Televizní podnikatelka Joy Mangano odhaluje tajemství jejího úspěchu

Je to žena která díky nápadům vydělala už více než 3 miliardy dolarů. Její životní příběh je vyprávěn ve filmu Davida O’Russella „Joy“, kde hraje Jennifer Lawrenceová. Ale nyní Joy Mangano vypráví svůj příběh z první ruky v nové knize „Inventing Joy“.

V dílu s názvem „No Limits with Rebecca Jarvis“ ABC Radio, Mangano říká šéfovi obchodního, technologického a ekonomického korespondenta společnosti ABC News, že každý má talent pro vynalézání. Ale na konci dne je schopen vytvořit produkt, který mění hru, vše o tom, jak to uděláte.

„Víš, každý má skvělý nápad správně? Je to otázka toho, co s tím dělají, „řekl Mangano. „To je něco, co je v nás všech. Všichni to máme. Je to otázka, jak se dostat do sebe a vytáhnout ji. “

Mangano zahájila v roce 1992 v QVC Miracle Mop a během svého prvního vystoupení na domácím nákupním kanálu prodávala více než 18 000 kusů. Přestože se jí zdálo, že je poster dítětem pro okamžitý úspěch, kroky, které udělala, které ji vedly k tomuto okamžiku, byly dlážděny bojem a tvrdou prací.

„Život je cesta a je to tekutá cesta a musíš mít schopnost přesunout své lyže,“ řekla. „Takže každý, kdo říká, že je to moje cesta v životě, a musím na tom zůstat … jestli to není správná cesta, řeknu jim naprosto nezůstane.“

Mangano řekne Jarvisovi, že je velmi důležité, „aby se na sebe skutečně podíval a řekl jsem, že jsem šťastný? Protože pokud nejsi šťastná, nemůžeš opravdu pomoci někoho kolem sebe. “

Joyův úspěch nekončil se zázračným mopem. Sada Jewel Kit, Lepší kosmetický přípravek, Huggable Hangers – ten, který prodává přes 800 milionů dodnes – může být ve vašem domě právě teď.

„Jak jsem řekl, s úspěchem nemáte jen trochu uvolnění – a možná někteří lidé. Ale s úspěchem říkám, že pokud máte rádi to, co děláte, uděláte to víc. “

Firma Mangano v těchto časných dnech rostla. V roce 2000 prodala svou značku domácí nákupní síti HSN, která rozvíjela partnerství, které dodnes existuje.

Tak co je její prodejní tajemství?

Mangano řekl Jarvisovi, že „být v srdci spotřebitele“ je kořenem jejího úspěchu.

„Všichni jsou spotřebitelé,“ řekla. „A když se skutečně dostanete do jejich prostoru a cítíte se, jestli se jim snažíte něco udělat … A pro mě to vytváří produkt. Proto cítím, že jsem vždycky docela dobře, protože jsem já. “

Dodává: „Vědí, že tam je inovace, která je smysluplná, nejen pro inovaci.“

Slyšíme více z rozhovoru Joy Mangana v epizodě „No Limits With Rebecca Jarvis“, která je k dispozici v iTunes, Stitcher, Google Play Music, Spotify, TuneIn a aplikaci ABC News.