu současného stavu. Stačí si zodpovědět následující základní otázky: Kdo jsou vaši zákazníci? Které produkty z vašeho sortimentu jsou úspěšné a které ne? Jaké jsou vaše prodejní výsledky a trendy?

Při svých analýzách najděte své výhody, které vás odlišují od konkurence.

Samotný marketingový plán musí obsahovat konkrétní marketingové úkony v daném časovém harmonogramu. Součástí plánu musí být i vyhodnocování jednotlivých měřitelných marketingových aktivit.

Je samozřejmé, že marketingový plán musí odpovídat rozpočtu firmy určeného na marketing. Proto i stanovené cíle musí být reálné vzhledem k rozpočtu na marketing.

Přestože marketingový plán nemusí být žádným složitým dokumentem, jeho sestavení má určité zákonitosti a požadavky. Pokud sestavuje marketingový plán pracovník, který nemá potřebné marketingové znalosti a zkušenosti, měl by se určitě poradit u odborníků. Mezi zkušené marketingové společnosti s mnohaletými zkušenostmi nabízející marketingové poradenství nejen při sestavování marketingového plánu patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

 

Nástěnky ve firmách mají stále své místo

Ve výrobních firmách nemá každý přístup k firemnímu počítači a v případě sdělení informací všem zaměstnancům je nástěnka stále ideálním řešením.

Nástěnky ve firmách mají stále své místo

Nástěnky ve firmách mají stále své místo

Přestože nás obklopují moderní technologie a různé sociální sítě, interním komunikačním nástrojem ve výrobních firmách stále zůstávají nástěnky, tištěný papír a osobní kontakt vedoucích pracovníků se zaměstnanci na dílnách.

Je důležité, aby každý zaměstnanec firmy měl informace o dění ve firmě, o plánech a vizích firmy. Informovaný zaměstnanec se cítí součástí firmy a týmu a stává se loajálním. A je obecně známé, že loajální zaměstnanec podává lepší výkony a na veřejnosti šíří dobré jméno firmy.

Proto i v současnosti mají nástěnky ve firmách své místo a svou důležitou úlohu v oblasti interní komunikace.

Interní komunikace je hybnou silou firmy a je součástí PR firmy.

Interní komunikace je hybnou silou firmy a je součástí PR firmy.

Interní komunikace je hybnou silou firmy a je součástí PR firmy. Pokud se vedení firmy rozhodne zlepšit komunikaci se zaměstnanci, určitě se jedná o velmi rozumné rozhodnutí v cestě k dalšímu rozvoji firmy. Ideální je poradit se s odborníky, jak komunikovat se zaměstnanci. Mezi zkušené agentury v oblasti PR a vnitřní komunikace určitě patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

Prodej a servis šroubových kompresorů Kaeser.

Široký výběr pro šroubové kompresory Kaeser v bazaru použitých kompresorů.

Zajišťujeme nákup a prodej použitých šroubových kompresorů Kaeser, pozáruční servis, opravy, údržbu, revize, střední opravy, generální opravy a dodávky náhradních dílů (ND) a spotřebního materiálu pro šroubové kompresory Kaeser.

Prodej a servis šroubových kompresorů Kaeser.

Prodej a servis šroubových kompresorů Kaeser.

Zajišťuje komplexní revize olejových šroubových kompresorů včetně provedení vibrodiagnostického měření a měření úniku stlačeného vzduchu v rozvodech stlačeného vzduchu a měření spotřeby stlačeného vzduchu.

V případě Vašeho zájmu na použitý šroubový kompresor nás neváhejte kontaktovat. Databáze kompresorů se týdně aktualizuje.

 

E-mail: info@kompresory-kaeser.cz

Začínáme obchodovat binární opce – vše o binárním obchodování

Zdravím všechny čtenáře kvalitnirecenze.cz, me jmeno je Michal Navrátil a zajímám se o finanční trhy již pátým rokem. Za tento čas se mi podařilo získat spoustu praktických zkušenosti o burze a tak jsem se rozhodl, že se vámi o ně v tomto článku podělím. Je spousta možností pomocí kterých se v dnešní době internetu vstoupíte na burzu. Já osobně jsem toho obchodoval opravdu spoustu a to až do akcií, derivátů, forexu až po cenné papíry a zlato. Všechno tohle obchodování je dost složité a tak ho nemá cenu vysvětlovat v tomto krátkém článku někomu, kdo o tom nic neví. Co vám ovšem vysvětlím je nový finanční nástroj zvaný binární opce. I přesto, že je tu už od roku 2008, tak o něm moc lidí nový. Pojdme si ted povědět nějaké základní info, které předtím, než se do obchodování binárních opcích pustíte potřebujete vědět.

Začínáme obchodovat binární opce - vše o binárním obchodování

Začínáme obchodovat binární opce – vše o binárním obchodování

Binární opce: aneb kde vůbec začít

Binární opce jsou finančním nástrojem na burze, to je asi všem jasné. Co vám ovšem nemusí být jasné je jejich princip. Ten je přibližně následující: zvolíte si aktivum, které chcete obchodovat, expirační dobu a směr jakým se cena tohoto aktiva posune. Pak už jen vyberete částku, kterou do tohoto obchodu chcete investovat a to je vše, obchod je na světě. V případě, že jste ale nikdy na burze neobchodovali, tak nejspíše neznáte pojmy jako podkladové aktivum, anebo expirační doba. Podkladové aktivum je takové aktivum, které vám může přinést nějaký výdělek a může se jednat třeba o nějakou komoditu (zlato, ropa, káva… apod), o nějaký index, o nějaký měnový pár, anebo o nějaké akcie.

