Archiv pro rubriku: finance

Víte, kdo také spadá do EET?

První etapa zavedení elektronické evidence tržeb se rychle blíží. Od 1. prosince budou muset tisknout účtenky a odesílat je elektronicky na finanční správu všichni podnikatelé poskytující stravovací a ubytovací služby.

Víte, kdo také spadá do EET?

Víte, kdo také spadá do EET?

Řada podnikatelů si možná dosud neuvědomuje, že se povinnost EET od 1. prosince týká i jich. Mezi stravovací zařízení se řadí například školní jídelny a menzy soukromých škol, které prodávají obědy i dalším osobám mimo žáků a zaměstnanců školy. Podobné je to také s ubytováním na kolejích soukromých vysokých škol, pokud je poskytováno například turistů.

Z povinnosti evidence tržeb jsou vyňaty veškeré příspěvkové organizace. Na školní jídelny a menzy provozované stáními školami se tak EET nevztahuje.

Do kategorie stravovacích zařízení jsou zahrnuti také autobusoví a železniční dopravci, kteří poskytují občerstvení cestujícím za hotové peníze. Pokud tedy řidič autobusu prodá cestujícímu kávu z minibaru nebo jakýkoliv další nápoj, musí vystavit účtenku a odeslat ji elektronicky na finanční správu.

Mezi stravovací zařízení jsou zahrnuti i podnikatelé, kteří při poskytování svých služeb zákazníkům prodávají i drobné občerstvení.

Mezi stravovací zařízení jsou zahrnuti i podnikatelé, kteří při poskytování svých služeb zákazníkům prodávají i drobné občerstvení.

Mezi stravovací zařízení jsou zahrnuti i podnikatelé, kteří při poskytování svých služeb zákazníkům prodávají i drobné občerstvení. Pokud tedy kadeřnice připraví své zákaznici kávu a tu si účtuje nad rámec kadeřnických služeb, musí vystavit účtenku a tržbu u finanční správy evidovat. Podobné je to i v případě, že drobné občerstvení, které je účtováno nad rámec běžných služeb, poskytují provozovatelé posiloven, fitness center, wellness a podobných zařízení.

Uvedeným podnikatelům budou ke splnění EET určitě stačit jednoduché pokladní systémy typu chytré pokladny miniPOS.

 

Povinnost EET se blíží

Zejména pro provozovatele hotelů, restaurací, barů, kaváren a ostatních stravovacích a ubytovacích provozů se blíží termín elektronické evidence tržeb.

Povinnost EET se blíží

Povinnost EET se blíží

Většina hotelů a větších restaurací už v současnosti využívá systém vlastních pokladen, které tisknou účtenky a často navíc slouží k evidenci stavu zásob a jejich program je propojen s účetnictvím firmy. Pro tyto firmy bude stačit dokoupit potřebný software a zajistit internetové připojení, které zajistí evidenci každé vydávané účtenky finančním úřadem.

Pro malé provozovny typu barů, kaváren, hospod a malých restaurací, jejichž provozovatelé doposud psali účtenky ručně, přinese elektronická evidence tržeb zvýšení nákladů na pořízení a následný provoz potřebného zařízení. Na druhou stranu i tito malí podnikatelé získají dokonalý přehled o tom, co a v jakém množství prodávají a prodej čeho je pro ně výhodný a co prodávají s minimálním ziskem či dokonce bez zisku.

Provozovatelé malých provozoven si nemusí pořizovat drahá a složitá zařízení.

Provozovatelé malých provozoven si nemusí pořizovat drahá a složitá zařízení.

Provozovatelé malých provozoven si nemusí pořizovat drahá a složitá zařízení. Jednoduchým a levným řešením je „chytrá pokladna“ miniPOS. Tuto pokladnu (software) si nainstalujete na chytrý mobilní telefon či na tablet. Můžete ji nosit vždy sebou a nebo si ji umístit do stojánku ve vaší provozovně.

Stačí připojit malou mobilní tiskárnu, kterou můžete vozit i na svých cestách. Prodej zboží a služeb na pokladně je velmi rychlý. Obsluha pokladny je jednoduchá a intuitivní. Pokladna má skvělé funkce, které každý živnostník ocení každý den.

http://www.minipos.cz/

http://www.minipos.cz/povinnost-eet-se-blizi/

Začínáme obchodovat binární opce – vše o binárním obchodování

Zdravím všechny čtenáře kvalitnirecenze.cz, me jmeno je Michal Navrátil a zajímám se o finanční trhy již pátým rokem. Za tento čas se mi podařilo získat spoustu praktických zkušenosti o burze a tak jsem se rozhodl, že se vámi o ně v tomto článku podělím. Je spousta možností pomocí kterých se v dnešní době internetu vstoupíte na burzu. Já osobně jsem toho obchodoval opravdu spoustu a to až do akcií, derivátů, forexu až po cenné papíry a zlato. Všechno tohle obchodování je dost složité a tak ho nemá cenu vysvětlovat v tomto krátkém článku někomu, kdo o tom nic neví. Co vám ovšem vysvětlím je nový finanční nástroj zvaný binární opce. I přesto, že je tu už od roku 2008, tak o něm moc lidí nový. Pojdme si ted povědět nějaké základní info, které předtím, než se do obchodování binárních opcích pustíte potřebujete vědět.

Začínáme obchodovat binární opce - vše o binárním obchodování

Začínáme obchodovat binární opce – vše o binárním obchodování

Binární opce: aneb kde vůbec začít

Binární opce jsou finančním nástrojem na burze, to je asi všem jasné. Co vám ovšem nemusí být jasné je jejich princip. Ten je přibližně následující: zvolíte si aktivum, které chcete obchodovat, expirační dobu a směr jakým se cena tohoto aktiva posune. Pak už jen vyberete částku, kterou do tohoto obchodu chcete investovat a to je vše, obchod je na světě. V případě, že jste ale nikdy na burze neobchodovali, tak nejspíše neznáte pojmy jako podkladové aktivum, anebo expirační doba. Podkladové aktivum je takové aktivum, které vám může přinést nějaký výdělek a může se jednat třeba o nějakou komoditu (zlato, ropa, káva… apod), o nějaký index, o nějaký měnový pár, anebo o nějaké akcie.

Binární opce: aneb kde vůbec začít

Binární opce: aneb kde vůbec začít

Je pouze na vás, co se rozhodnete z výše zmíněného obchodovat. Expirační doba je pak taková doba po které víte výsledek vašeho obchodu. Takže si třeba vyberete, že chcete obchodovat zlato a že vzhledem k aktuální ekonomické situaci po brexitu půjde jeho hodnota nahoru. U tohoto obchodu si zvolíte expirační dobu např. 1 hodinu. Pokud se cena zlata za tuto dobu pohne bid jen o minimum, tak vyděláte plnou hodnotu, kterou tato opce nabízela (většinou 70-85% u klasických opcí).

Začínáme obchodovat binární opce - vše o binárním obchodování

Začínáme obchodovat binární opce – vše o binárním obchodování

Binární opce a Forex

Mnoho obchodníků, kteří dřívě obchodovali vyloženě čistě pouze Forex přešli na binární opce, protože jsou mnohem jednoduší a mnohem méně riskantní. Risk zde je totiž vždy omezen pouze na investici, kterou vy se rozhodnete do obchodu vložit. I přesto, že se ale rozhodnete obchodovat binární opce, tak stále budete moci obchodovat forex měnové páry, s tím, že je ale budete obchodovat jako binární opce. Když třeba zvolíte směr nahoru u měnového pár EUR/USD, tak předpovídáte, že cena Eura půjde oproti americkému dolaru nahoru. A přesně takto to funguje i u všech ostatních světových měnových párů, vždy porovnáváte hlavní měnu k ceně kotované.

Základní kroky před startem EET

Každý podnikatel by měl na podzim letošního roku řešit základní otázku, zda se jej týká či netýká elektronická evidence tržeb (EET). Pokud se jej EET týká, měl by vědět, od kterého data tuto povinnost bude muset plnit.

EET se týká podnikatelů, kteří přijímají takzvané evidované tržby

EET se týká podnikatelů, kteří přijímají takzvané evidované tržby

EET se týká podnikatelů, kteří přijímají takzvané evidované tržby. Jedná se zejména o tržby v hotovosti či platby platební kartou. Zavádění povinnosti evidence tržeb je postupná. V první vlně (od 1. prosince 2016) se bude týkat podnikatelů, kteří poskytují stravovací nebo ubytovací služby.

Právě tito podnikatelé by měli zbystřit a otázkou EET se důsledně zabývat.

První povinností těchto podnikatelů je vyžádání autentizačních údajů u finanční správy. To lze prostřednictvím datové schránky nebo osobně (na počkání) na kterémkoli pracovišti finanční správy.

Pro evidenci tržeb musí podnikatel disponovat zařízením (HW SW), které bude schopno přes internet odeslat datovou zprávu o přijaté tržbě, přijmout zpět fiskální identifikační kód a zákazníkovi vytisknout účtenku. Tímto zařízením může být elektronická pokladna nebo třeba osobní počítač, notebook, tablet nebo chytrý telefon s příslušným software a tiskárnou a připojením na internet.

Jedním z nejlevnějších a nejjednodušších pokladních systémů pro malé restaurace, bary, kavárny, ubytovací a gastro provozy je chytrá pokladna miniPOS.

Jedním z nejlevnějších a nejjednodušších pokladních systémů pro malé restaurace, bary, kavárny, ubytovací a gastro provozy je chytrá pokladna miniPOS.

Jedním z nejlevnějších a nejjednodušších pokladních systémů pro malé restaurace, bary, kavárny, ubytovací a gastro provozy je chytrá pokladna miniPOS.

 

Pojištění odpovědnosti autodopravce

Základní pojištění odpovědnosti autodopravce pokrývá pouze základní rizika, která se mohou vyskytnout při automobilové přepravě. Takovéto základní pojištění však nekryje veškerá rizika spojená s přepravou zboží na základě smlouvy o přepravě.

Pojištění odpovědnosti autodopravce

Pojištění odpovědnosti autodopravce

Pojištění rozlišujeme podle územního hlediska na smlouvy o vnitrostátní přepravě (dle Obchodního zákoníku) a na smlouvy o mezinárodní přepravě (dle CMR).

Vzhledem k tomu, že základní pojištění nekryje veškerá možná rizika, měl by každý dopravce zodpovědně zvážit, jaké rozšíření pojistného krytí by si měl sjednat ve své pojistné smlouvě.

Přestože i české pojišťovny neustále rozšiřují portfolio svých produktů, stále ještě nenabízí pojištění všech možných rizik, která mohou dopravce potkat. Sem patří například stále se rozšiřující kabotáž, úmysl či hrubá nedbalost zaměstnanců, pojištění najímaných poddopravců nebo i pojištění inventurních rozdílů či škod na dobírkách.

Pojištění odpovědnosti autodopravce

Pojištění odpovědnosti autodopravce

Přestože české pojišťovny uvedená rizika prozatím nepojišťují, nemusí si dopravci své rozšířené pojistné smlouvy sjednávat v zahraničí. Zájemci o rozšířené pojištění se mohou obrátit na společnost  EKONSERVIS-CZ s.r.o. Zkušení pracovníci společnosti EKONSERVIS-CZ každému dopravci poradí, tak aby jejich pojistná smlouva kryla požadovaná rizika a aby pro ně byla maximálně výhodná. Velkou výhodou je i to, že EKONSERVIS–CZ má plné oprávnění k samostatné likvidaci škod, tudíž není závislý na další komunikaci s pojišťovnou a čekání na uznání pojistné události. EKONSERVIS–CZ škody i vyplácí. Zajistí si případně prohlídku znalcem a při komplikovaných případech zajistí právní zastoupení.

 

Majitelé hospod a barů neodkládejte přípravy na EET

Podle Ministerstva pro místní rozvoj se první vlna elektronické evidence tržeb bude týkat více než 40.000 podniků. Přestože čas spuštění EET se neúprosně blíží, řada podnikatelů stále svou přípravu na zavedení elektronické evidence tržeb odkládá.

Majitelé hospod a barů neodkládejte přípravy na EET

Majitelé hospod a barů neodkládejte přípravy na EET

Podnikatelé, kteří přípravy nejčastěji odkládají, jsou provozovatelé menších podniků – barů s malým počtem míst, venkovských hospod, cukráren a kaváren. Největší obavy ze zavedení EET mají zejména provozovatelé malých hospod a pivnic, kteří doposud nepoužívali žádné pokladny a účty vypisovali na papírové lísky.

Tvůrci „chytré pokladny miniPOS“ chtějí všem podnikatelům, kteří se EET obávají, vzkázat, že jim se zavedením elektronické evidence tržeb v jejich podniku poradí a pomohou. Společně určitě najdou řešení, které nebude finančně náročné a pro daný provoz bude vhodné.

Majitelé hospod a barů neodkládejte přípravy na EET

Majitelé hospod a barů neodkládejte přípravy na EET

Řada majitelů, pro které provoz například bufetu představuje pouze určitý přivýdělek, uvažuje o ukončení své činnosti a uzavření své provozovny.

S „chytrou pokladnou miniPOS“ určitě elektronickou evidenci tržeb zvládnou i všichni provozovatelé malých stravovacích provozů, kteří mají ze zavedení EET velké obavy. Není potřeba žádné provozy zavírat a ukončovat podnikání stačí pouze včas začít vše řešit. Bojkotovat EET se určitě nevyplatí. Řešením je jednoduchá „chytrá pokladna miniPOS“.

 

 

Co je potřeba pro přechod na EET

I provozovatelé malých stravovacích provozů jako jsou bary, kavárny, cukrárny, vinárny apod. budou potřebovat pro přechod na elektronickou evidenci tržeb připojení k internetu, potřebný program, tiskárnu a zařízení, na kterém účtenku vystaví (pokladnu, počítač, tablet nebo chytrý telefon).

Co je potřeba pro přechod na EET

Co je potřeba pro přechod na EET

Jednoduchým a levným řešením pro drobné podnikatele je „chytrá pokladna miniPOS“. Tento jednoduchý program si ti, kteří si rozumí s moderními technologiemi, mohou nainstalovat na své pokladní zařízení sami. Ti, kteří si nebudou s instalací jisti, mohou objednat odbornou instalaci pokladny přímo u tvůrců programu. Aplikace jim bude nainstalována na pokladnu včetně nastavení tiskárny. Zákazník obdrží svou pokladnu připravenou k provozu. Už ji jen zapne a může prodávat.

Tento odborník také poradí s výběrem vhodného zařízení pro konkrétní provozovnu. Samozřejmostí je poradenství s výběrem vhodného zařízení, samotná instalace programu, aktivace potřebné licence a příprava na ostrý provoz EET. Nikdo se nemusí obávat, že se bude muset dlouho učit program ovládat. Technik představí a vysvětlí jednotlivé funkce a proškolí majitele a případně i veškerý obsluhující personál.

přechod na EET

přechod na EET

Veškerá data jsou automaticky zálohována na externím zabezpečeném uložišti a majitel k nim má kdykoliv přístup.

Tvůrci programu miniPOS neustále sledují veškeré novinky a nařízení ohledně EET a případné změny okamžitě zapracovávají do programu. Program je tak u každého provozovatele automaticky aktualizován.

 

 

Korálkování – výroba vlastních šperků

Výroba vlastních originálních šperků je skvělou zábavou, která podporuje fantazii. Korálkování je oblíbené zejména proto, že poskytuje nekonečně mnoho možností jak se projevit.

Korálkování – výroba vlastních šperků

Korálkování – výroba vlastních šperků

Snem řady dívek a žen je stát se návrhářkou a tvůrkyní vlastních originálních šperků. Mnohé si řeknou, že výroba šperků a ozdob z korálků je složitá. Opak je ale pravdou.

Pokud se rozhodnete začít s korálkováním a výrobou vlastních šperků a nevíte jak začít, najdete spoustu návodů na internetu nebo můžete vyzkoušet některý z mnoha kurzů, které jsou určeny jak pro začátečníky, tak pro pokročilé tvůrce šperků.

Korálkování si brzy zamilujete, ať už se inspirujete již ověřeným návodem na výrobu šperků z korálků nebo vyrobíte ozdobu dle vlastní fantazie.

Krása originality spočívá v tom, že při ruční výrobě nelze vyrobit žádný šperk naprosto shodný se šperkem již vyrobeným. Zcela identické šperky dokáží vyrábět pouze stroje.

Korálkování si brzy zamilujete

Korálkování si brzy zamilujete

Velkou výhodou pro tvůrce vlastních šperků je snadná dostupnost všeho potřebného ke korálkování. Řada specializovaných obchodů nabízí velmi široký sortiment korálků, bižuterních komponentů, návlekových materiálů, potřebného speciálního nářadí i návodů na výrobu. Pokud tvůrce vlastního šperku nesežene potřebný materiál a pomůcky ve svém obchodě, určitě vše potřebné sežene prostřednictvím specializovaných internetových obchodů.

Kompletní sortiment všeho potřebného na korálkování a výrobu bižuterie nabízí společnost Beads 4U s.r.o. z Jablonce nad Nisou. Nakupovat můžete přímo ve firmě Beads 4U, přes její e-shop nebo prostřednictvím jejích obchodních partnerů kdekoli v České republice.

 

Pokladna pro malé podnikání

Zavedením elektronické evidence tržeb (EET) vznikne pro podnikatele a živnostníky přijímající platby v hotovosti či kartou povinnost odeslat údaje o každé přijaté platbě v reálném čase do centrálního uložiště Finanční správy.

Pokladna pro malé podnikání

Pokladna pro malé podnikání

Spouštění EET proběhne postupně ve čtyřech etapách. Nejprve se bude týkat provozovatelů ubytovacích a stravovacích zařízení, v další etapě půjde o podnikatele v maloobchodě a velkoobchodě, následovat budou ostatní podnikatelé a v závěrečné etapě řemeslníci.