Binární opce: aneb kde vůbec začít

Binární opce: aneb kde vůbec začít

Je pouze na vás, co se rozhodnete z výše zmíněného obchodovat. Expirační doba je pak taková doba po které víte výsledek vašeho obchodu. Takže si třeba vyberete, že chcete obchodovat zlato a že vzhledem k aktuální ekonomické situaci po brexitu půjde jeho hodnota nahoru. U tohoto obchodu si zvolíte expirační dobu např. 1 hodinu. Pokud se cena zlata za tuto dobu pohne bid jen o minimum, tak vyděláte plnou hodnotu, kterou tato opce nabízela (většinou 70-85% u klasických opcí).

Začínáme obchodovat binární opce - vše o binárním obchodování

Začínáme obchodovat binární opce – vše o binárním obchodování

Binární opce a Forex

Mnoho obchodníků, kteří dřívě obchodovali vyloženě čistě pouze Forex přešli na binární opce, protože jsou mnohem jednoduší a mnohem méně riskantní. Risk zde je totiž vždy omezen pouze na investici, kterou vy se rozhodnete do obchodu vložit. I přesto, že se ale rozhodnete obchodovat binární opce, tak stále budete moci obchodovat forex měnové páry, s tím, že je ale budete obchodovat jako binární opce. Když třeba zvolíte směr nahoru u měnového pár EUR/USD, tak předpovídáte, že cena Eura půjde oproti americkému dolaru nahoru. A přesně takto to funguje i u všech ostatních světových měnových párů, vždy porovnáváte hlavní měnu k ceně kotované.

Nezodpovědný přístup zaměstnanců k používání OOPP se nevyplácí

Zákoník práce ukládá povinnosti zaměstnavatelům i zaměstnancům v oblasti používání osobních ochranných pracovních pomůcek.

Nezodpovědný přístup zaměstnanců k používání OOPP se nevyplácí

Nezodpovědný přístup zaměstnanců k používání OOPP se nevyplácí

Povinností zaměstnavatele je poskytnout zaměstnancům takové ochranné pracovní pomůcky, které jim chrání zdraví a životy před možnými riziky na pracovišti. Poskytnuté OOPP musí odpovídat podmínkám na pracovišti a zároveň musí zohledňovat dispozice a potřeby konkrétního zaměstnance. Na základě analýzy rizik zaměstnavatel vybere vhodné OOPP a jejich používání zanese do vnitřního předpisu.

Na druhé straně pro zaměstnance tímto vzniká povinnost tento předpis respektovat a přidělené ochranné pomůcky používat. Nepoužívání ochranných prostředků může být považováno jako porušení pracovní kázně. Velký problém nastane pro zaměstnance, který nepoužije přidělené OOPP, pokud dojte k úrazu. Jestliže je prokázáno, že zaměstnanec nepoužíval přidělené ochranné prostředky v době úrazu, porušil pracovní kázeň a zaměstnavatel mu nemusí dorovnávat mzdu či jej jakýmkoli jiným způsobem podporovat.

povinnost tento předpis respektovat a přidělené ochranné pomůcky používat

povinnost tento předpis respektovat a přidělené ochranné pomůcky používat

Jedním ze základních předpokladů, aby zaměstnanci ochranné prostředky používali, je komfort jejich užívání. Pokud ochranný prostředek nebude zaměstnance v ničem omezovat a nebude jej nijak obtěžovat, je málo pravděpodobné, že jej nebude používat.

Každý pracovní úraz je problémem nejen pro zraněného zaměstnance, ale i pro zaměstnavatele. Zaměstnavatel by tak měl svým pracovníkům poskytovat kvalitní OOPP, které zajišťují zaměstnancům maximální komfort užití.

UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou

UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou

Mezi OOPP nejvyšší kvality a vysokého komfortu nošení patří určitě všechny ochranné prostředky značky uvex. Dodavatelem kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek značky uvex  v České republice je společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.

 

Firemní nákup efektivně

Mnohé firmy z ekonomického hlediska stále kladou důraz na oblasti jako je výroba, marketing a prodej vlastních produktů, ale význam nákupního oddělení opomíjí.

Každý manažer firmy by si měl uvědomit, že zisky se navyšují nejen kvalitním prodejem, ale i snížením nákladů nakupovaného zboží a služeb. Každá zbytečně utracená koruna znamená o korunu menší zisk a každá ušetřená koruna přináší zisk o korunu vyšší.

Firemní nákup efektivně

Firemní nákup efektivně

Nákupní oddělení sice přímo netvoří hodnoty, ale může firmě ušetřit významné finanční náklady. Tak jako je vytvářen plán prodeje, měla by každá firma nakupovat podle předem daného plánu. Kvalitní nákupní oddělení má nastaveny optimální nákupní cíle, zná techniky pro snižování nákladů, je si vědomo a zná případná rizika a má zkušené nákupčí. Kvalitní nákupčí musí být schopným vyjednávačem, který dokáže argumentovat a prodejce motivovat.

Nejjednodušší cesta ke snížení firemních nákladů nákupního oddělení je řešení nákupu externí profesionální nákupní firmou. Outsourcingem nákupu firma získá nákupní oddělení profesionálních nákupčích, kteří mají dlouholeté zkušenosti ve snižování nákladů nákupu, ve tvorbě a implementaci nákupních strategií a mající zkušenosti při realizaci výběrových řízení.

Mezi zkušené firmy, které nabízí externí řešení firemního nákupu, patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

 

Vánoční firemní večírek

Z pohledu zaměstnavatelů a majitelů firem by měl být firemní večírek jedinečnou příležitostí jak upevnit loajalitu svých zaměstnanců. Večírek je účinným prostředkem, jak poděkovat zaměstnancům za předchozí období a jak je motivovat k další práci.