Provozovatelé malých stravovacích a ubytovacích provozů nemusí mít obavy, že si budou muset pořizovat složitá a finančně nákladná zařízení, která jim zajistí dodržení zákona.

Softwarové pokladní řešení miniPOS je určeno právě pro drobné podnikatele. Systém miniPOS stačí nainstalovat na svůj počítač, tablet či chytrý telefon, nastavit vzhled účtenky a ceník se zbožím či poskytovanými službami. Prodej na pokladně se provádí pomocí pár kliků. Doklady jsou automaticky odesílány na Finanční správu. Veškerá data jsou uložena na zabezpečeném místě a prodávající k nim má odkudkoli přístup.

Pokladna pro malé podnikání

Pokladna pro malé podnikání

Pokladna nabízí přesně takové funkce, které malý podnikatel potřebuje. Nenabízí a neobtěžuje ničím, co drobný živnostník nepotřebuje. Pokladna a její obsluha je jednoduchá a intuitivní. Účtenky lze snadno tisknout pomocí malé mobilní tiskárny, kterou může mít prodávající trvale umístěnu ve své provozovně nebo ji může užívat i na cestách.

Samozřejmostí pokladny miniPOS je hotline a poskytování podpory na telefonu nebo e-mailem a v případě potřeby i pomoc s instalací pokladny a jejím nastavení.

 

ALL RISK připojištění

Přeprava zboží přináší různá rizika a může přinést nečekané problémy. Bohužel nepředvídatelné situace se stávají. Následky problémů lze snížit nadstandardním připojištěním s minimální spoluúčastí.

ALL RISK připojištění

ALL RISK připojištění

Je důležité si uvědomit rozdíl mezi odpovědnostním pojištěním a ALL RISK připojištěním. Základní rozdíl je v tom, že odpovědnostní pojistka kryje pouze ty škody, které skutečný dopravce mohl předvídat, mohl jim zabránit či omezit jejich rozsah.

Mezinárodní doprava je navíc limitována různými úmluvami a smlouvami a následnými přepočty.

Kromě známé Úmluvy CMR, kdy dopravce odpovídá zhruba do 10 Euro za kilogram hrubé váhy, existují i další podobné…COTIF, CIM, SMGS, WA, MU, Haag-Visby, FIATA a mnoho dalších. Jejich aplikace se liší od toho, která země je ratifikovala. Pro běžného dopravce je téměř nemožné, aby se ve všech vyznal a dokázal je aplikovat.

ALL RISK připojištění

ALL RISK připojištění

Je důležité také počítat s různými ustanoveními států, na jejichž území přeprava probíhá. Snad nejznámější příklad je přeprava v České republice, kdy odpovědnost dopravce je regulována NOZ, který se asi v 18 paragrafech snaží tuto problematiku osvětlit.

Škoda se vyplácí do výše faktury za zboží. Stále je to ale odpovědnostní pojištění, takže k výplatě pojistné události dojde, pokud se prokáže, že dopravce škodu zavinil, nebo ji nezabránil a mohl.

Na druhé straně je ALL RISK pojištění, které stojí nad všemi těmito „úmluvami“, odškodnění se vyplácí ve 100% hodnotě zboží, je možné připojistit dopravu a celní náklady a také až 10% imaginárního případného zisku .

Mezi základní prvky prevence patří kvalitní pojištění dopravce na možná rizika. O způsobu a rozsahu pojištění se určitě dopravcům vyplatí poradit s odborníky. Mezi nejzkušenější poradenské firmy se zaměřením na zprostředkování pojištění pro dopravce patří společnost EKONSERVIS-CZ s.r.o. Společnost EKONSERVIS-CZ zajistí svým klientům maximálně výhodné pojistné smlouvy, povede správu pojistných smluv a v případě pojistné události zajistí její likvidaci.

 

Ekonservis pomáhá snižovat následky škod v dopravě

Všichni dopravci a speditéři zboží by si měli uvědomit, že každá přeprava přináší řadu rizik a kdykoli mohou nastat neočekávané problémy. Základem je kvalitní pojištění.

Ekonservis pomáhá snižovat následky škod v dopravě

Ekonservis pomáhá snižovat následky škod v dopravě

Základní pojištění českých pojišťoven nekryje veškerá rizika spojená s přepravou zboží. Pojistná ochrana zahraničních pojišťoven je nesrovnatelně širší. Tyto smlouvy zahrnují rizika jako například zpronevěru, pojištění inventurních rozdílů, hrubou nedbalost a úmysl. Produkty zahraničních pojišťoven v Čechách nabízí společnost EKONSERVIS – CZ s.r.o.  Standardní rozsah pojištění je s nulovou spoluúčastí.

Od zahraničních pojišťoven má Ekonservis CZ zplnomocnění škody samostatně likvidovat. Proces likvidace od Ekonservis CZ znamená kompletní vyřízení pojistné události, počínaje komunikací s poškozeným, obstaráním si podkladů například od policie, znaleckých posudků a končí výplatou.

Společnost Ekonservis CZ nabízí ke zmírnění škod v dopravě další službu.

Ekonservis pomáhá snižovat následky škod v dopravě

Ekonservis pomáhá snižovat následky škod v dopravě

Po proplacení škody aktivně postupuje ve zmírnění následků škody. Jednou s možností je prodej poškozeného zboží potencionálním kupcům.

Řada poškozených odmítá spolupracovat a požadují uhradit škodu v plné hodnotě zboží, i když je zboží poškozeno jen částečně. Často se jedná o drobné oděrky, ale máme zkušenost i se škodami, kdy poškozena byla jen část zásilky a zákazník ji nechtěl přebírat a požadoval proplatit zásilku celou.

Máme zkušenosti s prodejem všech druhů zboží, potravinami jako jsou ryby, maso počínaje, tak elektronikou či kancelářskými potřebami konče.

Díky tomu jsme schopni snížit, či dokonce úplně vymazat škodu našeho partnera a není třeba v případě nepříznivého škodního průběhu, navyšovat pojistné na další rok,

Podrobné informace o možnostech pojištění dopravců a speditérů získáte od pracovníků společnosti EKONSERVIS – CZ s.r.o. Informace o právě nabízeném zboží, které bylo částečně poškozeno při škodní události, ale je plně funkční, najdete na webových stránkách společnosti. Sami se přesvědčte, že je nabízeno zboží za opravdu zajímavé ceny.

 

 

Několik připomenutí k CMR pojištění

Dopravci, speditéři i odesilatelé zboží, myslete na to, že co je psáno, to je dáno. Uvědomte si, že v krizových okamžicích se každý snaží ze své odpovědnosti vyvázat a hodit vinu na někoho jiného.

Dopravci, speditéři i odesilatelé zboží

Dopravci, speditéři i odesilatelé zboží

Úmluva CMR v celkem 40 článcích reguluje silniční dopravu. Článek číslo1 specifikuje hlavní podmínku platnosti Úmluvy, tedy že místo převzetí a předání zboží leží na území různých států. Vždy se musí jednat o přepravu zboží za úplatu. Nevztahuje se na přepravu vozidel po vlastních kolech. Odpovědnost dopravce, který odpovídá za jednání svých zástupců a pracovníků, které na sjednanou činnost delegoval, reguluje článek 3. Článek 4 vysvětluje nutnost nákladního listu zejména v případě řešení škody. O mezinárodním nákladním listu, jeho obsahu a o údajích v něm detailně hovoří články 5 až 7. Absence údajů v nákladním listě, nebo jejich nepřesné údaje, pak znemožňují, nebo výrazně zpomalují vyplacení vzniklé škody. Článek 8 popisuje povinnosti odesílatele. Právě odesílatel je povinen zajistil zboží potřebným způsobem proti všem nebezpečím silniční dopravy, neboť on má k dispozici odborné znalosti, nikoliv dopravce. Odesílatel má proto odpovědnost i za bezpečné uložení a upevnění zboží proti otřesům a skluzům během jízdy, a to i za jízdy zvýšenou rychlostí. Odesílatel proto musí zboží naložit tak, aby bylo schopné dopravy. Naopak dopravce má jasnou povinnost zkontrolovat přesnost údajů v nákladním listu, tj. zejména počet kusů. Jestliže má dopravce pochybnost o správnosti údajů, musí tyto své poznatky zaznamenat do příslušného nákladního listu.

Že jsou v případě škody nákladní list a údaje v něm uvedené důkazní listinou, je popsáno v článku 9.

Skoro neznámým faktem je, že odesílatel odpovídá za škodu, která vznikla na dopravcově přívěsu v důsledku vadného obalu.

odesílatel odpovídá za škodu, která vznikla na dopravcově přívěsu v důsledku vadného obalu

odesílatel odpovídá za škodu, která vznikla na dopravcově přívěsu v důsledku vadného obalu

Důležité je, aby si všichni zúčastnění na přepravě zboží uvědomili, že každý má nejen práva, ale i povinnosti. Určitě se vyplatí, včas se poradit s odborníky. Mezi nejzkušenější poradenské firmy se zaměřením na zprostředkování pojištění pro dopravce patří společnost EKONSERVIS-CZ s.r.o.

 

Jak mají dopravci postupovat při řešení pojistné události

Při hlášení pojistné události musí dopravci dodržovat určitá pravidla. Jakmile jsou pojišťovně poskytnuty špatné či neúplné informace nebo informace nejsou poskytnuty včas, nemusí být škoda pojišťovnou proplacena.

Jak mají dopravci postupovat při řešení pojistné události

Jak mají dopravci postupovat při řešení pojistné události

Škoda by měla být nahlášena neprodleně, nejpozději 7 dní od jejího vzniku. Ke každé vzniklé škodní události je na začátku nutno doložit potřebné údaje. Datum, hodinu a místo vzniku škody. Popis situace a vzniku škody, včetně odhadované výše škody. Identifikační údaje poškozené věci a rozsah poškození. Přesnou adresu, kde se poškozená věc nachází, včetně kontaktu na pověřenou osobu, se kterou je možno domluvit prohlídku.

Každou škodní událost, která vznikla provozem vozidla je nutno dle zákona doložit sepsaným

záznamem o dopravní nehodě! Jestliže je ke škodní události přivolána policie, vystaví policista protokol, který je následně poskytnut pojišťovně.

Policie musí být přivolána vždy, pokud ke škodě došlo odcizením či ztrátou. U škod přesahujících 100 000 Kč. Jestliže došlo ke zranění či usmrcení osob a také pokud vznikla škoda na majetku další osoby.

Dokud není škoda prohlédnuta a nafocena pojišťovnou nesmí se měnit stav škodnou událostí způsobený. Výjimkou je situace, kdy je nutné z bezpečnostních či hygienických důvodů stav poškozené věci změnit a také v případě, aby škoda byla zmírněna. V těchto případech je nutné zabezpečit dostatečné důkazy o rozsahu škody uchováním poškozených předmětů nebo jejich součástí a průkaznou fotodokumentací.

Jak mají dopravci postupovat při řešení pojistné události

Jak mají dopravci postupovat při řešení pojistné události

Jestliže škoda z přepravy přesahuje 100 000 Kč, je nutná přítomnost havarijního komisaře.

Pro dopravce, kteří uzavřeli pojištění v dopravě prostřednictvím společnosti EKONSERVIS – CZ  s.r.o. řada nepříjemných starostí s vyřizováním pojistné události odpadá. Výhodou je zejména to, že EKONSERVIS–CZ má oprávnění k samostatné likvidaci škod, tudíž není závislý na další komunikaci s pojišťovnou a čekání na uznání pojistné události.

 

 

Máte všichni správně sjednané pojištění nákladu?

Případů krádeží nákladu neustále přibývá. Asociace TAPA EMEA zaznamenala například jen za měsíc duben 139 případů krádeží nákladu s průměrnou škodou 170 835 Euro.

Máte všichni správně sjednané pojištění nákladu?

Máte všichni správně sjednané pojištění nákladu?

Logistika současnosti je složitým a velice komplexním souborem činností, které zajišťují přesun materiálu a zboží z výchozího místa až ke spotřebiteli maximálně bezpečně, s minimálními náklady a v požadovaném čase. Současná logistika se vyznačuje zvyšující se specializací poskytovatelů logistických služeb a využíváním moderních technologií pro přesun zboží i výměnu informací. Vše je s cílem dosáhnout maximální efektivity všech operací. Dalším trendem současnosti je využívání outsourcingu logistických služeb.

Tyto moderní logistické trendy ovšem přináší ve větší míře chybovost a vyšší zranitelnost úmyslnou trestnou činností. Ještě v nedávné době – koncem 20 století, byly náklady na ztráty a poškození zboží a narušení dodávkových cyklů víceméně zanedbatelné.

Současná ekonomická, demografická a sociální situace v Evropě přispívá ke zvyšování trestné činnosti a krádeži zboží při přepravě a skladování v rámci logistických řetězců. Znepokojující je zejména neustále se zvyšující úroveň, organizace a vybavení pachatelů trestné činnosti.

Máte všichni správně sjednané pojištění nákladu?

Máte všichni správně sjednané pojištění nákladu?

Přestože snahou většiny logistických a přepravních firem je minimalizace veškerých rizik, velice důležitým prvkem jejich podnikání je kvalitní pojištění.

O způsobu a rozsahu pojištění se určitě dopravcům vyplatí poradit s odborníky. Mezi nejzkušenější poradenské firmy se zaměřením na zprostředkování pojištění pro dopravce patří společnost EKONSERVIS-CZ s.r.o. Společnost EKONSERVIS-CZ zajistí svým klientům maximálně výhodné pojistné smlouvy, povede správu pojistných smluv a v případě pojistné události zajistí její likvidaci.

http://www.ekonservis.cz/pojisteni/

Rozšířené možnosti pojištění dopravců

Pojišťovny neustále rozšiřují portfolio svých produktů. Ze zkušenosti ale víme, že české lokální pojišťovny prozatím nejsou schopny nabídnout pojištění veškerých rizik, se kterými se dopravci mohou setkat.

EKONSERVIS-CZ

EKONSERVIS-CZ

Zahraniční pojišťovny dokáží nabídnout pojištění hrubé nedbalosti či úmysl zaměstnanců nebo i pojištění inventurních rozdílů, a to s nulovou spoluúčastí. Pro dopravce, kteří pro plnění svých zakázek využívají služeb najímaných dopravců je velice zajímavou možností připojištění odpovědnosti všech najímaných poddopravců s pojistnou částkou 400 000 eur na každou škodní událost pro národní i mezinárodní přepravu. Dopravci oceňují také možnost pojištění škod na dobírkách do 5 000 eur na každou škodní událost nebo pojištění stále se rozmáhající kabotáže.

Přestože uvedená pojištění u českých lokálních pojišťoven prozatím nelze sjednat, dopravci, kteří chtějí pojistit i výše uvedené rizika, se mohou obrátit na společnost EKONSERVIS-CZ s.r.o. Pracovníci společnosti EKONSERVIS-CZ podrobně vysvětlí možnosti pojištění veškerých rizik spojených se zajišťováním dopravy a v případě zájmu zajistí svým klientům maximálně výhodné pojistné smlouvy, povedou správu pojistných smluv a v případě pojistné události zajistí její likvidaci.

EKONSERVIS-CZ

EKONSERVIS-CZ

Další obrovskou výhodou je to, že EKONSERVIS–CZ má oprávnění k samostatné likvidaci škod, tudíž není závislý na další komunikaci s pojišťovnou a čekání na uznání pojistné události. Sám škody i vyplácí. Zajistí si případně prohlídku znalcem a při komplikovaných případech zajistí právní zastoupení.

 

Kvalitní pojištění je pro autodopravce nutností

Podnikání v autodopravě přináší specifická rizika, která vyžadují speciální pojištění. Důležitý je výběr společnosti, u které je pojistka uzavírána a výběr takového pojištění, které zahrnuje krytí veškerých škod, které mohou nastat při dopravě.

Kvalitní pojištění je pro autodopravce nutností

Kvalitní pojištění je pro autodopravce nutností

Pro dopravce bývá velice složité zorientovat se v nabídkách jednotlivých pojišťoven a vybrat takový pojistný program, který by pro něj byl nejvýhodnější. V této situaci se vyplatí využít služeb firem, které se zabývají poradenstvím a zprostředkováním pojištění.

Mezi nejúspěšnější firmy zabývající se poradenstvím a zprostředkováním pojištění pro dopravce patří společnost EKONSERVIS-CZ s.r.o. V případě využití služeb společnosti EKONSERVIS-CZ pracovníci této společnosti provedou analýzu dopravní firmy, vyhodnotí veškerá možná rizika spojená s dopravou a podnikáním a dopravci předloží návrh řešení.

Každý zkušený dopravce si určitě uvědomuje, že kvalita pojištění se pozná až při vyřizování škodné události. Společnost EKONSERVIS-CZ, která se specializuje zejména na pojištění rizik dopravců, zajistí svým klientům pojistné smlouvy maximálně výhodné, povede správu pojistných smluv a v případě pojistné události zajistí její likvidaci.

Výhodou spolupráce s firmou EKONSERVIS-CZ je její oprávnění k samostatné likvidaci škod. To znamená, že EKONSERVIS-CZ nemusí čekat na uznání pojistné události pojišťovnou a vše zajistí pracovníci této firmy. Samotnou likvidaci škody určitě urychlí, pokud má dopravce připravené veškeré potřebné doklady k vyřízení škodní události z odpovědnosti v dopravě.

 

Jak dosahovat lepších výsledků nejenom v podnikání?

Chtěli byste ve svém podnikání dosahovat lepších výsledků a současně mít víc volného času?