Vánoční firemní večírek

Vánoční firemní večírek

Firemní večírek je vždy levnější a většinou účinnější než rozdání odměn nebo třináctých platů. U většiny zaměstnanců navíc navozuje pocit závaznosti.

Účast na večírku by neměla být povinná. Ne všichni lidé jsou zrovna společenští, někdo může řešit osobní problémy či zrovna nesežene hlídání k malým dětem. Pokud je účast povinná, můžou zaměstnanci získat pocit podřízenosti.

Účast na večírku by neměla být povinná.

Účast na večírku by neměla být povinná.

Vánoční večírek by neměl být teambuildingem. Účelem večírku není posuzování schopností vedoucích pracovníků ani podrobná prezentace dosažených či nesplněných cílů. Vánoční večírek by měl mít uvolněnou atmosféru. Samozřejmostí je krátké poděkování vedení firmy zaměstnancům za jejich celoroční práci, dobré jídlo a příjemný zábavný program a uvolněná zábava.

Zvýšení účinnosti večírku jako loajalizační akce lze dosáhnout tím, že jsou zaměstnanci pozváni i se svými partnery. Firemní večírek je jedinečnou příležitostí, jak zvýšit loajalitu celých rodin zaměstnanců a budovat dobré jméno firmy.

Firemní večírek je jedinečnou příležitostí, jak zvýšit loajalitu celých rodin zaměstnanců a budovat dobré jméno firmy.

Firemní večírek je jedinečnou příležitostí, jak zvýšit loajalitu celých rodin zaměstnanců a budovat dobré jméno firmy.

Při pořádání večírku se nevyplatí extrémně šetřit. Pozvat pouze některé zaměstnance je opravdu velice netaktní a s budováním loajality takováto akce nemá nic společného. Nevhodné je také limitovat hosty v konzumaci či určit dobu, po kterou platí zaměstnavatel a od kdy už „jede každý na své triko“.

V případě, že chce zaměstnavatel šetřit, může zvolit levnější zábavný program či vybrat levnější prostory. Než si uříznout ostudu, je lepší sezvat zaměstnance v prostorách firmy a uspořádat jednoduchou oslavu se studeným občerstvením.

Pokud se vedení firmy rozhodne uspořádat pro své zaměstnance vánoční večírek, na který budou všichni vzpomínat a který splní očekávání jak zaměstnanců, tak i managementu, je vhodné svěřit takovouto organizaci profesionální agentuře. Mezi nejzkušenější agentury zajišťující firemní akce a vánoční večírky patří marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

 

Povinnosti zaměstnavatele v prevenci rizik

Ze zákoníku práce vyplývá zaměstnavatelům několik povinností spojených s prevencí rizik úrazu a poškození zdraví zaměstnanců. Základem je vytvářet bezpečné pracovní prostředí a přijmout opatření, která umožní rizikům předcházet.

Povinnosti zaměstnavatele v prevenci rizik

Povinnosti zaměstnavatele v prevenci rizik

Zaměstnavatel je dále povinen vyhledávat nebezpečné činitele pracovních podmínek a pracovního prostředí, zjištěná rizika vyhodnotit a přijmout taková opatření, která rizika odstraní nebo alespoň minimalizují.

V případě, že rizika nelze odstranit změnou technologie či organizace výroby, musí být případná rizika minimalizována osobními ochrannými pracovními prostředky (OOPP). Tyto prostředky slouží pro ochranu zdraví pracovníků při výkonu zdraví ohrožující pracovní činnosti. OOPP jsou důležitou součástí pro zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.

Při výběru vhodných OOPP by se měl zaměstnavatel řídit následujícími základními pravidly: Ochranné pracovní pomůcky musí krýt daná rizika a sami o sobě nesmí představovat rizika další. Musí odpovídat specifickým podmínkám daného pracoviště, být uzpůsobeny fyzickým předpokladům konkrétního zaměstnance a respektovat jeho ergonomické požadavky a zdravotní stav.

velké množství pomůcek a prostředků, které při správném výběru a používání maximálně chrání zdraví pracovníků a minimalizují riziko úrazu

velké množství pomůcek a prostředků, které při správném výběru a používání maximálně chrání zdraví pracovníků a minimalizují riziko úrazu

OOPP zahrnují velké množství pomůcek a prostředků, které při správném výběru a používání maximálně chrání zdraví pracovníků a minimalizují riziko úrazu. Mezi přední dodavatele těch nejkvalitnějších OOPP patří společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. Uvedená společnost dodává na český trh kompletní sortiment OOPP značky uvex chránící jednotlivé části těla od hlavy až k patě.

 

Plnění EET bude kontrolováno

Kontrolu plnění povinností souvisejících s elektronickou evidencí tržeb budou provádět finanční a celní úřady.

Plnění EET bude kontrolováno

Plnění EET bude kontrolováno

Kontrolní orgány budou mít pravomoc provádět kontrolu také formou kontrolního nákupu.

Při ukládání pokut za správní delikty uvedené v zákoně o evidenci tržeb se jako procesní právní předpis uplatní správní řád. V případě ukládání pokut za přestupky uvedené v zákoně o evidenci tržeb se jako procesní právní předpis uplatňuje zákon o přestupcích.

Právnické a podnikající fyzické osoby, které se dopustí správního deliktu tím, že závažným způsobem ztíží nebo zmaří evidenci tržeb nebo jako osoba, která eviduje tržby, poruší povinnost zaslat datovou zprávou údaje o evidované tržbě nebo vystavit zákazníkovi účtenku bude sankcionována dle ustanovení § 29. Za takovéto delikty muže být uložena pokuta až do výše 500 000 Kč. Pokud tyto osoby poruší povinnost umístit informační oznámení či zacházet s autentizačními údaji nebo certifikátem pro evidenci tržeb tak, aby nemohlo dojít k jejich zneužití, dopustí se správního deliktu, za který může být uložena pokuta do výše 50 000 Kč.