Máte svoje obchodní partnery tzn. právnické a fyzické osoby pod kontrolou? Sledujete pravidelně obchodní a insolvenční rejstřík? Ověřujete si před každou interakcí, jestli se u nich něco zásadního nezměnilo? Zahájení insolvence, změny v orgánech společnosti, změna vlastnické struktury, změny základního kapitálu, změny zakladatelských smluv nebo podíly v jiných společnostech?

Jak dosahovat lepších výsledků nejenom v podnikání?

Jak dosahovat lepších výsledků nejenom v podnikání?

Sedět u počítače a neustále sledovat obchodní a insolvenční rejstřík na justice.cz je časově náročné a v dnešní době hlavně zbytečné! Svoje obchodní partnery si můžete nechat nepřetržitě hlídat.

Jak na to?

Navštivte stránky www.donasec.cz a využijte služby hlídání změn v obchodním a insolvenčním rejstříku u fyzických a právnických osob.

Donašeč hlídá právnické a fyzické osoby. Nepřetržitě sleduje obchodní a insolvenční rejstřík a při jakékoliv změně vás bude informovat stručným mailem. Donašeč spolehlivě ohlídá i fyzické a právnické osoby, které v rejstříku dosud nejsou, ale mohli by se do něj dostat. Například když začnou podnikat nebo spadnou do insolvence.

Teď už budete včas informováni o všech změnách v obchodním a insolvenčním rejstříku u právnických a fyzických osob – vašich obchodních partnerů a můžete se tak rozhodnout, s kým obchodovat a s kým rozhodně ne.

Mít přehled se vyplatí!

 

Pokladní systém pro malé podnikání

Jednoduché řešení pokladních systémů pro malé restaurace, bary, kavárny, ubytovací a gastro provozy nabízí systém miniPOS..

Pokladní systém pro malé podnikání

Pokladní systém pro malé podnikání

Jak funguje malá chytrá pokladna pro elektronickou evidenci tržeb (EET), kterou si drobní živnostníci mohou pořídit za minimální náklady?

Minipos je softwarové vybavení, které si nainstalujete na mobilní telefon nebo tablet. Pokladnu tak můžete nosit všude sebou nebo si ji umístit do stojánku ve své provozovně. Prodej zboží a služeb na pokladně je jednoduchý a velmi rychlý.

Nastavení je velice snadné. Na svém počítači si nastavíte adresu provozovny, naplníte ceník prodávaným zbožím a poskytovanými službami, které budete nabízet a nastavíte vzhled účtenek.

Prodej na pokladně je intuitivní a lze jej zajistit prostřednictvím pár kliků. Vyberete položky z ceníku, dáte zaplatit a vytisknete účtenku. Kdykoliv si můžete zobrazit přehled tržeb.

O elektronickou evidenci tržeb se nemusíte starat. Doklady na finanční správu provozovatel programu odesílá za vás. Pokladna funguje rychle i bez momentálního připojení k internetu. Po připojení se data sama přenesou. Veškeré prodejní doklady v elektronické podobě jsou uleženy na bezpečném místě a vy k nim máte kdykoliv a odkudkoliv přístup.

Neváhejte se zeptat na další podrobnosti systému miniPOS. Samozřejmostí je pomoc s instalací, nastavením i proškolením obsluhy.

 

 

Data z EET budou v bezpečí

Řada podnikatelů má obavy, že data z elektronické evidence tržeb bude moci někdo zneužít a že se stát stává tzv. Velkým bratrem, který chce mít o každém stále více informací.

Data z EET budou v bezpečí

Data z EET budou v bezpečí

Ministerstvo financí ubezpečuje, že systém pro EET je zařazený do kritické infrastruktury státu a tak je jeho zabezpečení a bezpečné fungování klíčovou prioritou. Podnikatelé nemusí mít strach, že se do systému nabourají hackeři a data prodají na černém trhu. Zabezpečení je dostatečné a navíc pokladna v datové zprávě na finanční úřad odesílá pouze identifikační údaje podnikatele a provozovny, výši tržby a datum a čas. Ve zprávě nejsou údaje o zakoupeném zboží zákazníkem.

Mnohem větší riziko hrozí podnikatelům, že se nepovolaná osoba dostane k datům v jejich počítači.

Data z EET budou v bezpečí

Data z EET budou v bezpečí

Ne všichni podnikatelé řeší ochranu svých dat v maximální míře.

Pro drobné podnikatele, kteří budou podle svého druhu podnikání postupně nuceni řešit elektronickou evidenci tržeb, se nabízí jednoduché řešení zabezpečení dat odesílaných na ministerstvo financí.

Tímto řešením je chytrá pokladna miniPOS. Tento pokladní systém prodejní doklady přenáší a ukládá automaticky na dobře zabezpečené místo a podnikatel k nim má kdykoliv a odkudkoliv přístup.

 

 

Dávejte si pozor na svoje dlužníky

Každý správný obchodník, podnikatel nebo věřitel dobře ví, že si musí hlídat svoje dlužníky. Mít je pod neustálou kontrolou dnem i nocí, v létě i v zimě… se vyplatí.

Neustále brouzdat internetem a sledovat or.justice.cz nebo isir.justice.cz jsou činnosti, které zaberou spoustu času a každý moudrý podnikatel nebo věřitel se jich rád zbaví. Proč tedy sledují dlužníky v insolvenčním rejstříku a proč tráví tolik času kontrolou obchodního rejstříku?

Dávejte si pozor na svoje dlužníky

Dávejte si pozor na svoje dlužníky

Dlužník v insolvenci se může objevit zcela nečekaně a bez varování. Tato skutečnost se objeví na oficiálním webu ministerstva spravedlnosti www.justice.cz. Kdo ho pravidelně nekontroluje, tak se o pádu dlužníka do insolvence nedozví.

Po zveřejnění insolvence zbývá věřiteli pouze 30 dnů, aby přihlásil svoje pohledávky. Jakmile to v uvedeném čase nestihne, ztrácí nárok na svoje peníze.

Mazaní podnikatelé a věřitelé si však svoje dlužníky nechávají hlídat. Ti nejmazanější si na dlužníky dokonce nechají donášet. Využívají šikovného softwaru Donasec.cz se kterým získají přehled o svý dlužnících, obchodních partnerech, konkurenci, ale i své osobě a své firmě. Sledování insolvence u fyzických osob stejně tak i právnických na www.donasec.cz je nejúčinnější a nejspolehlivější způsob jak hlídat svoje dlužníky. S donašečem se dozvíte o  zahájení insolvence dlužníků. Donašeč informuje stručným mailem o každé změně v insolvenčním rejstříku v průběhu insolvence. S donašečem obdržíte všechny dokumenty a přílohy insolvenčního řízení vždy včas.

Využijte předností moderních technologií a využijte možnost nechat se upozornit na každou změnu u fyzických a právnických osob v obchodním a insolvenčním rejstříku. U dlužníků je to nezbytnost.

Kdo si nechce nechat donášet na svoje dlužníky, může si jen nechat hlidat-insolvenci.cz

 

Podle statistiky Spolkového statistického úřadu v Německu vydělávají ženy v EU o 16% méně než muži. „Gender Pay Gap“ se nazývá tento rozšířený fenomén. A je nepravděpodobné, že by někdo ještě nikdy neslyšel o tomto problému. Ale jak vypadají osobní a praktické zkušenosti uživatelů, které se zúčastnili našeho průzkumu? Nejnovější průzkum, který provedla mezinárodní vyhledávací mašina pracovních nabídek JOBkralle / JOBswype. Položili jsme uživatelům v Německu, Švýcarsku, Rakousku, Velké Británii, Irsku, Polsku, Maďarsku, České republice, na Slovensku a v Rumunsku tuto otázku: „Jsou ženy i muži ve Vaší firmě stejně platově ohodnoceni?“. Výsledkem je do značné míry homogenní výsledek – většina uživatelů reagovalo na otázku, zda muži a ženy vydělávají stejně, jasným „NE“.

Existuje mnoho vysvětlení důvodů platového rozdílu žen a mužů. Nejvíce se ale týká mateřské dovolené u žen, kdy muži pokračují vstříc kariérnímu vzrůstu. Po mateřské dovolené najdou ženy cestu pomalu zpět do pracovního procesu, někdy ale jen na částečný úvazek. Ve firmách, kde pracovní povýšení u žen je možné, se z důvodu mateřské dovolené nekoná. Naštěstí se toto nevyskytuje v každé firmě a není to firemním pravidlem. V dnešní době je více žen ve vedoucích pozicích, než kdy předtím, ale rozdíl v odměňování žen a mužů vypadá stále stejně jako v minulosti. Díky průzkumu jsme dospěli k zjištění, že na rozdíl od Spojeného království odpověděli uživatelé ve všech evropských zemích identicky. Muži jsou hodnoceni za stejný pracovní výkon lépe než ženy.  Výsledky v procentech 43% – 62% naznačují, že muži a ženy jsou placeni nerovnoměrně – to stále představuje děsivou většinu. Firmy by se měly zamyslet. Zkušenosti a kompetence by měly být jediným kritériem, které určují plat zaměstnance.