Výše pokuty bude stanovena na základě správní úvahy kontrolního orgánu a vždy bude odpovídat závažnosti porušení povinnosti. V krajním případě při opakovaném nebo závažném porušení zákona

Plnění EET bude kontrolováno

Plnění EET bude kontrolováno

může kontrolní orgán sáhnout k uzavření provozovny a pozastavení výkonu činnosti.

Ani drobní podnikatelé provozující bary, kavárny, pivnice, hospody, penziony a další stravovací a ubytovací zařízení se EET nevyhnou. Všem se určitě vyplatí řešit elektronickou evidenci tržeb pro jejich provoz včas.

Uvedeným podnikatelům budou ke splnění EET určitě stačit jednoduché pokladní systémy typu chytré pokladny miniPOS.

 

 

Spokojený zaměstnanec

Každému je jasné, že relativně spokojený zaměstnanec, který důvěřuje vedení firmy, pracuje uvolněněji, rychleji a spolehlivěji. Aby byli zaměstnanci spokojení, je důležité ve firmě budovat dobré mezilidské vztahy.

Spokojený zaměstnanec

Spokojený zaměstnanec

Každý podnikatel by měl vědět, že pokud chce vést úspěšnou firmu, měl by zaměstnávat spokojené zaměstnance. Základem je určitě odpovídající plat a pohoda v pracovním kolektivu. Lidé musí umět mezi sebou komunikovat, a to nejen o pracovních záležitostech. Aby si k sobě našli zaměstnanci cestu, je vhodné uspořádat firemní akci. Tato akce by se neměla konat ve firemních prostorech a klidně se může uskutečnit až pop pracovní době.  Neformální atmosféra a příjemné prostředí mimo pracoviště usnadňují vzájemnou komunikaci.

Společná firemní akce pro všechny zaměstnance je navíc jedinečnou příležitostí, při které vedení firmy může pracovníky seznámit s plány a cíli firmy. Odborníci na mezilidské vztahy se shodují, že zaměstnanci si cení informací o firmě a o jejích cílech. Informovaní pracovníci vědí, co a hlavně proč dělají, cítí se součástí firmy a týmu a stávají se loajálními. Loajální zaměstnanec podává lepší výkony a na veřejnosti šíří dobré jméno firmy.

Spokojený zaměstnanec

Spokojený zaměstnanec

Aby firemní večírek splnil požadovaný účel a zaměstnanci se při něm nejen dobře najedli, ale i dobře bavili, je důležité vše předem naplánovat, připravit a zajistit. Určitě se vyplatí na uspořádání firemní akce využít služeb profesionální agentury, která má bohaté zkušenosti s realizací firemních akcí na míru a je tak zárukou úspěchu a nezapomenutelných zážitků. Odreagování od každodenního stereotypu, příjemný a nezapomenutelný zážitek je pro zaměstnance odměnou s vyšším účinkem než finanční dar.

Jednou z firem, které má bohaté zkušenosti s pořádáním firemních akcí na míru je společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Zkušení pracovníci této společnosti pomohou s výběrem ideálního prostředí, připraví program na míru, zajistí občerstvení a postarají se o to, aby se všichni hosté v průběhu firemního dne cítili příjemně a aby si z takovéhoto setkání odnesli nezapomenutelné zážitky.

 

Pokladna pro malé podnikání

Zavedením elektronické evidence tržeb (EET) vznikne pro podnikatele a živnostníky přijímající platby v hotovosti či kartou povinnost odeslat údaje o každé přijaté platbě v reálném čase do centrálního uložiště Finanční správy.

Pokladna pro malé podnikání

Pokladna pro malé podnikání

Spouštění EET proběhne postupně ve čtyřech etapách. Nejprve se bude týkat provozovatelů ubytovacích a stravovacích zařízení, v další etapě půjde o podnikatele v maloobchodě a velkoobchodě, následovat budou ostatní podnikatelé a v závěrečné etapě řemeslníci.

Provozovatelé malých stravovacích a ubytovacích provozů nemusí mít obavy, že si budou muset pořizovat složitá a finančně nákladná zařízení, která jim zajistí dodržení zákona.

Softwarové pokladní řešení miniPOS je určeno právě pro drobné podnikatele. Systém miniPOS stačí nainstalovat na svůj počítač, tablet či chytrý telefon, nastavit vzhled účtenky a ceník se zbožím či poskytovanými službami. Prodej na pokladně se provádí pomocí pár kliků. Doklady jsou automaticky odesílány na Finanční správu. Veškerá data jsou uložena na zabezpečeném místě a prodávající k nim má odkudkoli přístup.

Pokladna pro malé podnikání

Pokladna pro malé podnikání

Pokladna nabízí přesně takové funkce, které malý podnikatel potřebuje. Nenabízí a neobtěžuje ničím, co drobný živnostník nepotřebuje. Pokladna a její obsluha je jednoduchá a intuitivní. Účtenky lze snadno tisknout pomocí malé mobilní tiskárny, kterou může mít prodávající trvale umístěnu ve své provozovně nebo ji může užívat i na cestách.

Samozřejmostí pokladny miniPOS je hotline a poskytování podpory na telefonu nebo e-mailem a v případě potřeby i pomoc s instalací pokladny a jejím nastavení.