JOBkralle je mezinárodní vyhledávač pracovních nabídek, který je aktivní v 10 evropských zemích (Německo, Rakousko, Švýcarsko, Spojené království, Irsko, Maďarsko, Polsko, Česko, Slovensko, Rumunsku) a v 7 jazycích. Pravidelně jsou dotazování 5000 uživatelů po celé Evropě k tématu pracovní trh.

JOBkralle provedlo tento průzkum v dubnu roku 2016.

JOBkralle v Čechách:

JOBkralle na Slovensku:

Jak nejlépe prezentovat nemovitost při jejím prodeji

Jak nejlépe prezentovat nemovitost při jejím prodeji

 Každý již určitě zažil tu chvíli, kdy přemýšlel nad tím, jak nejlépe prezentovat sám sebe. Kdo by se nechtěl ukázat v tom nejlepším světle u přijímacích pohovorů, před klienty nebo před rodinou svého nastávajícího či nastávající. Ve většině případů na to máme jen několik málo okamžiků. Někteří odborníci mají názor, že si vytváříme základ pro trvalé hodnocení druhého člověka, již během prvních 120 sekund.

prezentovat nemovitost při jejím prodeji

prezentovat nemovitost při jejím prodeji

A co pro naší dobrou prezentaci uděláme?

Pěkně se oblékneme, učešeme, navoníme. Šaty přeci jen dělají člověka. Přemýšlíme o svých kladných stránkách, které bychom měli určitě předvést nebo alespoň zmínit. Chceme působit vyrovnaně, klidně a přátelsky.
Nebo si myslíte, že stejné šance bychom měli, kdybychom přišli neupravení v teplákách a s protivnou náladou? Opravdu si myslíte, že tak by člověk měl šanci získat například své vysněné zaměstnání?

A stejných zásad se držíme i my při prodeji bytů, domů, chat a chalup

Poskytuje takové služby, aby se kupujícímu nemovitost zalíbila již na první pohled. V žádném případě nechceme kupujícím zatajovat vady, ale snažíme se vyzdvihnout její pozitiva. Stejně jako pěkné oblečení, hřeben,voňavka a dobré chování dokáže lidi zcela proměnit, existují účinné metody i v případě prezentace nemovitostí našich klientů.
Jednou z  metod je námi zajišťovaná služba Home Staging. Cílem této služby je zvýšení atraktivity prodávané nemovitosti pomocí jednoduchých úprav interiéru, správné volby bytových doplňků a výběrem vhodných barev. Nemovitost oblékneme do svátečních šatů.
Další metodou, která zajistí vyšší zájem potencionálních kupců v obrovské konkurenci ostatních inzerátů, je volba dobrého fotografa a pořízení profesionálních fotografií. Každý si určitě vybaví fotografie bytů, kde se v koupelně na prádelních šňůrách suší ponožky nebo fotografie, které představují jindy světlý byt, jako tmavou podzemní kobku. Věřte, že nám při takovéto prezentaci nemovitostí naskakuje husí kůže. Vždyť přece krásná fotografie nás nikdy nenechá chladnými a dokáže nás potěšit!
To však není vše, co lze pro lepší prodejnost udělat. Ještě lepších výsledků lze dosáhnout zhotovením rozmanité video prezentace, správně zvoleným textem inzerátu či dobře vymodelovanou 3D animaci dispozičního uspořádání. I tyto všechny oblasti patří k těm, ve kterých si dovolím říci, že se dobře vyznáme a vynikáme.
Prezentace nemovitosti je jedna věc, ale její nabízení je věcí druhou a neméně důležitou. Aby nemovitost opravdu našla svého majitele, nenecháváme nic náhodě a kromě inzerátů na inzertních portálech, využíváme cílenou reklamu prostřednictvím sociálních sítí a internetové služby Google AdWords. Bohužel tyto způsoby nemají zatím v lásce velké realitní dómy, a to zejména pro svou finanční náročnost a nepotvrzenou účinnost. Jinými slovy je mají za vyhazování peněz. Přitom nám se díky těmto internetovým službám podařilo prodat nemovitosti minimálně v polovině případů. O tom však někdy příště.

UKÁZKY NAŠÍ PRÁCE

Havarijní pojištění pro dopravce

Již pátým rokem úspěšně nabízí společnost EKONSERVIS na českém trhu dopravcům pojištění odpovědnosti v dopravě prostřednictvím německých pojišťoven.

Havarijní pojištění pro dopravce

Havarijní pojištění pro dopravce

Díky oprávnění k samostatné likvidaci škod EKONSERVIS zajišťuje přímou likvidaci škody bez nutnosti další komunikace s pojišťovnou a čekání na uznání pojistné události. EKONSERVIS se kromě osobního přístupu může pyšnit tím, že rozsah pojištění nemá na lokálním trhu srovnání. Kromě oblíbené nulové spoluúčasti, finančních škod, pohřešování nákladu, inventurních rozdílů, pojišťuje i dnes tolik diskutovanou hrubou nedbalost a riziko fantomových dopravců. Díky kvalitě poskytovaných služeb a úspěšnosti na českém trhu EKONSERVIS získal oprávnění nabízet i havarijní pojištění.

Nabídka havarijního pojištění je koncipována jako pevné roční pojistné za tahač/nákladní auto a pevné roční pojistné za návěs/přívěs.

Základní havarijní pojištění zahrnuje požár nebo výbuch, krádež vloupáním, loupež, neoprávněné užívání, živelní škody (kroupy, sníh, povodeň, zátopa),            nehodu, vandalismus, požár způsobený zkratem kabelových rozvodů, pojištění všech výhledových skel – bez spoluúčasti, střet s lovnou zvěří, vyproštění a odtah jen u nehody s limitem 5000 Euro na akci, bez nutnosti volání asistence dopředu, včetně nařízeného odtahu, vyproštění. Spoluúčast je 10% min. 400 Euro max. 1200 Euro.

Pneumatiky se platí, když došlo současně k poškození i jiných dílů vozidla.

Řada dopravců by díky výhodněji uzavřeným pojistným smlouvám mohla ušetřit značné finanční prostředky na pojištění a ještě by tito dopravci mohli mít pokrytá další rizika svého podnikání.

Využít nabídky společnosti EKONSERVIS-CZ s.r.o. na konzultaci o možnostech pojištění autodopravců se určitě vyplatí.

Újmě na zdraví, požárům a dalším tragédiím zamezují časné revize elektro, avšak i revize elektrospotřebičů nebo revize hromosvodů

Včasná revize elektro odkryje komplikace elektrospotřebičů anebo hromosvodů o dost dříve, než se stanou nehody s celoživotními zdravotními následky, se škodou na majetku a promarněných životech. Skutečný stav elektroinstalací a spotřebičů prokážou majitelům objektů časné revize elektro a revize elektrospotřebičů. Vzplanutím zamezí revize hromosvodů, kam patří revize hromosvodů výchozí, periodické a mimořádné.

Včasná revize elektro odkryje komplikace elektrospotřebičů anebo hromosvodů

Včasná revize elektro odkryje komplikace elektrospotřebičů anebo hromosvodů

Revize elektro Praha již dlouhodobě provádí revize elektro bez omezení napětí, avšak také na na revize elektro nářadí a účelné revize elektrospotřebičů, revize elektroinstalace a elektrorozvodů do 1000 V, vyjmenované revize hromosvodů, jakož i revize elektro zařízení VN a VNN. Společnost dovede elektro zařízení bez omezení napětí smontovat i opravit, dozorovou činnost na pracích elektrozařízení bez omezení napětí „B“ příkaz. Nyní je společnost specialistou také na revize, prodej a servis nových elektroskútrů a oblíbených elektrokol.

Během revize elektrospotřebičů se revidované spotřebiče firmou Revize elektro Praha označí štítky, spotřebiče budou proměřeny a zjištěné hodnoty budou zaneseny do vytvořených revizních karet pro každý spotřebič. Daná funkčnost a zaručený chod se přeměřuje v průběhu revize elektrospotřebičů. Závěrem je vyhotovena závěrečná zpráva o poměrech všech měřených přístrojů.

Avizované revize elektro a revize hromosvodů jsou nárokovány platnou vyhláškou dle zákonů číslo 262/2006 Sbírky i č. 309/2006 Sbírky. Při možném požáru anebo úrazu elektrickám proudem pojišťovny často krátí pojistné plnění anebo nevyplácejí vůbec žádnou částku v případě, že majitel nemovitosti či pracovního objektu nesplnil zákonnou povinnost revize elektro a revize hromosvodů. Pokud se při inspekci přijde na to, že vlastníkovi chybí aktuální revize elektro, se dávají pokuty ve výši dosahující až 2 000 000 Kč. K získání certifikátu ISO a auditu na ISO potřebujete také platné revize elektro.