 

Význam veletrhů z marketingového hlediska

Hlavním účelem prezentace na veletrhu či výstavě už není pouze uzavírání obchodů, ale zejména prezentace firmy, budování image a PR a sledování konkurence.

Význam veletrhů z marketingového hlediska

Význam veletrhů z marketingového hlediska

Díky neustále se rozvíjejícímu mezinárodnímu obchodu stále více českých firem prezentuje své výrobky a svou firmu nejen na tuzemských veletrzích, ale i na prestižních veletrzích v Evropě.  Účastnit se každého významnějšího veletrhu ve svém oboru je asi pro téměř všechny firmy nemyslitelné (jak z finančních tak z kapacitních důvodů). Proto je velmi důležité zjistit maximální množství informací o jednotlivých veletrzích. Ze široké nabídky konaných akcí je nutné dobře zvolit ty, na kterých se firma bude prezentovat svým stánkem a akce, které zástupci firmy navštíví pouze jako návštěvníci.

S výběrem vhodného veletrhu a s přípravou účasti na něm je důležité začít s dostatečně velkým předstihem.  Velké množství informací o veletrhu a kvalitní příprava prezentace na veletrh zajistí nejen maximální marketingový a obchodní efekt, ale i sníží náklady za účast na veletrhu.  Existuje i řada možností, jak snížit náklady na expozici na zahraničním veletrhu. V létě 2016 bude vyhlášen dotační program Marketing, který je součástí operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (OPPIK). Prostřednictvím tohoto programu bude možné čerpat finance na zajištění účasti na zahraničním veletrhu.

Další možností, jak snížit náklady za prezentaci na zahraničním veletrhu je spojení více firem v jednom prezentačním stánku a tím rozdělení nákladů na prezentaci mezi více subjektů.

Některých výstav či veletrhů se účastní i jednotlivé okresní, resp. krajské hospodářské komory a jejich prostřednictvím lze prezentovat svou nabídku.

získání přehledu o trhu

získání přehledu o trhu

Mezi základní přednosti účasti na veletrhu patří: získání přehledu o trhu, přímé místo střetu nabídek a poptávek, ideální místo na prezentaci novinek, možnost osobní komunikace, budování vlastní identity a PR.

Vzhledem ke složitosti veletržního marketingu se určitě vyplatí poradit se s odbornou marketingovou agenturou, která má zkušenosti s přípravou a realizací veletržních expozic i se získáváním financí z dotačních programů. Odborné poradenství nebo i přípravu a realizaci veletržní expozice zajistí například marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

 

Podnikatelé, zabývejte se řešením EET včas

První skupina podnikatelů bude muset své tržby evidovat již od 1. prosince letošního roku. Elektronická evidence tržeb se bude nejprve týkat provozovatelů stravovacích a ubytovacích zařízení.

zabývejte se řešením EET včas

zabývejte se řešením EET včas

Již 13. dubna 2016 byl vyhlášen zákon o evidenci tržeb ve Sbírce zákonů jako zákon č. 112/2016 Sb. Současně s tímto zákonem byl vyhlášen i doprovodný zákon č. 113/2016 Sb., kterým se snižuje DPH v oblasti stravovacích služeb z 21% na 15 % (vyjma alkoholických nápojů). Účinnost zákona vstoupí v platnost od 1. 12. 2016.

Všichni provozovatelé stravovacích a ubytovacích zařízení by se měli začít zabývat včas otázkou, jaký způsob a jaká technika EET bude pro jejich podnikání nejvýhodnější. Na trhu se objevují stále nové a nové firmy, které nabízí řešení EET jak malým podnikatelům, tak velkým stravovacím a ubytovacím společnostem. Snad všechny pokladních systémy nabízí řadu dalších funkcí, které usnadní podnikání.

Určitě se vyplatí s dostatečným předstihem oslovit více firem a nechat si zpracovat konkrétní nabídku na míru.

Jedním z nejlevnějších a nejjednodušších pokladních systémů pro malé restaurace, bary, kavárny, ubytovací a gastro provozy je chytrá pokladna miniPOS.

 

Máme se chovat ke všem zákazníkům stejně?

Říká se: náš zákazník – náš pán, a tak bychom se ke všem zákazníkům měli chovat stejně bez ohledu na to, jací zákazníci to jsou a jak moc u nás nakupují. Je správné se řídit tímto doporučením?

Máme se chovat ke všem zákazníkům stejně?

Máme se chovat ke všem zákazníkům stejně?

Přistupovat se stejným úsilím a vervou ke všem zákazníkům se určitě nevyplácí. Jednotliví zákazníci se od sebe liší – jakým způsobem nakupují a kolik peněz za nabízené produkty a služby utrácí.

Zákazníky lze většinou rozdělit do tří skupin. Do první skupiny patří takzvaní VIP klienti. Jedná se o zákazníky, kteří u nás nakupují pravidelně a ve velkém objemu. Přestože takovýto klient může mít nadstandardní požadavky, dokáže jejich splnění ocenit. Těchto VIP zákazníků nebývá mnoho. Jedná se převážně o milé lidi, se kterými je radost spolupracovat. Tito zákazníci nehledají neustále levnější konkurenci, se spoluprací s námi jsou spokojeni a platí včas. Spolupráce s těmito klienty přináší pravidelné a významné zisky. Tito zákazníci si určitě zaslouží nadstandardní přístup a pozornost.

Do druhé skupiny patří klienti takzvaně standardní dobří zákazníci. Jedná se o početnou skupinu zákazníků, kteří se k nám vrací a nakupují od nás. Neustále však sledují zajímavé nabídky od konkurence a neváhají změnit dodavatele. U některých zákazníků této skupiny se určitě vyplatí nabídnout nadstandardní služby a přístup a postupně je zařadit do skupiny VIP zákazníků.

Do třetí skupiny patří zákazníci, kteří nedokážou ocenit hodnotu nabízených produktů a neustále smlouvají o cenách a uzavírají minimum obchodů. Jedná se většinou o velké množství zákazníků, jejichž přínos pro podnikání je velice malý.

Pokud si své zákazníky rozdělíme do takovýchto skupin, určitě se nebudeme chovat ke všem stejně. Pokud VIP zákazníkům budeme věnovat nadstandardní péči a více energie, určitě se nám to po finanční stránce vyplatí. Zákazníkům z druhé skupiny je dobré poskytovat standardní dobrou službu a občas je motivovat a zkusit je dostat mezi VIP klienty.

Zákazníky ze třetí skupiny nelze také odrazovat od nákupu u nás. Také těmto klientům poskytneme základní čas. Někteří sami vycítí, že nejsou připraveni na spolupráci s námi a sami odejdou a někteří se postupně dostanou do druhé skupiny našich zákazníků.

Pro firmu zabývající se vlastní činností je neefektivní neustále sledovat novinky v oblasti marketingu a v přístupu ke svým klientům. Určitě je výhodnější využít zkušeností profesionálů. Jednou ze zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi z praxe a referencemi je určitě společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

 

Jak dosahovat lepších výsledků nejenom v podnikání?

Chtěli byste ve svém podnikání dosahovat lepších výsledků a současně mít víc volného času?

Máte svoje obchodní partnery tzn. právnické a fyzické osoby pod kontrolou? Sledujete pravidelně obchodní a insolvenční rejstřík? Ověřujete si před každou interakcí, jestli se u nich něco zásadního nezměnilo? Zahájení insolvence, změny v orgánech společnosti, změna vlastnické struktury, změny základního kapitálu, změny zakladatelských smluv nebo podíly v jiných společnostech?

Jak dosahovat lepších výsledků nejenom v podnikání?

Jak dosahovat lepších výsledků nejenom v podnikání?

Sedět u počítače a neustále sledovat obchodní a insolvenční rejstřík na justice.cz je časově náročné a v dnešní době hlavně zbytečné! Svoje obchodní partnery si můžete nechat nepřetržitě hlídat.

Jak na to?

Navštivte stránky www.donasec.cz a využijte služby hlídání změn v obchodním a insolvenčním rejstříku u fyzických a právnických osob.

Donašeč hlídá právnické a fyzické osoby. Nepřetržitě sleduje obchodní a insolvenční rejstřík a při jakékoliv změně vás bude informovat stručným mailem. Donašeč spolehlivě ohlídá i fyzické a právnické osoby, které v rejstříku dosud nejsou, ale mohli by se do něj dostat. Například když začnou podnikat nebo spadnou do insolvence.

Teď už budete včas informováni o všech změnách v obchodním a insolvenčním rejstříku u právnických a fyzických osob – vašich obchodních partnerů a můžete se tak rozhodnout, s kým obchodovat a s kým rozhodně ne.

Mít přehled se vyplatí!

 

Tvorba WWW stránek

TVORBA WWW STRÁNEK ZLÍN

Tento článek obsahuje stručný návod pro akce, jež se provádí před vlastní tvorbou WWW stránek Zlín. Jde o vytvoření seznamu klíčových slov.

TVORBA WWW STRÁNEK ZLÍN

TVORBA WWW STRÁNEK ZLÍN

Klíčová slova jsou slova, či víceslovná spojení, která vybíráte při tvorbě WWW stránek a  uživatelé je zadávají do vyhledávačů Google a Seznam. Pokud například vlastníte stavební firmu, určitě budete chtít obsadit nejlepší místa ve výsledcích vyhledávání při zadání klíčového slova stavební firma. Při sestavování seznamu klíčových slov nezahrnujte ta příliš obecná (‚stavba‘), ani ta příliš překombinovaná (‚nejlevnější a nejrychlejší a nejkvalitnější stavební firma). Velmi složitý vyhledávací příkaz zadá málokterý uživatel a naopak obecná klíčová slova vedou k zobrazení spousty nesouvisejících stránek, kde se ta vaše jistě ztratí. Při vyhledávání slova ‚stavba‘ se zobrazí nejen stavební firma, ale především prodejci stavebního materiálu, nebo různé odkazy na budovy a jiné stavby.

Po vytvoření seznamu klíčových slov do něj nahlídněte při výběru domény, při tvorbě textů a jistě ho poskytněte vašemu programátorovi při tvorbě WWW stránek Zlín.

 

Loajální zaměstnanci

Loajální zaměstnanci jsou jedním z předpokladů úspěšné firmy. Loajalita pracovníka vůči firmě závisí do značné míry na tom, jak s nimi organizace a její manažeři jednají.

Loajální zaměstnanci

Loajální zaměstnanci

Mezi největší aktiva firmy patří oddanost a věrnost zaměstnanců. Marketingové průzkumy, které se zabývaly vlivem loajality zaměstnanců na hospodářské výsledky firmy, došly k závěru, že loajalita zaměstnanců je jedním ze základů, při budování úspěšné firmy. Je důležité si uvědomit, že loajální zaměstnanec cítí sounáležitost s firmou a ostatními spolupracovníky, je v práci poctivý a jeho pracovní nasazení je vyšší. Loajální pracovník se cítí součástí firmy a nikdy nepoškodí její zájmy.

Loajalitu zaměstnanců nejvíce ovlivňuje chování manažerů. Odpovědný manažer musí být pro zaměstnance příkladem, musí dodržovat zásady firemních hodnot a musí se zaměstnanci komunikovat. Zejména otevřená a srozumitelná komunikace je základním prostředkem při budování loajality zaměstnanců. Zaměstnanci firmy by měli být informováni o záměrech a strategii firmy. Manažeři by měli být ochotni se zaměstnanci diskutovat o jejich problémech a umět naslouchat jejich připomínkám a názorům.