Pojištění pro autodopravce

Kvalitní pojištění je pro autodopravce nezbytnou nutností. Výhodné jsou komplexní pojistné programy určené přímo pro provozovatele vnitrostátní i mezinárodní přepravy zboží.

Riziko poškození, zničení či odcizení přepravovaného zboží neustále roste. Řada dopravních společností se svou činností často dostává nad rámec běžných přepravních služeb. Dopravci leckdy zajišťují mimo dopravy i skladování, třídění a kontrolu zboží, manipulaci, spedici, celní odbavování a řadu dalších služeb souvisejících přímo či nepřímo s přepravou zboží a zasilatelstvím. Je zcela běžné, že dopravci ve svém pojištění chtějí mít zahrnuta i rizika spojená s kabotáží, inventurními rozdíly, odcizením nákladu či odpovědnost za škodu způsobenou třetím osobám i pojištění majetku.

Pojištění pro autodopravce

Pojištění pro autodopravce

Řada pojišťoven nabízí pojistné programy, které zahrnují široký záběr pojistných rizik. Pro dopravce však bývá velmi složité vybrat si z nabídek pro něj právě tu nejvýhodnější. Řešením může být využití služeb odborných firem zabývajících se zprostředkováním pojištění. Takováto firma provede nejprve dokonalou analýzu současného stavu dopravní společnosti, seznámí se s možnými riziky a požadavky klienta. Zprostředkovatel pojištění následně zrealizuje odborné poptávkové řízení u pojistitelů nejen v ČR, ale i v zahraničí. Následně je dopravci předložen návrh řešení.

Každý by si měl uvědomit, že kvalita pojištění se nepozná podle výše pojistné částky, ale při vzniku škodní události a jejím řešení a likvidaci.

Mezi nejzkušenější poradenské firmy se zaměřením na zprostředkování pojištění pro dopravce patří společnost EKONSERVIS-CZ s.r.o. Společnost EKONSERVIS-CZ zajistí svým klientům maximálně výhodné pojistné smlouvy, povede správu pojistných smluv a v případě pojistné události zajistí její likvidaci.

 

 

Binární obchodování bez rizika – demo účet

Chtěli byste si vyzkoušet obchodování, aniž byste museli investovat své vlastní peníze? Přesně k tomu slouží demo účty, ty mohou být jak například na forex, tak i na binární opce. Jelikož forex je trochu složitější, tak Vám zde představím obchodování binárních opcích. Nechci Vám nalhávat, že jsou nějak jednoduché a že na nich hnedka vyděláte balík, protože pokud nemáte zkušenosti s trhem, tak by to nejspíše nebyla pravda. Co ovšem jednoduché je, je jejich princip. Ten spočívá v prostém bud a nebo. Bude cena zlata za 15 minut vyšší, anebo nižší než je nyní? Pokud myslíme, že půjde nahoru, tak koupíme call opci, pokud myslíme, že se její hodnota sníží, tak opci prodáme – Put. To není tak složité ne? Ted jen, jak u binární obchodování správně určit, jakým směrem se teda posune. To je ten nejtěžší úkol, ke kterému obchodníci používají strategie, v našem případě binární strategie.

Binární obchodování bez rizika

Binární obchodování bez rizika

Kdo demo účty na binární opce nabízí

Někteří brokeři nabízejí demo verze, nejlepší je ale si založit tento účet u brokera, u kterého pak budete chtít obchodovat. Výběr brokera je samozřejmě pouze na vás, nejvíce lidí ale volí mezi brokery TopOption, ETX Capital, IQ Option a Stockpair. Ti nabízejí férové podmínky a mají velmi slušnou reputaci. Kromě toho mají taky všechna povolení a licence, takže jejich působnost na českém a slovenském trhu je zcela legální. (na rozdíl od některých australských brokerů bez ČNB notifikace, nebo CySEC licence). Já osobně demo účet na binární opce doporučuju každému, kdo s trhem nemá předešlé zkušenosti. Přeci nebudete obchodovat s penězi něco, s čím nemáte ještě zkušenosti ne? Já osobně jsem začínal u brokera TopOption, je tam všechno jednoduché a jasné. K aktivaci demo účtu je teda potřebovat vložil minimální vklad, ten je ale v bezpečí na vašem reálném účte, zatímco vy si můžete zkoušet obchodovat na cvičném úctě. Tenhle vklad si pak později můžete vybrat, kdybyste si vaším obchodováním nebyli jisti, anebo by vás to prostě nebavilo. Broker je Vám tyto peníze vydat, protože je licencovaný úřadem CySEC, který má na starosti kontrolu právě těchto aktivit.

Jaké bonusy brokeři nabízejí a vyplatí se je přijmout?

Většina brokerů nabízí tzv. uvítací bonus, který se většinou odvíjí od výše vašeho počátečního vkladu, může se jednat třeba o 30-125%. Tento bonus ovšem má určité podmínky, a pokud ho přijme, tak se zavazujete, že s nimi souhlasíte. Pozorně si tedy předem přečtěte, jaké jsou, abyste později nezjistili, že Vám nějakým způsobem brání ve výběru vašich financí. U některých brokerů to není problém, protože jsou poctiví, jsou ale i tací, kteří ne a na ty si musíte dát pozor. Odpověď je tady jasná, ano bonus se vyplatí přijmout, ale pouze u některého brokera.

Bydlení v centru Prahy – zájem se drží stále vysoko

Realitní kancelář ATLAS reality – exclusive real estate se specializuje na zprostředkování prodeje a pronájmu rezidenčních nemovitostí v Praze a okolí. Zároveň se orientujeme i na novostavby. V našem portfoliu služeb najdete i prodej a pronájem nebytových, obchodních a kancelářských prostor. V realitní kanceláři ATLAS reality klademe důraz na zkušenosti, proto máte jistotu, že naši makléři jsou odborníci, kteří na realitním trhu působí dlouhodobě a znají všechny jeho úskalí. Jsme diskrétní, bereme ohledy na detaily ke každému klientovi přistupujeme individuálně a diskrétní.

Při koupi nebo prodeji Vaší nemovitosti přes naši realitní kancelář Vám v rámci kupní ceny poskytneme nejen poradenství, ale i kompletní právní servis s potřebnými náležitostmi:
a) list vlastnictví k nemovitosti pro smluvní jednání
b) snímek z katastrální mapy
c) návrh kupní / nájemní smlouvy nebo smlouvy o budoucí kupní smlouvě
d) návrh na vklad vlastnického práva do katastru nemovitostí

V případě potřeby hypotečního úvěru nebo pojištění Vám poskytneme bezplatné poradenství u našeho smluvního partnera. Nabízíme nový pohled na malometrážní i větší byty v historickém centru hlavního města přenesením moderního pohledu na bydlení, ruku v ruce s respektováním historických rysů města.

Pro úspěšný prodej nemovitosti ji nestačí pouze „pověsit“ na internet a čekat. Prodeji nemovitosti předchází řadu kroků, které předurčí, zda bude Váš prodej úspěšný či nikoliv. Od počáteční prohlídky makléřů, určení správné prodejní ceny a strategie prodeje, připravení kvalitní fotodokumentace, zabezpečení široké inzerce a marketingových aktivit, přípravy nemovitosti na prohlídky pro zájemce (home staging), až po dohodnutí podmínek prodeje a férové prodejní ceny pro Vás nebo vyřízení hypotéčního úvěru.

Rekonstrukce domů

Rekonstrukce budovy na dlouhou dobu vyřeší starosti s drobnými opravami a navýší cenu objektu.

Každé rekonstrukci budovy musí předcházet důkladné posouzení aktuálního stavu domu. Na základě odborného posudku a požadavku na nový stav odborná firma připraví adekvátní návrh řešení. Na základě odsouhlasení návrhu řešení je připravena projektová dokumentace.

Rekonstrukce domů

Rekonstrukce domů

Mezi nejběžnější opravy při rekonstrukcích budov patří zateplování fasády, výměna výplní otvorů (okna, dveře), oprava střechy včetně zateplení, oprava hydroizolací, rekonstrukce instalací přestavba interiérů. Každá stavební rekonstrukce zlepšuje stav budovy, prodlužuje životnost objektu, navyšuje jeho cenu a zvyšuje atraktivitu budovy a estetický vzhled. Cílem rekonstrukce by mělo být snížení výdajů za vytápění a úspora veškerých energií a samozřejmě zajištění funkčních výhod a zvýšení komfortu bydlení.

Zastaralé dispoziční uspořádání většinou neodpovídá současným požadavkům na funkčnost a pohodlí bydlení. Nové architektonické řešení zajistí modernizaci interiéru domu i ve vztahu k exteriéru.

modernizaci interiéru domu

modernizaci interiéru domu

Ať už se jedná o kompletní či částečnou rekonstrukci domu, je nutné veškeré úpravy provádět s ohledem na komplexní řešení a celkovou atraktivitu objektu.

Použitím moderních technologií a materiálů při rekonstrukci získáme moderní bydlení a zvýšíme užitnou hodnotu domu a jeho celkovou cenu.