Loajální zaměstnanci

Loajální zaměstnanci

Zaměstnanci firmy mají různé vlastnosti a různé chování. Někteří mají vrozený respekt k autoritám, ale řada pracovníků takovouto vlastností nedisponuje. Firma ale potřebuje loajalitu všech zaměstnanců. Proto je na místě, aby vedení firmy všechny zaměstnance vhodně motivovalo a tak podpořilo jejich loajalitu.

Jak budovat loajalitu zaměstnanců, jak s nimi komunikovat a jaké marketingové aktivity podpoří vztah zaměstnanců k firmě, poradí odborníci marketingových firem. Jednou z velmi zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, bohatými zkušenostmi a referencemi je určitě společnost ANERI s.r.o. z Liberce

 

Jak nejlépe prezentovat nemovitost při jejím prodeji

Jak nejlépe prezentovat nemovitost při jejím prodeji

 Každý již určitě zažil tu chvíli, kdy přemýšlel nad tím, jak nejlépe prezentovat sám sebe. Kdo by se nechtěl ukázat v tom nejlepším světle u přijímacích pohovorů, před klienty nebo před rodinou svého nastávajícího či nastávající. Ve většině případů na to máme jen několik málo okamžiků. Někteří odborníci mají názor, že si vytváříme základ pro trvalé hodnocení druhého člověka, již během prvních 120 sekund.

prezentovat nemovitost při jejím prodeji

prezentovat nemovitost při jejím prodeji

A co pro naší dobrou prezentaci uděláme?

Pěkně se oblékneme, učešeme, navoníme. Šaty přeci jen dělají člověka. Přemýšlíme o svých kladných stránkách, které bychom měli určitě předvést nebo alespoň zmínit. Chceme působit vyrovnaně, klidně a přátelsky.
Nebo si myslíte, že stejné šance bychom měli, kdybychom přišli neupravení v teplákách a s protivnou náladou? Opravdu si myslíte, že tak by člověk měl šanci získat například své vysněné zaměstnání?

A stejných zásad se držíme i my při prodeji bytů, domů, chat a chalup

Poskytuje takové služby, aby se kupujícímu nemovitost zalíbila již na první pohled. V žádném případě nechceme kupujícím zatajovat vady, ale snažíme se vyzdvihnout její pozitiva. Stejně jako pěkné oblečení, hřeben,voňavka a dobré chování dokáže lidi zcela proměnit, existují účinné metody i v případě prezentace nemovitostí našich klientů.
Jednou z  metod je námi zajišťovaná služba Home Staging. Cílem této služby je zvýšení atraktivity prodávané nemovitosti pomocí jednoduchých úprav interiéru, správné volby bytových doplňků a výběrem vhodných barev. Nemovitost oblékneme do svátečních šatů.
Další metodou, která zajistí vyšší zájem potencionálních kupců v obrovské konkurenci ostatních inzerátů, je volba dobrého fotografa a pořízení profesionálních fotografií. Každý si určitě vybaví fotografie bytů, kde se v koupelně na prádelních šňůrách suší ponožky nebo fotografie, které představují jindy světlý byt, jako tmavou podzemní kobku. Věřte, že nám při takovéto prezentaci nemovitostí naskakuje husí kůže. Vždyť přece krásná fotografie nás nikdy nenechá chladnými a dokáže nás potěšit!
To však není vše, co lze pro lepší prodejnost udělat. Ještě lepších výsledků lze dosáhnout zhotovením rozmanité video prezentace, správně zvoleným textem inzerátu či dobře vymodelovanou 3D animaci dispozičního uspořádání. I tyto všechny oblasti patří k těm, ve kterých si dovolím říci, že se dobře vyznáme a vynikáme.
Prezentace nemovitosti je jedna věc, ale její nabízení je věcí druhou a neméně důležitou. Aby nemovitost opravdu našla svého majitele, nenecháváme nic náhodě a kromě inzerátů na inzertních portálech, využíváme cílenou reklamu prostřednictvím sociálních sítí a internetové služby Google AdWords. Bohužel tyto způsoby nemají zatím v lásce velké realitní dómy, a to zejména pro svou finanční náročnost a nepotvrzenou účinnost. Jinými slovy je mají za vyhazování peněz. Přitom nám se díky těmto internetovým službám podařilo prodat nemovitosti minimálně v polovině případů. O tom však někdy příště.

UKÁZKY NAŠÍ PRÁCE

Binární obchodování bez rizika – demo účet

Chtěli byste si vyzkoušet obchodování, aniž byste museli investovat své vlastní peníze? Přesně k tomu slouží demo účty, ty mohou být jak například na forex, tak i na binární opce. Jelikož forex je trochu složitější, tak Vám zde představím obchodování binárních opcích. Nechci Vám nalhávat, že jsou nějak jednoduché a že na nich hnedka vyděláte balík, protože pokud nemáte zkušenosti s trhem, tak by to nejspíše nebyla pravda. Co ovšem jednoduché je, je jejich princip. Ten spočívá v prostém bud a nebo. Bude cena zlata za 15 minut vyšší, anebo nižší než je nyní? Pokud myslíme, že půjde nahoru, tak koupíme call opci, pokud myslíme, že se její hodnota sníží, tak opci prodáme – Put. To není tak složité ne? Ted jen, jak u binární obchodování správně určit, jakým směrem se teda posune. To je ten nejtěžší úkol, ke kterému obchodníci používají strategie, v našem případě binární strategie.

Binární obchodování bez rizika

Binární obchodování bez rizika

Kdo demo účty na binární opce nabízí

Někteří brokeři nabízejí demo verze, nejlepší je ale si založit tento účet u brokera, u kterého pak budete chtít obchodovat. Výběr brokera je samozřejmě pouze na vás, nejvíce lidí ale volí mezi brokery TopOption, ETX Capital, IQ Option a Stockpair. Ti nabízejí férové podmínky a mají velmi slušnou reputaci. Kromě toho mají taky všechna povolení a licence, takže jejich působnost na českém a slovenském trhu je zcela legální. (na rozdíl od některých australských brokerů bez ČNB notifikace, nebo CySEC licence). Já osobně demo účet na binární opce doporučuju každému, kdo s trhem nemá předešlé zkušenosti. Přeci nebudete obchodovat s penězi něco, s čím nemáte ještě zkušenosti ne? Já osobně jsem začínal u brokera TopOption, je tam všechno jednoduché a jasné. K aktivaci demo účtu je teda potřebovat vložil minimální vklad, ten je ale v bezpečí na vašem reálném účte, zatímco vy si můžete zkoušet obchodovat na cvičném úctě. Tenhle vklad si pak později můžete vybrat, kdybyste si vaším obchodováním nebyli jisti, anebo by vás to prostě nebavilo. Broker je Vám tyto peníze vydat, protože je licencovaný úřadem CySEC, který má na starosti kontrolu právě těchto aktivit.

Jaké bonusy brokeři nabízejí a vyplatí se je přijmout?

Většina brokerů nabízí tzv. uvítací bonus, který se většinou odvíjí od výše vašeho počátečního vkladu, může se jednat třeba o 30-125%. Tento bonus ovšem má určité podmínky, a pokud ho přijme, tak se zavazujete, že s nimi souhlasíte. Pozorně si tedy předem přečtěte, jaké jsou, abyste později nezjistili, že Vám nějakým způsobem brání ve výběru vašich financí. U některých brokerů to není problém, protože jsou poctiví, jsou ale i tací, kteří ne a na ty si musíte dát pozor. Odpověď je tady jasná, ano bonus se vyplatí přijmout, ale pouze u některého brokera.

Dopravci, čtěte objednávky přepravy důsledně.

Pokud speditér ve své objednávce pro dopravce uvede konkrétní požadavky, musí se jimi dopravce řídit nebo musí předem písemně dohodnout jiné podmínky přepravy. Nedodržením požadavků uvedených v objednávce se dopravce dopouští hrubého nedbalostního jednání.

Pojištění pro dopravce

Pojištění pro dopravce

V poslední době se množí škody, kdy speditéři uvedou do objednávky pro dopravce nutnost během transportu parkovat na hlídaných či doporučených parkovištích, což je nutné v případě potřeby doložit účtenkou za parking. Dopravci objednávku podepíší, ale pokyn poruší a parkují kdekoli, jak vycházejí pauzy AETR. Když pak dojde ke škodě (nejčastěji krádež při pauze), požaduje speditér uhradit škodu v celkové hodnotě zboží dle čl. 29 Úmluvy CMR a nikoli jen do výše přepočtu hr. váhy dle čl. 23 Úmluvy CMR. Speditéři se odvolávají právě na to, že dopravce porušil podmínku objednávky a že se dopustil hrubě nedbalostního jednání.

České soudy toto vyhodnocují jako hrubou nedbalost i když řidič učinil další kroky k minimalizaci nějakého ohrožení. Soudy dávají za pravdu speditérovi a dopravce musí uhradit celou škodu. Může se jednat opravdu o obrovskou finanční částku, proto je důležité dbát na prevenci.

Je nutné dodržovat podmínky přepravní smlouvy nebo předem dohodnout písemně jiné podmínky přepravy. V opačném případě se určitě vyplatí přepravu odmítnout.

Pokud dopravce pro přepravu angažuje subdopravce, musí uvést v objednávce stejné podmínky, jaké zadal speditér.

Pokud už dojde k porušení podmínky objednávky přepravy a speditér dopravce učiní odpovědným z hrubé nedbalosti, měl by dopravce toto odmítnout a napsat, že souhlasí se svou odpovědností pouze do výše dle čl. 23 Úmluvy CMR. To ještě neznamená, že se dopravce zbaví odpovědnosti, ale speditér nemůže nafakturovat rovnou celou částku, ale bude muset dopravce zažalovat, aby soud hrubou odpovědnost prokázal.

Toto platí analogicky pro veškeré podmínky, které jsou vyspecifikované v objednávce přepravy, např. na zákaz překládky nebo ručení za náklad v jeho celkové hodnotě, i když nebyla určená cena zásilky nebo zvláštní zájem na dodání. Tato podmínka sice odporuje Úmluvě CMR, nicméně dle vyjádření právníků jakmile se na tom obě strany smluvně dohodli, je platná. Je tedy nutné číst celou objednávku přepravy a někdy i zvláštní podmínky, kterými se objednávka přepravy řídí a které fyzicky nejsou součástí objednávky přepravy.

Mezi základní prvky prevence patří důsledné přečtení objednávky dopravcem a samozřejmě kvalitní pojištění dopravce na možná rizika. O způsobu a rozsahu pojištění se určitě dopravcům vyplatí poradit s odborníky. Mezi nejzkušenější poradenské firmy se zaměřením na zprostředkování pojištění pro dopravce patří společnost EKONSERVIS-CZ s.r.o. Společnost EKONSERVIS-CZ zajistí svým klientům maximálně výhodné pojistné smlouvy, povede správu pojistných smluv a v případě pojistné události zajistí její likvidaci.