Aby konečný stav budovy po rekonstrukci odpovídal počátečním představám, je nutné využít služeb odborníků, a to již při posouzení stavu budovy před zahájením rekonstrukcí, zpracování projektové dokumentace i samotné rekonstrukce.

Mezi zkušené firmy zabývajícími se rekonstrukcemi a zateplováním domů patří společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Odborní pracovníci společnosti Stav Agency nejen poradí s realizací, ale v případě zájmu zajistí i kompletní přípravné úkony i stavební práce spojené s rekonstrukcí.

 

 

Významná trofej pro značku Kia na Slovensku – FLEET AWARDS® pro inovovanou Kia CEE’D

Kia na Slovensku - FLEET AWARDS

Kia na Slovensku – FLEET AWARDS

Je na slovenském trhu zatím krátce a už ji stihla ozdobit důležitá trofej – modernizovaná Kia CEE’D se stala Firemním autem roku v kategorii referentských vozidel podle ankety ALD Fleet Awards 2015. I další model značky Kia byl úspěšný – elektrická Kia Soul EV obsadila druhé místo v kategorii alternativních pohonů. Vyhlašování se uskutečnilo počátkem října po akcí FLEET DAY 2015 na výstavišti Agrokomplex v Nitře v rámci Autosalonu Nitra 2015.

Soutěž o ocenění ALD FLEET AWARDS® 2015 – fleetové ceny České republiky tradičně vyhlašuje společnost Auto Business Media, sro prostřednictvím svého odborného magazínu FLEET firemní automobily. Jejím cílem je ve spolupráci flotilových manažerů společností, provozujících rozsáhlejší autoparky, vybrat vozidla, nejlépe vyhovující požadavkům firemní a korporátní klientely. Firemní auta roku v jednotlivých kategoriích volí volební komise, složená z fleetových manažerů významných společností z celé České republiky.

Kia na Slovensku - FLEET AWARDS

Kia na Slovensku – FLEET AWARDS

FLEET AWARDS® – fleetové ceny České republiky jsou rozděleny do několika kategorií. Jelikož jde o ocenění nejlepších firemních vozidel, tyto kategorie nekopírují klasické automobilové třídy, ale jsou postaveny na základě struktury firemních autoparků. Nominace vozidel jsou bezplatné, v každé kategorii však může jednotlivá značka nominovat nejvíce dva automobily. Volba vozidel probíhá podle předem stanovených kritérií, v rámci kterých jsou hodnoceny nejen samotné vlastnosti vozu, ale i provozní náklady včetně servisních nákladů a zbytkové hodnoty.

Dealerská síť Kia Motors se rozrostla o nové zastoupení

Nominacích KATEGORIE

1. poolový vozidla

2. referentských vozidla

3. Vozidla pro střední management

4. Vozidla pro vyšší management

5. Terénní vozidla (v této kategorii poprosíme nominovat pouze skutečné terénní vozidla určená k práci, kategorie není určena pro SUV)

6. Malé LCV do 3,5 tuny

7. Střední LCV do 3,5 tuny

8. Velké LCV do 3,5 tuny

9. Alternativní pohony (kategorie, v rámci které je možné nominovat vozidla s alternativním pohonem, to znamená hybridní vozidla a elektromobily)

Model Kia cee’dv minulých letech zásadní měrou přispěl k přetrvávajícímu úspěchu značky mezi flotilové zákazníky. S lepší dynamikou a designem charakteristickým pro značku Kia má zmodernizovaný model Kia CEE’D všechny předpoklady k tomu, aby uspokojil náročné požadavky firemních zákazníků na kvalitu a atraktivní design. Evropským designérům se podařilo nastylizovat design interiéru i exteriéru do nové vzrušující podoby, zatímco tým konstruktérů pohonných jednotek pracoval na rozšíření nabídky motorů a převodovek. Mezi novinky patří zcela nový moderní tříválcový agregát 1,0 T-GDi (Turbo Gasoline Direct Injection) ve dvou výkonových verzích 73 kW / 100 ka 88 kW / 120 k. Tuto maloobjemovou tříválcový jednotku vyvinuli konstruktéři za účelem snížení spotřeby paliva a emisí, přičemž nabízí spolehlivý a okamžitý výkon s bezprostředními reakcemi na pokyny řidiče.

Mistr světa v chůzi ze Slovenska jezdí v Kia Sportage

Nová Kia CEE’D nabízí i řadu dalších vylepšení v oblasti bezpečnosti, komfortu a praktických vlastností, mezi které patří i zcela nová sedmistupňová dvouspojková převodovka DCT. K dispozici bude výhradně pro verze s výkonnějším vznětovým motorem 1,6 CRDi s výkonem 136 koní. Nová DCT převodovka je schopna pracovat s vyšším točivým momentem modifikovaného motoru s vyšší kapacitou, než šestistupňový automat s měničem točivého momentu, který nahrazuje. Změny se všech karosářských verzí řady CEE’D – pětidveřového hatchbacku, kombi verze Sportswagon, tak třídveřové Kia pro_cee’d.

Kia Sportage příští generace přináší nový a výraznější design

Zmodernizovaný model Kia CEE’D je aktuálně k dispozici také v nové specifikaci označené jako GT Line. Nabízí atraktivní sportovní vzhled a dynamiku modelů GT ve spojení se všestranností standardních modelů CEE’D. Obsahuje takové lákavé prvky jako pneumatiky 225/45 R17 s originálními koly z lehké slitiny, sportovní přední i zadní nárazník, nezaměnitelné denní LED svícení ve tvaru kostek ledu, dvě koncovky výfuku, sportovní interiér v kombinaci barev šedá a černá a hliníkové pedály. Verze GT Line je také dostupná pro všechny karosářské verze.

Výhody a nevýhody technické analýzy

Pokud je cílem technické analýzy odhadovat budoucí cenu, dává snaha soustředit se na cenové pohyby smysl. Cenové pohyby obvykle předcházejí fundamentálním změnám. Hromaděním na cenovou aktivitu a její vývoj se techničtí analytici automaticky soustřeďují na budoucnost. Trh je obecně náchylný k rychlým a překvapivým změnám. Silnou stránkou technické analýzy je schopnost generovat určité náznaky před takovými významnými pohyby.

Je možné ještě získat 100% hypotéku?

Při analýze cenové aktivity daného obchodovaného titulu využívají techničtí analytici jeho otevírací a zavírací cenu a také maximum a minimum daného časového úseku. Odděleně nemají tyto hodnoty velkou výpovědní hodnotu, avšak když se využijí současně, odrážejí sílu poptávky a nabídky na trhu. Právě poptávka a nabídka určuje směr cenového vývoje a sledováním těchto údajů je ho možné s jistou pravděpodobností určit. Se silou nabídky a poptávky se spojují i ​​důležité psychologické úrovně. Právě na těchto úrovních se koncentruje velké množství objednávek.

Výhody a nevýhody technické analýzy

Výhody a nevýhody technické analýzy

Další silnou stránkou technické analýzy je přehledně znázorněna historie cen. Cenový graf poskytuje mnoho potřebných informací a je mnohem lepší čitelný než tabulky a čísla. Z grafu lze vyčíst reakci ceny před a po významných zprávách a událostech, minulou a aktuální volatilitu, historický objem obchodů a také úroveň obchodní aktivity. Technická analýza pomáhá především správnému načasování vstupu do obchodní pozice. Právě správné načasování může hrát důležitou roli v tom, zda bude výsledkem obchodu zisk nebo ztráta.

Hypotéka – posviťme si na to podrobněji

Mezi nevýhody technické analýzy patří především různá interpretace. Když se dva techničtí analytici podívají na graf, může nastat situace, že určí dva zcela opačné scénáře cenového vývoje. Jelikož existuje velké množství nástrojů, je důležité si vybrat ty správné a podle nich se řídit.

Technická analýza

Technická analýza

Technickou analýzu je možné kritizovat i tím, že poskytuje pozdní reakci. V době, kdy je na grafu identifikován trend, významná část jeho pohybu již proběhla. Kromě toho, ne všechny signály a cenové formace fungují. U těchto signálů je důležité dodržovat určitá pravidla, která se k nim vztahují, ale i jejich důsledné dodržení nemusí automaticky znamenat zisk, protože se mohou projevit síly dalších faktorů, jako je například objem obchodů nebo fundamentální faktory. Rovněž platí, že to, co funguje na jednom trhu, nemusí fungovat na jiném. Principy technické analýzy jsou sice univerzální, ale každý trh má své vlastní specifika, která musí technický analytik zohlednit.

výhody a nevýhody

výhody a nevýhody

Možnosti financování hypotéky

Technická analýza má své klady i zápory, ale při správném použití a zejména po potvrzení na základě fundamentálních faktorů, může být obchodování mimořádně ziskové. Důležitou je také psychologická analýza, která poskytne správné pochopení chování tržních účastníků a také je vhodná jako doplněk při celkové investiční analýze.